Permalänk
Robot

Första Gravering"

Efter och ha varit sugen på att gravera efter man köpte en Dremel så läste jag Wolverine´s FAQ och satte igång,provade först lite lätt med några bokstäver men tyckte det var lite underkurs,så jag gav mej på något jag inte trodde jag skulle klara! Jag e ganska nöjd med resultatet iallafall.

Besök albumet: Första Gravering" av chrikkes

Permalänk

riktigt snyggt 8p

Permalänk
Medlem

Din första? O.o, isåfall 10p

Permalänk
Medlem

Väldigt fint för att vara första gravyren! ska testa själv ngn gång:)

Visa signatur

🖥️ IQUNIX ZX-1 - i5-10600K - Z490I Unify - RTX 3070 - 32 GB 3600 MHz - SF750 - ASUS PG279QZ
🚗 Fanatec CSL DD - CSL Pedals LC - HP Reverb G2
📺 LG B1 55 - Dali Concept 6 - Pioneer VSX-923
🎮 AYN Odin Lite
📞 Asus Zenfone 10

Permalänk
Medlem

Jäkligt snyggt, Jag har jus också börjat gravera lite. ganska kul men är vardelös

Visa signatur

UGLA UGLA UGLA UGLA UGLA UGLA UGLA

Permalänk

Bra första gravyr! 9p av mig!

Permalänk
Medlem

Super bra, specielt för o va första gången. en 10:a från mej

Permalänk
Medlem

Ohey! Sådan grafik gillar vi! När man inte riktigt ser vad det är men sen så! Är inte mycket för tribaler med du gjorde de helnice! Spec för första gången. Gärna en utzoomad bild också? 10p

Visa signatur

AMD x399M | TR 1950x | 64GB 3200Mhz | 2 x Zotac 3090

Permalänk
Medlem

det är sånt här man vill se. ögongodis

lätt en 10!

keep it up

Visa signatur

Ursprungligen inskrivet av Galna_Dvärgen ... i begynnelsen skapade inet fri frakt för sweclockersmedlemmar och såg att det var gott.

Permalänk
Medlem

Ok gravyr, för att vara första gången jättesnyggt. 6p

Permalänk

Riktigt snyggt lätt en tia.

Visa signatur

[i7 2600k @ 5GHz| NH-D14, fläktar utbyta mot ljudlösa 120mm SySS 800| Asus P8P67| HD6870 DirectCU| Corsair 4x8GB (32GB) 1600MHz DDR3| Moddat Corsair 550VX | Mac Pro / G5 Chassi| 2x120GB raid0 Intel 520 sys+ 2x3TB slask & home (riktig lagring på 12TB ZRAID NAS som även home backuppas/rsyncas till) ] - Helt ljudlös om man inte lägger örat intill chassit
[ MacBook Pro Retina 13 | 16GB ram | 256GB PCIe SSD | OS X(main), Arch ]

Permalänk
Medlem

Jag graverade första gången i måndags och då gjorde jag också en sånn
Kan lägga upp den sen. Ser ungifär lika dan ut. Riktigt snyggt annars 9p

Visa signatur

In the end what separates a man from a slave?
Money? Power? No... A man chooses, a slave obeys.
ASUS Z170M-PLUS || Intel Core i7 6700k @ 4,7GHz || 64GB 2133MHz Corsair RAM || MSI NVIDIA RTX 2070 Gaming Z 8GB || Bifenix Prodigy M || 2x CZ TR150 480GB RAID 0 || BeQuiet DarkRock Pro