Permalänk
Medlem

haha... nej men, det visade sig för min del att man säger "Jag älskar dig" är slutet.... det är över bara för att jag sa det :/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DarKzY
haha... nej men, det visade sig för min del att man säger "Jag älskar dig" är slutet.... det är över bara för att jag sa det :/

Men va fan, inget att ångra.
Varför inte säga vad du känner? att hon inte känner likadant är bara tråkigt, men tyvärr inget du kan göra åt.

Själv har jag svårt att känna något, tror aldrig jag varit kär.
Jag har dock sagt det tillbaka när en tjej sa att hon älskade mig och det är ännu värre än få ett nej i ansiktet. Visst, hon mådde väldigt bra då men sedan när jag spräckte bubblan för henne var det inte speciellt roligt.
Nu vet man väl lite bättre iaf.

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Medlem
Citat:

Träligt när det tar slut. Men var glad över att ni inte var ihop mer än 3(?) veckor istället för 3år. (Även att känslor kan vara jävligt starka efter 3 veckors förhållande också eftersom du känt henne längre än så)

Sen anser JAG att det är bättre att hon gjorde slut än att hon fick dig tro att hon har starkare känslor för dig än hon verkar ha.

Shit happens, get used to it :/

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB2000

Permalänk
Medlem

Jo men grejjen är... det svåra är... att hon inte sa att det är slut!

Utan hon sa att jag måste få vara i lugn o ro och tänka ett par dagar, o hon sa att jag måste lova henne att vara där när hon har bestämt sig om hon vill vara med mig eller inte.

Men tjejer måste ju förstå att det är inte speciellt lätt att "vänta" på deras svar, grejjen är också att jag vet att hon älskar mig, det är/var extremt tydligt, men på något sätt lyckades jag skrämma henne.

Aja får ta dagarna som kommer och se vart det leder till, men tänker fan inte bli hennes toffla.

Permalänk
Medlem

Okej :/ Men altså hon måste juh även själv förstå (vilket jag hoppas hon gör) att du inte kan vänta i all evighet. Aja hoppas det löser sig iaf!

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB2000

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sech
2. Var trevlig och allmänbildad. Att vara trevlig behöver inte vara så svårt:
2.1. Skämta lätt med folk, inte bara de flickor du är intresserad av utan även med dina kompisar, dörrvakten på krogen, bartendern, you name it... Det uppmärksammas kan jag lova.
2.2. Visa dig som allmänbildad och intelligent. Även om du inte är en MVG-elev egentligen är det inte svårt att visa sig intelligent. Du kan säkert mer är medelsvensson inom något ämne, visa det! Men utan att vara besserwisser.
Mvh [/B]

Jag försökte kombinera dessa två här om dagen och det var inte så lyckat :/

Hon verkade ganska sur av sig hela tiden, och när jag frågade vad det var så svarade hon att hon hade sin period och att hon hatade det. Jag svarade att jag förstår henne för att jag kodar i COBOL.

Jag tyckte jag var väldigt lustig men det verkade inte hon tycka

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av magnusvmt

Hon verkade ganska sur av sig hela tiden, och när jag frågade vad det var så svarade hon att hon hade sin period och att hon hatade det. Jag svarade att jag förstår henne för att jag kodar i COBOL.

Haha det skulle inte jag heller tyckt

Räcker att vara trevlig och avslappnad! Då flyter allt på bra.

Permalänk
Medlem
Citat:

hahah fyfan va dumt skämt helt ärligt så hade jag också blivit sur om jag hade varit tjejen.

Permalänk
Medlem
Citat:

hahah fyfan va dumt skämt helt ärligt så hade jag också blivit sur om jag hade varit tjejen.

Äsch, en tjej utan humor = platt fall.

Visa signatur

`.´ My brain is perfect `.´

Core i7 2600K | Maximus IV Extreme | 2x Sapphire 6970 @ CF | 16GB Vengeance 1600MHz CL8 | Corsair AX 850W | Samsung 840 Pro 256GB (system) + Intel X25-M G2 80GB + Raptor X 150GB (spel) + 8.5TB (lagring) | Lian Li PC-P80 Armorsuit | Dell 27" U2711 2560x1440px + Benq G2400WD 1920x1200px + Samsung UE40B7050 LED-TV

Permalänk
Medlem
Citat:

Om det är som du säger att hon faktiskt känner likadant så tror jag hon lugnar ner sig och snart kommer around så att säga... men det är om du har uppfattat henne rätt. Annars kan du tyvärr ha skrämt bort henne med för mycket, för fort, är jag rädd ja :\ Vet inte riktigt vad mer jag ska säga, jag hoppas det löser sig så alla blir glada i slutändan.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZecretW
Ett underbart engelskt råd som jag tror har drabbat dig.

