Permalänk

20% rabatt fortsätter

Rabatt: $H?TP9R$XFH234 (5% Rabatt på valfri dator)

Rabatt: PWX7F1$P0ZH$TL (15% Rabatt på Inspiron & XPS-system vid order över 7490:-)

Permalänk
Medlem

det är inte 20% rabatt utan 15 & 5 %.
du får räkna dom försig och inte ihop.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Vad händer om jag gjort en beställning med förskottsbetalning.
Men inte betalar, åker jag på några extra avgifter då?

Visa signatur

AMD x2 6400+ | MSI k9n SLI platinum | GW 8800GT | PC6400 4GB | 2232BW

Permalänk
Medlem

nae, du har 10 dagar på dig att betala, sen tar ordern bort.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Odontolog
20% rabatt fortsätter

Rabatt: $H?TP9R$XFH234 (5% Rabatt på valfri dator)

Rabatt: PWX7F1$P0ZH$TL (15% Rabatt på Inspiron & XPS-system vid order över 7490:-)

kan man kombinera båda rabatterna??

Visa signatur

Asus N73S | Core I5 2410m | 6GB | 120 GB Corsair force 3 + 1TB | Geforce GT 540m - 1GB | Windows 7
HP NX9420 | C2D T5600 | 2GB | 320 GB HD | Radeon x1600 256mb | Win 7

Permalänk
Medlem

nu har min dator blivit skickad från dell har använt den såkallade 20% rabatten men när jag kollade på schenkers status sida så står detta

Incoterms DDU - DELIVERED DUTY UNPAID vad menas med det ??
har använt visa kort som betalnings sätt

funderar på om allt är betalat så inte jag behöver betala något när schenker bilen kommer ? någon som vet ?

Permalänk
Medlem

Du kan ta det lungt du behöver inte betala något. Schenker kommer att ringa dig och stämma av tiden när du kan ta emot paketet.

Visa signatur

MSI GX660 Core i5-480 4GB 500GB 15.6 ATI HD5870
MSI GX740 17'' Intel i5-430M/640GB/4GB/ATI HD5870

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av capefear
Du kan ta det lungt du behöver inte betala något. Schenker kommer att ringa dig och stämma av tiden när du kan ta emot paketet.

tack det var skönt att höra

Permalänk
Medlem

verkar som att rabattkoden är över nu. Kommer det några nya framöver? I så fall ungefär när?

Permalänk
Medlem

Vad finns det för aktuella rabattkuponger på Dell idag?

Permalänk

Har ni någon koll på vilka rabatter man kan få till tyska Dell? Har funderat köpa en lokalt här på kontinenten... Finns det studeranderabatter här också? Annat?

Permalänk

Den enda jag hittar på rabattkod.se just nu är 10 % på alla beställningar över 8990 kr. Någon som har någon annan att bidra med eller är det den som gäller just nu?

Mvh,
KB

Permalänk
Medlem

Tror att det är den som gäller just nu. Synd eftersom jag hade tänkt köpa en M1530 men 20% rabatten hade redan slutat gälla.

Visa signatur

[Fractal Design R5] [Intel i7 4790k + CM 212 Evo] [8Gb DDR3] [Asus Z97-A] [MSI GTX 970]
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[Samsung Chronos 7] Intel i5-3210M (2,5Ghz), 6Gb DDR3, 1Tb, nVidia GT 640M 1024Mb GDDR5

Permalänk

10 %-rabatten har slutat gälla också! Nu är det kört.

Permalänk
Medlem

Det kommer nya, det dröjer nog 14 dagar eller så.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fredl
Det kommer nya, det dröjer nog 14 dagar eller så.

hur vet du att det ska komma nya??

Permalänk
Medlem

Dom här rabattkoderna har kommit och gått åtminstone det senaste halvåret, kanske ännu längre

Visa signatur

Citroën: varför nöja sig med en vanlig bil?

