Permalänk
Medlem

Står E-Value: SEDHSONL-N0853515 (1000:- Rabatt & Fri Frakt på Studio 15)
www.rabattkod.se

Visa signatur

TJ08-e | P5K-vm | Q8400 @ 3,44 | 4GB DDR2 | GTX 560 ti OC | 128GB 830 | Corsair 450w | Win 7 64bit

Permalänk
Medlem

fler rabattkuponger på xps m1330?
jag som inbillar mej att den är ovanligt dyr för den gick att få för 10 lakan förut nu är den på 13 lakan?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bambiii
fler rabattkuponger på xps m1330?
jag som inbillar mej att den är ovanligt dyr för den gick att få för 10 lakan förut nu är den på 13 lakan?

Det lustiga är att det gick att få den maxad för runt 8-9k i julas då de hade galet med rabatter. Var själv lite sugen då men tänkte att de kommer väl med något nytt snart. Är dock fortfarande samma specs

Permalänk
Medlem

Alltså snackade med en snubbe på dell nu, går det inte att kombinera 10% rabatten med studentrabatten på 5% ? Han sa ju att det inte gick. Men jag trodde det var massa som kombinerade dessa 2 rabatter? Går det eller går det inte? Ska köpa en studio 15.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av stålle
Alltså snackade med en snubbe på dell nu, går det inte att kombinera 10% rabatten med studentrabatten på 5% ? Han sa ju att det inte gick. Men jag trodde det var massa som kombinerade dessa 2 rabatter? Går det eller går det inte? Ska köpa en studio 15.

jag har lyckats göra det två gånger en på xps m1530 och en nu på studio 15. Fört satte jag in 10 % rabatten och sedan 5% rabatten.

Permalänk
Medlem

Schyst om du kan dela med dig av 10% rabatten...för jag funderar oxå på köpa en dator nu.

Permalänk
Medlem

10% koden: VB0J0SZB3SD1LL

Gäller Studio, Inspiron och XPS med ett pris på minst 8990:-

Visa signatur

| avgå alla | iPad air |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bha*
10% koden: VB0J0SZB3SD1LL

Gäller Studio, Inspiron och XPS med ett pris på minst 8990:-

Gäller denna fortfarande? Om så, hur använder jag den?

Visa signatur

Also sprach Zarathustra

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TraXx
Gäller denna fortfarande? Om så, hur använder jag den?

Den verkar ha upphört, kolla här för koder: http://www.rabattkod.se/

Visa signatur

| avgå alla | iPad air |

Permalänk
Medlem

Gäller t.o.m. 2008-08-24

Rabattkod:

7MBX6Z7QKJ0PBL

EDIT: 10%

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rofl
Gäller t.o.m. 2008-08-24

Rabattkod:

7MBX6Z7QKJ0PBL

EDIT: 10%

När jag slår in denna kod i varukorgen så kommer den upp men inget avdrag i priset sker... Ska avdraget ske direkt i varukorgen eller måste man gå vidare i köpet och registrera sig som kund innan man ser denna rabatt?

Jag testade detta på en inspiration 1720 och en vostro 1700

Kan även tillägga att studentrabbaten dras av direkt i varukorgen på en inspiration men inte när jag konfigurerar vostron då uppför sig studentrabbaten som 10% koden.

Tacksam för svar.

Permalänk
Medlem

Kanske är någon liknande kod som tidigare, att man måste ta sig över ett visst pris (ex 8990 eller vad det var) innan rabatten gäller?

Permalänk
Medlem

10% studentrabatt på DELL:S samtliga produkter där det totala ordervärdet överstiger 8 990 kr. Upptill 8 900 kr kan du använda dig av den rabattkod som ger dig 5% rabatt.

Permalänk

Ny 10% rabattkod till Dell. JNS7H37?5?B990

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

Inne på dell.se och upptäckte att de sänkt priserna på sina datorer med flera tusen kronor!
Visa sig dock att priserna på hemsidan numera är exklusive moms, vilseledande särskilt eftersom man är inne som privatkund.

Går det tillämpa 10% rabatten tillsammans med 5% rabatten?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anton_mjor
Ny 10% rabattkod till Dell. JNS7H37?5?B990

Får upp att den redan gått ut.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bambiii
Inne på dell.se och upptäckte att de sänkt priserna på sina datorer med flera tusen kronor!
Visa sig dock att priserna på hemsidan numera är exklusive moms, vilseledande särskilt eftersom man är inne som privatkund.