"Don't confuse lust with love."

Äh, klart han kan älska henne om han kännt henne ett helt halvår. Det går förresten alldeles fint att falla för någon sjukt mycket snabbare än så *visslar*

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReQuaker
Äsch, en tjej utan humor = platt fall.

Tja, om jag (läs: tjej som postar på sweclockers) inte fattar skämtet, då har jag vissa tvivel att tjejen han sa det till gjorde det....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kidd
Tja, om jag (läs: tjej som postar på sweclockers) inte fattar skämtet, då har jag vissa tvivel att tjejen han sa det till gjorde det....

Haha, själv kan man inget om COBOL men antog att det menades med att (iaf han tycker) det är ett helvete att programmera i Möjligt att jag har fel dock och med det skulle ha skrattat i onödan (fel tillfälle), vilket kan vara nog pinsamt det med....

Visa signatur

Core i7 2600K | Maximus IV Extreme | 2x Sapphire 6970 @ CF | 16GB Vengeance 1600MHz CL8 | Corsair AX 850W | Samsung 840 Pro 256GB (system) + Intel X25-M G2 80GB + Raptor X 150GB (spel) + 8.5TB (lagring) | Lian Li PC-P80 Armorsuit | Dell 27" U2711 2560x1440px + Benq G2400WD 1920x1200px + Samsung UE40B7050 LED-TV

Permalänk
Medlem

Okej nu får det räcka.

Gör slut med henne nu, eftersom det verkar vara för svårt för henne att göra det med mig. Jag vill verkligen inte göra det, men hon klarar inte av det så jag måste hjälpa henne.

Permalänk
Medlem
Citat:

Okej nu får det räcka.

Gör slut med henne nu, eftersom det verkar vara för svårt för henne att göra det med mig. Jag vill verkligen inte göra det, men hon klarar inte av det så jag måste hjälpa henne.

Säker på att hon vill det då...? Prata om det ordentligt, ring inte upp och kör "nu är det slut"-snack direkt :S..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kidd
Säker på att hon vill det då...? Prata om det ordentligt, ring inte upp och kör "nu är det slut"-snack direkt :S..

Givetvis kommer jag aldrig lätt undan! Såg henne gråta i skolan o springa hem och fick höra att det stämmer verkligen inte att hon vill lämna mig.
Usch va svårt jobbigt detta är....

EDIT: "Pratat med henne om det nu, och hon säger att hon vill verkligen inte att det ska va slut, men hon behöver fortfarande tid"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReQuaker
Haha, själv kan man inget om COBOL men antog att det menades med att (iaf han tycker) det är ett helvete att programmera i Möjligt att jag har fel dock och med det skulle ha skrattat i onödan (fel tillfälle), vilket kan vara nog pinsamt det med....

Nja, i COBOL behövde man, förr i tiden när jag höll på med det, skriva punkter (dvs periods på engelska) efter olika argument. Det var ett rent helvete att hålla reda på. Så just när ordet period kom upp fick jag flashbacks till massa felmeddelanden från den tiden

Med andra ord var det en väldigt nördig ordvits, skulle hon förstått den hade jag nästan blivit mer orolig ^_^

Permalänk
Medlem
Citat:

Nja, i COBOL behövde man, förr i tiden när jag höll på med det, skriva punkter (dvs periods på engelska) efter olika argument. Det var ett rent helvete att hålla reda på. Så just när ordet period kom upp fick jag flashbacks till massa felmeddelanden från den tiden

Med andra ord var det en väldigt nördig ordvits, skulle hon förstått den hade jag nästan blivit mer orolig ^_^

Hahaha okey ^^ .. fast det vore lite gulligt med en nörd till tjej också

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Givetvis kommer jag aldrig lätt undan! Såg henne gråta i skolan o springa hem och fick höra att det stämmer verkligen inte att hon vill lämna mig.
Usch va svårt jobbigt detta är....

EDIT: "Pratat med henne om det nu, och hon säger att hon vill verkligen inte att det ska va slut, men hon behöver fortfarande tid"

Ett tips vore att kanske snacka med henne om nåt helt annat, med glimten i ögat. Just nu när hon tänker på dig så blir hon ju ledsen och sånt skit ju, men om du charmar henne liksom, snackar om andra saker, vadsomhelst nåt som är roligt kommer hon garanterat må bättre.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Haha ironiskt nog har det löst sig

Vi pratade ett tag och hon sa att hon hade insett hur mycket hon älskade mig och hur mycket hon ville vara tillsammans med mig.

