Order eller Destruction? Warhammer Online

Permalänk
Medlem

Order eller Destruction? Warhammer Online

Vilken sida kommer ni att spela på när Warhammer Online släpps nu den 18 september?
Och varför kommer ni spela på den sidan? Är det pga att du vill spela en speciell klass som bara finns på den sidan, eller bara för att du vill vara god/ond?

Permalänk

Order.

Destruction kommer lätt att vara overcrowded eftersom yngre personer tenderar att välja the mean & cruelest.

Alltid kul att ha fler motståndare än fler medhjälpare, mer att kötta! Dwarfs Vs. Greenskins.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nizor
Order.

Destruction kommer lätt att vara overcrowded eftersom yngre personer tenderar att välja the mean & cruelest.

Alltid kul att ha fler motståndare än fler medhjälpare, mer att kötta! Dwarfs Vs. Greenskins.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

Destruction, eftersom mina vänner valde det. För egen del kunde jag spela vilken som, och om mina vänner slutar spela och jag väljer att fortsätta byter jag antagligen till Order.

Angående att "kidsen" skulle spela elakingar har jag svårt att tro att stämmer. Visst, vissa kanske gör det... men lika många vill nog spela godingarna. Folk tror nog bara att gräset är brunare på egna sidan.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Destruction tror jag det blir, mest för att jag är så sjukt sugen på att lira Shaman

Visa signatur

[Intel Dual Core E6750 @ 3.6ghz][OCZ Gold 3GB] [PNY Geforce 8800GTX 768mb] [Gigabyte P35-DS4 iP35 4DDR2-DIMM 2PCI 5PCIe SATA Raid Audio GB-LAN Firewire Socket775 ATX ][Corsair HX Series Modular Power Supply 520W][Samsung HD160HJ] [Thermaltake Watercooling System] [Windows Vista Ultimate x64]

Permalänk
Medlem

Kommer köra som destruction iom med att jag valde en destruction guild att gå med i. Ville köra en MDPS klass som såg kul ut, så jag valde att köra Marauder. Helt klart rolig att spela än så länge (lvl 9)

Visa signatur

People are spending dollars on water tapped in fancy bottles. And don't you agree? The gesture is not so much an act of stupidity. It 's just a sign of our destructive mentality. - Raised Fist [Slipping into coma]

Permalänk
Medlem

Order

Ska köra min WP eller en Dwarf engineer.

Älskar Open RvR på mapsen, helt såld på spelet nu.
Dock bara varit i tier 1 så man längtar ju till de större

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Order, eftersom deras careers lockade mest...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nizor
Order.

+ Sweclockers-guilden spelar order.

Permalänk
Medlem

Gobbos är så coola att man bara måste köra destruction! Kan tänka mig testa Orde vid ett senare tillfälle dock, man måste vara open-minded!

Visa signatur

AMD X6 1100T~Corsair 8Gb DD3 1600MHz~ASUS M489GTD-Pro~Powercolor HD6870~Corsair H60-Corsair~VX550-SSD INTEL 320 120Gb~500Gb Seagate

Permalänk
Medlem

Kul att se att det är så pass jämnt. Trodde faktiskt att destruction skulle vara i överlägsen majoritet.

Tänkte även passa på att uppmana fler orderspelare att joina sweclockers order-guild, så att vi i CoN har fler att ge smisk.

Permalänk
Medlem

Det är inte så jämt som det ser ut här. Enligt http://www.wardb.com/ Som jag inte vet hur tillförlitlig den är, ser det ut som att Destruction har ett visst numerärt överläge:

4585 Order vs 5362 Destruction
17% Fler Destruction än Order

Uppdelat på raser:

1614 Empire vs 2033 Chaos
26% fler Chaos

1375 Dwarf vs 1653 Greenskins
(1088 Goblin + 565 Orc)
20% fler Greenskins

1608 High Elf vs 1696 Dark Elf
5% fler Dark elfs

Permalänk

damn 50/50 på rösterna

Permalänk

Destruction är överskattat och den sida alla emo/goth-kids kommer hänga på
Fördomar åt sidan, jag kommer köra Order för det kommer bli mer utmaning och en vinst i numerärt underläge är grymt mycket roligare och mer prestigefyllt än tvärtom

Permalänk
Medlem

Order. Jag står inte ut med greenskin talk. Eller vad RP-folket kallar det. Går knappt att läsa greenskin-forumet på warhammer alliance

Visa signatur

Lian Li 6070B / Asus P8P67 B3 / Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz
Corsair Vengance 8GB 1600MHz / Asus GTX780 / Corsair TX650V2

Permalänk
Medlem

Varför skulle det vara populärt bland "kids" att spela onda? Tittar man på wow t.ex. visar det ju att det inte stämmer. För där är ju Alliance "goda" och mest populärast. Blev en viss ändring när horde fick fjollrasen till sig, men ändå. Tror inte det är bara kids som väljer destruction. Titta på vår guild i con t.ex. tror vi har snittålder på en bit över 20 i alla fall. Inte direkt kids i min mening...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hunt3r
Varför skulle det vara populärt bland "kids" att spela onda? Tittar man på wow t.ex. visar det ju att det inte stämmer. För där är ju Alliance "goda" och mest populärast. Blev en viss ändring när horde fick fjollrasen till sig, men ändå. Tror inte det är bara kids som väljer destruction. Titta på vår guild i con t.ex. tror vi har snittålder på en bit över 20 i alla fall. Inte direkt kids i min mening...