Permalänk

tror ni det kommer flera rabattkoder? tänkte nämligen avbeställa min xps m1530 å beställa om på nytt

Permalänk
Medlem

DELL

* Rabatt: $H?TP9R$XFH234 (5% Rabatt på valfri dator)

Den enda som finns nu enligt rabattkod.se (förutom studentrabatten då)

Visa signatur

[Fractal Design R5] [Intel i7 4790k + CM 212 Evo] [8Gb DDR3] [Asus Z97-A] [MSI GTX 970]
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[Samsung Chronos 7] Intel i5-3210M (2,5Ghz), 6Gb DDR3, 1Tb, nVidia GT 640M 1024Mb GDDR5

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Calsoe
DELL

* Rabatt: $H?TP9R$XFH234 (5% Rabatt på valfri dator)

Den enda som finns nu enligt rabattkod.se (förutom studentrabatten då)

Det där är studentrabatten.

Permalänk
Medlem

Verkar vara lite stilltje nu på rabattfronten var lite sugen på en Studio 15 ... kollade på rabattkod där kunde man få 800 i rabatt men koden vill inte funka står inget att den har gått ut bara att om man slagit in rätt nummer ... ska de inte bara vara att kopiera denna kod ...

Micke

Visa signatur

amd 64 3200
3D connect AWi 9800SE
ViewSonic 171s

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gneter
Verkar vara lite stilltje nu på rabattfronten var lite sugen på en Studio 15 ... kollade på rabattkod där kunde man få 800 i rabatt men koden vill inte funka står inget att den har gått ut bara att om man slagit in rätt nummer ... ska de inte bara vara att kopiera denna kod ...

Micke

Antar att det är en av koderna från rabattkod.se (uppdelad i två sektioner med ett bindestreck mellan)?
Den fungerar, dock så är det inte av typen du anger i din varukorg utan du får gå in på den här sidan och ange den. Du får då fram ett paket med 800kr rabatt, det är inte en kod som ger 800kr rabatt på vilken Studio 15 som helst.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nj^
Antar att det är en av koderna från rabattkod.se (uppdelad i två sektioner med ett bindestreck mellan)?
Den fungerar, dock så är det inte av typen du anger i din varukorg utan du får gå in på den här sidan och ange den. Du får då fram ett paket med 800kr rabatt, det är inte en kod som ger 800kr rabatt på vilken Studio 15 som helst.

jupp så långt är ja med men när ja ska kopiera in texten från rabattkod...så vill dig sig inte ...
säkert ja som gör nåt galet .. kopierar i två ettapper .. för kopierar jag hela texten/siffror så kommer de bara in i en ruta

Visa signatur

amd 64 3200
3D connect AWi 9800SE
ViewSonic 171s

Permalänk

är det inte 10% rabatt endast på tillbehör ?

Permalänk
Medlem

Rabatten på 10% kan ja inte hitta ... fast de är väl bara att vänta kanske dyker upp något framöver ..

Visa signatur

amd 64 3200
3D connect AWi 9800SE
ViewSonic 171s

Permalänk

Finns det NÅGRA rabatter på XPS M1330 för tillfället? (vill beställa ni i veckan)? Vore grymt tacksam för detta.

kan man tjöta på dem på telefonen? vad ska man isf säga?

Visa signatur

-forum!

Permalänk
Medlem

10 % rabatt denna vecka på Inspiron och XPS-System med ett pris på minst 8990:-

Gäller till och med 2008-07-23

Rabattkod: VB0J0SZB3SD1LL

Håll till godo!

Mvh,
Kjell

Permalänk

Ny rabatt kod på valfri 5%

$H?TP9R$XFH234

giltig till den 1 aug 2008

Permalänk
Medlem

Kan man få denna att gälla på Vostro också? Tänkte beställa en sådan och de hutlösa fraktpriserna inspirerar onekligen till att utnyttja rabatter...

Visa signatur

TJ08-e | P5K-vm | Q8400 @ 3,44 | 4GB DDR2 | GTX 560 ti OC | 128GB 830 | Corsair 450w | Win 7 64bit

Permalänk
Medlem

finns det några sjyssta rabatter?, sugen på en studio 15!