Så det har fixat sig

Illa nog kommer jag aldrig kunna vara helt säker på henne, men det kan man nog aldrig vara på tjejer

Permalänk
Medlem
Citat:

Vi pratade ett tag och hon sa att hon hade insett hur mycket hon älskade mig och hur mycket hon ville vara tillsammans med mig.

Så det har fixat sig

Illa nog kommer jag aldrig kunna vara helt säker på henne, men det kan man nog aldrig vara på tjejer

Glad it worked out man Ibland vet man inte vad man har, förrens det är förgånget...

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Så det har fixat sig

Härligt att det löste sig Förstår om du aldrig kommer känna 100% tillit på henne tyvär :/ Själv vart med om typ samma sak och det är inte kul någonstans

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Så det har fixat sig

Vad bra!

....men... det finns alltid ett men, eller hur?

Du behöver nog ta tag i det här med att du har svårt att lita på henne nu, och det är fort. Ett förhållande kan inte hålla om man inte litar på varandra i min erfarenhet, så du behöver fixa din tillit så fort som möjligt. Om du tror att du behöver prata med henne om det, gör det då. Se bara till att du lägger upp det på ett sätt så hon slipper känna sig guilt tripped ("du gjorde en så dum sak så nu kan inte jag lita på dig, men om du bla bla", inge kul att höra), för det gör inte dig, henne eller ert förhållande något gott alls.

Mina tankar iaf... :S

Permalänk
Avstängd

leta här: www.E-kontakt .se

en kompis har över 200st olika tjejer på sin msn, han pöka möe själv så har man tröttnat på sex och gått över till att fixa huset istället har ju redan kärring så nån snoffsig blondin behöver man inte spyr fan på dom.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av imortalse
en kompis har över 200st olika tjejer på sin msn, han pöka möe själv så har man tröttnat på sex och gått över till att fixa huset istället har ju redan kärring så nån snoffsig blondin behöver man inte spyr fan på dom.

WTH....

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av imortalse
leta här: www.E-kontakt .se

Good on you, bad on your friend, antar jag?

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Avstängd

Fan är blyg o vågar inte snacka särskilt mycket med brudar.
Dåligt självförtroende och så. Dock har jag märkt att det är mycket tjejer som kollar på mig, t.ex. när jag är med kompisar så kollar dom bara på mig och så.
Vet inte om det betyder att dom är intresserade av mig eller att jag bara är ful, det kan göra mig mer blyg.

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av michael123
Fan är blyg o vågar inte snacka särskilt mycket med brudar.
Dåligt självförtroende och så. Dock har jag märkt att det är mycket tjejer som kollar på mig, t.ex. när jag är med kompisar så kollar dom bara på mig och så.
Vet inte om det betyder att dom är intresserade av mig eller att jag bara är ful, det kan göra mig mer blyg.

Finns bara ett sätt att få veta, gå dit

Jag var jätteblyg förr, men sen slog de slint en kväll när jag var ute och jag gick fram..och tro de eller ej de gick bra

sen dess vet jag att de är 50-50, så testar man aldrig så vet man aldrig.

Misslyckas du inte ofta så tar du för lite beslut helt enkelt, kör på!

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Saknar mitt ex så jag håller på och duka under. Vi har träffats ett par veckor och båda har varit sugna på att bli tillsammans igen. Dock sa jag att jag ville ta det lite lugnt för att vara säker på saken. Men nu så verkar det som hon kastat in handduken. Hon hör aldrig av sig längre och bryr sig inte. När jag ringer henne så har hon inte tid och snacka. Det känns som jag kommer knäckas på mitten snart. Hon äger mig så fett, och jag sitter fortfarande kvar på ruta ett, och undrar vad som gick snett! (Coolt rim, tyvärr är jag inte på humör för att uppskatta det. :P.... jo lite!)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MyRus
Härligt att det löste sig Förstår om du aldrig kommer känna 100% tillit på henne tyvär :/ Själv vart med om typ samma sak och det är inte kul någonstans

Också vart med om detta. Det brukar aldrig hålla om man inte kan lita på henne/honom riktigt. Men nu är det ju bara upp till DarKzY o bevisa motsattsen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GreeM
Också vart med om detta. Det brukar aldrig hålla om man inte kan lita på henne/honom riktigt. Men nu är det ju bara upp till DarKzY o bevisa motsattsen.

Det är verkligen på väg uppåt nu med henne, vi är närmare varandra än aldrig och det verkar gå superbra.

Så mitt tillit kommer nog att gå uppåt det med, eftersom jag blev inte sårad/"betrayed" på något sätt...

Så det ska nog lösa sig Ser i alla fall positivt på framtiden!