Har ni något plagg som står högre än något annat ?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leeloo
http://us.st11.yimg.com/us.st.yimg.com/I/villagestreetwear_19...

Har man provat sådana här, UFO byxor så vill man bara slänga iväg sina andra byxor, mycket bekvämare än jeans och väger knappt någonting...

Har 7 UFO byxor i olika färger.

Vart köper man sådana? Är det bara för tjejer?

Visa signatur

AMD64 4000+, Geforce 6800, 1024 Ram, HP 19" TFT 16ms, 660 Gb HDD

Permalänk
Medlem

Den här klassikern är en personlig favorit.

Visa signatur

Brass knuckles and a 2x4

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonasc
Den här klassikern är en personlig favorit.
http://www.bensherman-shop.de/images/products/388x517_n/2bs-0...

Stilish

Permalänk
Hedersmedlem

mina sweclockers träningsoveraller! och mina swec t-shirts, alla 7

Visa signatur

PSN: SoL-WiK (PS3 250gb + 1000gb My Book + 500gb My Book @ Sony BRAVIA + Logitech Z-5500 + PS Vita)
Eigenbrötler - I dont give a FööK, cant fail if i dont try.

Permalänk
Medlem

Två stycken röda reklam t-shirts med vit videotoppen text på höger arm. Urtvättade och hur sköna som helst. Är mest glad i dem PGA de retar gallfeber på morsan och brorsan. "De växer för fan i tvätten" får jag höra ideligen. Samt att brosan tycker de är vedervärdigt skrikröda.

Permalänk
Medlem

Min Fred Perry piké som nedan fast svart med gula ränder. Och min fred perry jacka. <3

Visa signatur

[Q6600 @ 3 ghz] [HD4870 X2 2GB] [Asus P45 P5Q SE] [4096MB DDR2 Corsair XMS2-6400] [Corsair HX 620W] [Antec P182] [Thermalright Ultra-120 eXtreme] [Windows Vista 64bit] [LG L245WP-BN] [WD 150GB VelociRaptor 10,000 rpm]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leeloo
http://us.st11.yimg.com/us.st.yimg.com/I/villagestreetwear_19...

Har man provat sådana här, UFO byxor så vill man bara slänga iväg sina andra byxor, mycket bekvämare än jeans och väger knappt någonting...

Har 7 UFO byxor i olika färger.

Var hittar mna sådana brallor?

Permalänk
Medlem

Skulle vara min 3-4 år gamla Blåkläderbrallor (svarta) dom börjar bli lite slitna och har några rivmärken, men håller fortfarande.
Har aldrig vart med om bättre byxor att ha på sig i garaget

Visa signatur

Hörde jag ett skäggo hosta?

Permalänk
Medlem

Bortsett från min skinnjacka (som jag inte fattar hur jag klarade mig utan i alla år...)

Så är det definitivt mina gamla trötta, slitna, håliga, ljusgrå velourbyxor À la
juicy couture. Det första jag hoppar i när jag kommer innanför ytterdörren och har ålat mig ur jeansen. Dödligt bekväma.

Visa signatur

what's a buttfor?

Permalänk

Det finns ju ett par stycken plagg som är mycket viktiga i arsenalen hemma. Först kommer väl min Jeans Jacka med ett par Motorhead tygmärken på, används flitigt året runt. Sen har jag 1-2 par jeans som sitter som en smäck och jag hoppas dom inte slits ut på många år.

Sen en hög bandtröjor av diverse band/artister och tryck som man alltid använder sig av. Sen även några t-shirts med störda tryck i stil med "ManWhore" en siluett av Ron Jeremy med mera.

Sen har jag ett par kalsonger som snart är hundra år gamla, hål över allt och urtvättade och ser ut som fan men så jävla sköna så dom bara måste användas!

Mvh,
Viper@God

Permalänk
Avstängd

Måste väl säga att det är min mankini. Förstår inte att alla tycker de är obekväma. De är fett sköna.

Visa signatur

Generalpucko av högsta kaliber (verifierat utav 118100's sms tjänst)

Permalänk

Inget än så länge, men någon dag denna veckan:

För er som inte ser: En windbreaker-jacka/tröja med Porsche Club Sverige tryck

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Mina championmjukisar, söndertvättade och hål överallt men ack så sköna när man glider runt hemma