Går det tillämpa 10% rabatten tillsammans med 5% rabatten?

HAHA var inne för någon timme sedan även jag, hann bara tänka shit måste beställa en + 10% studentrabatt. Men som sagt priserna var ju utan moms så det sket sig ju.

Permalänk
Medlem

Prisvärt?

Hade ni slagit till, pris: 11405,80 kr
Är ute efter en så prisvärd

PROCESSOR Intel® Core™ 2 Duo-processorer T9300 (2,50 GHz, 800 MHz

OPERATIVSYSTEM Äkta Windows Vista™ Home Premium

SINNESRO 4 års XPS Premium Warranty Support ¿ prioriterad telefonsupport och support på plats

FÄRGVAL Smokingsvart och kamera med 0,3 megapixlar för vit-LED-skärm
LCD-SKÄRM Tunn, lätt 13,3-tums UltraSharp™ WXGA (1280x800) White-LED-skärm (300 nitar) m. TrueLife™

MINNE 4 096 MB 667 MHz DDR2 SDRAM-minne med dubbla kanaler
HÅRDDISK 320 GB (5 400 v/min) SATA-hårddisk

GRAFIKKORT 128 MB nVidia® GeForce® 8 400M GS

OPTISK(A) ENHET(ER) Fast 8x DVD+/-RW slank fackmatad enhet
PRIMÄRT BATTERI Primärt 6-cells litiumjonbatteri (56 wattimmar)

Permalänk
Permalänk
Medlem

Nya rabatten gäller 21-27/8 så det blir till att vänta några timmar till. Säkert därför som det står att den gått ut, den har inte startat än.

Permalänk
Medlem

Rabattkoden som anton_mjor delade med sig av, är det något minimumbelopp man ska handla för?

Jag provade den på en datorväska men den registerar inte 10%, bara att "Uppgifter för följande kuponger har angetts, men det behövs mer information eller så uppfyller kupongerna inte giltighetskraven. Klicka på "Visa detaljerade information"-länkarna om du vill veta mer."
I infon står inget utom 10% rabatt.

Någon som vet?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dartan
Rabattkoden som anton_mjor delade med sig av, är det något minimumbelopp man ska handla för?

Jag provade den på en datorväska men den registerar inte 10%, bara att "Uppgifter för följande kuponger har angetts, men det behövs mer information eller så uppfyller kupongerna inte giltighetskraven. Klicka på "Visa detaljerade information"-länkarna om du vill veta mer."
I infon står inget utom 10% rabatt.

Någon som vet?

Verkar vara en "Få 10% rabatt vid köp över 8990kr"-kod igen.

Permalänk

Någon som har lyckats beställa med 15% rabatt? Jag beställde men ordern gick visst inte igenom.

Permalänk
Medlem

Re: exkl OS

Citat:

Ursprungligen inskrivet av S_L_A_D_D
Köp den utan operativ så spar du 500kr!

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=7...

Vet du om det gäller alla modeller, någon som lyckats med det på XPS 1530 t.ex?

Permalänk
Medlem

blandade besked

Går det eller går det inte att beställa xps m1330 med 10% + 5% rabatten?
Jag har mottagit blandade besked, på forumet säger vissa att det går men enligt dells chattsupport går det inte.

Tacksam för definitivt svar

Permalänk
Medlem

Det går, med den gamla koden (JNS7H37?5?B990 + $H?TP9R$XFH234) så lyckades jag iaf komma till kundkorgen fylla i koderna och få 10% + 5% rabatt. Dock så har den första koden (10%) gått ut nu och jag har itne hittat någon ny.

Jag har provat med denna: 29TTJXD5ZTFT9F men då får jag att jag inte uppfyller alla krav och att kraven är att man beställer en xps laptop eller dekstop. Och m1330 är väll en xps laptop?

Någon som har några andra koder? Finns det aldrig med än 10% koder? När man googlar lite hittar man både 20% och 30% koder men alla har gått ut. Ska man vänta på att nya dyker upp?

Visa signatur

Är man inte bra så måste man se bra ut!

Permalänk
Medlem

kunde bara få 5% koden att funka när jag beställde:(

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem

Ingen som har en ny 10% kod till dell? Vart kommer koderna ifrån egentligen?

Visa signatur

Är man inte bra så måste man se bra ut!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

MSI GX660 Core i5-480 4GB 500GB 15.6 ATI HD5870
MSI GX740 17'' Intel i5-430M/640GB/4GB/ATI HD5870

Permalänk

Ingen studentrabatt längre?