Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av save
Ni som saknar turbo får hålla på att trixa lite i hoppen och köra manuell slide, då får ni boost.

Går det att göra några trix i hoppen? Som jag fattade det har man alltid en fast höjd ovanför marken när man hoppar. Som Hunden sa flyger man inte längre i hopp som har brant nedförsbacke efter sig som man enligt fysikens lagar borde göra

Visa signatur

I been away since 1945

Corsair TX 650W | ASRock P67 Extreme 4 | Intel Core i5 2500K 3,3GHZ | Corsair 2x4GB DDR3 | Gigabyte GeForce GTX 560 Ti OC 1GB | Corsair SSD Force Series 60GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sunspring
Roligt spel, tycker det är skönt att man åker ensam i bilen till skillnad från Dubble Dash.

Wii number: 5356 8892 8289 5579

Lägg till! Ska lägga till er alla andra som postat era nummer i tråden.

Hmm ditt nr är inte rätt. En rad siffror för mycket.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fralle88
Går det att göra några trix i hoppen? Som jag fattade det har man alltid en fast höjd ovanför marken när man hoppar. Som Hunden sa flyger man inte längre i hopp som har brant nedförsbacke efter sig som man enligt fysikens lagar borde göra

Kör du med Wiimote:n så skakar du när du hoppar, kör du med Gamecube kontrollen så använder du styrkorset. Samma gäller för att köra på ett hjul med hojjarna. En sak som många verkar missa när man kör online är att man kan nästan helt undvika POW blocket genom att skaka på Wiimote:n, trycka på styrkorset.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

Har lagt till alla ovan och här följer min kod: 0817-3965-5391

Visa signatur

MacBook 13,3"

Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fralle88
Går det att göra några trix i hoppen? Som jag fattade det har man alltid en fast höjd ovanför marken när man hoppar. Som Hunden sa flyger man inte längre i hopp som har brant nedförsbacke efter sig som man enligt fysikens lagar borde göra

Det finns ställen där det är bestämda hopp så du hoppar automatiskt, där kan du göra trick i luften.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av snekeft
Har lagt till alla ovan och här följer min kod: 0817-3965-5391

La till dig nu
Tyvärr har det blivit lite dåligt med spelat, fint väder och så har jag jobbat kväll, men det kommer nog

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Medlem

Sådär, låst upp alla karaktärer och fordon nu, nästa utmaning blir väl att försöka få 3 stjärnor på alla cuper då (stor chans).

Visa signatur

Assembly är ett högnivåspråk.

Permalänk

Testade det i butiken innan jag köpte det, och glad för det är jag. Skitkul spel, men blev helt yr i skallen av det. Tjejen testade det också, och blev lika åksjuk hon med. Irioni - bli åksjuk av Mario kart Men så var det iaf...trist, hade sett fram emot det :/

Visa signatur

Bro!

Permalänk
Medlem

Det går att få tre stjärnor alltså, herregud. Har fått två på ett par och då tyckte jag att jag körde perfekt! Vad kräver de utöver det?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Saeros
Det går att få tre stjärnor alltså, herregud. Har fått två på ett par och då tyckte jag att jag körde perfekt! Vad kräver de utöver det?

Ja, 3 är max. Har 3 stjärnor på ca. 25% av cuperna. Det räcker inte med att bara vinna allt, nej. Man måste ha bra tider också (tror det går på tid iaf, har alltid haft stora tidsskillnader till 2:an de gånger jag fått 3 stjärnor).

Visa signatur

Assembly är ett högnivåspråk.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gramner
Ja, 3 är max. Har 3 stjärnor på ca. 25% av cuperna. Det räcker inte med att bara vinna allt, nej. Man måste ha bra tider också (tror det går på tid iaf, har alltid haft stora tidsskillnader till 2:an de gånger jag fått 3 stjärnor).

Man får inte heller åka in i något tror jag.

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk
Medlem

Tycker de är grymt jävla skönt o slippa alla jävlar som Snake`ar!

Tror antal stjärnor har att göra med
Varvtider
Att man inte kör av banan
Trick i hoppen
O inte använda så mkt vapen

Dock har ja aldrig lyckats få 3 stjärnor någonsin.
Trots ja krossat CPU`na..

Visa signatur

Spelburk: ASUS Maximus VI Hero . Intel Core i7 4770K . Noctua NH-D14 . 16 GB Corsair Vengeance 2x8 GB . Gigabyte Radeon HD 7990 . 240 GB Intel 335 SSD . Fractal Design R4 . Corsair AX 1200w . 2 st Samsung 24" Gästdator: ASUS P8 Z68-V . Intel Core i5 3570K . Noctua NH-D14 . 16GB G.Skill Ripjaws DDR3 4x4 GB Asus Radeon HD7870 CF . 128gb Samsung SSD . 2 x 1 TB Seagate SATA . Fractual Design R3 Corsair HX 750w v2 . 1 st Sony 40"

Permalänk

Någon som vet en bra sida där de skriver om vad man kan låsa upp för saker? Tycker det kommer massa random saker hela tiden så när vet man att man nått taket?

Visa signatur

A bus station is where a bus stops.
A train station is where a train stops.
On my desk, I have a work station....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hadirajan
Någon som vet en bra sida där de skriver om vad man kan låsa upp för saker? Tycker det kommer massa random saker hela tiden så när vet man att man nått taket?

http://www.mariokartwii.com/ finns det grejer...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AndiOne
Tror antal stjärnor har att göra med
Varvtider
Att man inte kör av banan
Trick i hoppen
O inte använda så mkt vapen

Inte köra av banan kan jag iaf stryka direkt, har både kvaddat in i väggar och simmat i lavan och ändå fått 3 stjärnor.

Visa signatur

Assembly är ett högnivåspråk.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Citro
Hmm ditt nr är inte rätt. En rad siffror för mycket.

Va konstigt, mitt Wiinummer ser ut sådär, kan inte heller lägga till er som bara har 3 rader, fattas en rad för mig då.

Har ett USA Wii som jag spelar från Bangkok kan det ha någon betydelse?

Tycker ju att man borde kunna lägga till vänner över hela världen.?

EDIT: FEL av mig Här är min Friend Code för Mario Kart Wii!

4425-1818-3256

Barry och ni andra lägg till mig, jag har lagt till er!

Permalänk
Medlem

Någon som vet om något spel uppdaterar Wii:t efter Mario Kart (alltså nyare version av firmware)?

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Medlem

Försökte kopiera Mario Karts spelsave till ett minneskort idag, men det gick inte. Vad beror det på? Funkade bra på alla andra spel.

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av save
Någon som vet om något spel uppdaterar Wii:t efter Mario Kart (alltså nyare version av firmware)?

WiiFit uppdaterar firmwaren i Wii't, men det har även kommit en ny uppdatering för WiiWare efter det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skogga
WiiFit uppdaterar firmwaren i Wii't, men det har även kommit en ny uppdatering för WiiWare efter det.

Tack, du är en riktig liten gulleplutt!

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Medlem

Bah, lite sent inlägg kansker, men precis köpt Mario Kart och här är min friend code: 2922 1624 1128

Permalänk

Någon som är sugen på att lira Mario Kart?
Vart hittar jag min friend code?