Okej, nu syftade jag inte på barn. Kidsen va bara för att få det att låta nedlåtande. Jag syftade på gother och emos helt enkelt, vilket iofs är vanligt i yngre åldrar

Permalänk

14-16 åringar ser 11-13 åringar som kids.
17-18 åringar ser 14-16 åringar som kids.
19-22 åringar ser 17-18 åringar som kids.
23-24 åringar ser 19-22 åringar som kids.

See where im going?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Överkill
14-16 åringar ser 11-13 åringar som kids.
17-18 åringar ser 14-16 åringar som kids.
19-22 åringar ser 17-18 åringar som kids.
23-24 åringar ser 19-22 åringar som kids.

See where im going?

När folk spelar med namn som , "Robertsmamma", så dyker idiotstämpeln upp direkt.
När de sedan öppnar munnen och får luft så är inte bara stämpeln verifierad utan ignoreknappen är intryckt.

Finns inga ursäkter för omoget spelande.
I sådana fall ska man inte ha en dator med internet tillgång.
Träffat alldeles för många som saknar allt som kallas social kompetens online.

Därav är ignore knappen verkligen värdefull
och de får inga heals av mig i alla fall

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Flopper
När folk spelar med namn som , "Robertsmamma", så dyker idiotstämpeln upp direkt.
När de sedan öppnar munnen och får luft så är inte bara stämpeln verifierad utan ignoreknappen är intryckt.

Jag bryr mig inte direkt om vad de häver ur sig i chatten etc, eller deras nicks. Spelare de bra så är allt annat oväsentligt.(stava?:<)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Flopper

Asså jag vet inte det där med namn behöver ju inte betyda så mycket. Själv heter jag hunt3r här pga att det var min main i wow, du heter flopper o så har vi Överkill. Status på mogenheten här verkar ju inte vara jättehög direkt om man ska gå på namn

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hunt3r
Asså jag vet inte det där med namn behöver ju inte betyda så mycket. Själv heter jag hunt3r här pga att det var min main i wow, du heter flopper o så har vi Överkill. Status på mogenheten här verkar ju inte vara jättehög direkt om man ska gå på namn

Namnet är första intrycket av en spelare, sedan antingen det sociala eller spelskickligheten.
Ibland får man se bortom namnet och ta reda på vad för slags person spelaren är.
Har möt vissa som är omogna när det kommer till det sociala, men som spelar väldigt bra och ändå är trevliga att ha att göra med.

Permalänk
Medlem

Destruction, simply because the shamans rule ^^

Visa signatur

[Intel Dual Core E6750 @ 3.6ghz][OCZ Gold 3GB] [PNY Geforce 8800GTX 768mb] [Gigabyte P35-DS4 iP35 4DDR2-DIMM 2PCI 5PCIe SATA Raid Audio GB-LAN Firewire Socket775 ATX ][Corsair HX Series Modular Power Supply 520W][Samsung HD160HJ] [Thermaltake Watercooling System] [Windows Vista Ultimate x64]

Permalänk
Medlem

Order.

Vilken klass återstår att se. Får nog singla slant mellan Engineer och Bright Wizard.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

jag vill lira khaine och den råkar finnas på des

Permalänk
Medlem

Det blir nog en Swordmaster för mig. Eller kanske Warrior priest, eller möjligtvis shaman, kanske Archmage ändå...

Det finns för många roliga klasser, vad göra?

Permalänk
Hedersmedlem

För min del blir det order. Testade under betan en rad olika inriktningar på båda sidor, men den jag föll för mest var High Elves och Shaow warriors!

Visa signatur

🖥️ MAIN: 13600KF • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 FILSERVER: 13600K • GTX 1060 • 32GB DDR4 • 1TB NVMe • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 BÄRBART: MacBook Air M1
🎮 SOFFSLACK: Xbox Series X

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Najk
För min del blir det order. Testade under betan en rad olika inriktningar på båda sidor, men den jag föll för mest var High Elves och Shaow warriors!

Vilken server blir det för dig då Najk?
Du kan ju joina swec order-guilden som är på gång

Permalänk
Medlem

OJ satan va ballt, 46/46 innan jag röstade på Dest.!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ozbaab
OJ satan va ballt, 46/46 innan jag röstade på Dest.!

Damn you!
Destruction är ju redan grymt överbefolkat! 8-/