[PS3] Senast köpta spel som levde upp till dina förväntningar?(Tipstråd)

Permalänk
Medlem

SOCOM+Headset (bluetooth)

SOCOM confrontation, helt suverent spel ( ursekta stavning sitter pa US tangentbord. Kopte det forra veckan. Helt underbart bra, for ni som elskar CoD4 se till att inhandla SOCOM((rent online game)) . Plus Sony's bluetooth headset, riktigt bra ljud anvender den even till min mobil.

Permalänk

Battlefield: Bad Company är ett riktigt bra spel med ett bra singelplayerläge och med stor variation i de olika uppdragen. Multiplayerdelen är berondeframkallande, där alla; nybörjare likväl som veteran har chans att vinna.. =0 }

Battlefield: Bad Company laddade jag först hem som ett demo och fastnade direkt.

Sen att det är ett svenskt utvecklingsteam bakom det gör ju inte saken sämre. Utan tvärtom.
Mitt betyg 9/10.

Permalänk
Medlem

Uncharted va min stora wow factor ... köpte det till en vänn i födelsedags present men när jag såg hur snyggt det va, var jag bara tvungen att köpa ps3 själv :S men har inte ångrat mig... så länge man importerar spelen från kanada

Visa signatur

Friends come and go epic's are for ever...

Permalänk

NHL 09 är grymt bra enligt mig. Styrkänslan är helt underbar även om jag bara kan jämföra med gamla PC-versioner.

Visa signatur

Dator: MSI B550 Tomahawk || AMD 5600X || Noctua NH-U12S || MSI RTX 2070 Armor 8GB || Kingston HyperX 32GB @ 3600MHz CL16 || PNY CS3030 1TB + SSD 500GB + HDD 4000GB || Phanteks Enthoo Pro || Corsair AX 760W

Permalänk
Medlem

Köpte upp mig ett PS3 för några veckor sedan Största anledningen var Fifa09 och passade samtidigt på att fynda upp några spel på Tradera, Skate, GTA4, NHL09 och Uncharted.

Bra spel allihopa, och inget jag blivit besviken på, även om jag mest spelat Fifa än så länge.

Permalänk

Har just köpt Saints Row 2 och det är lika underbart som ettan

Permalänk
Medlem

Dead Space.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 9800X3D - Arctic Liquid Freezer III 280 - ASRock B850 Steel Legend - G.Skill 64GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 - Gigabyte RTX 5080 Aero SFF - Corsair RM850X ATX 3.1 - Phanteks P600S - Asus ROG Swift PG329Q - Sennheiser HD650

Permalänk

Dead Space för mig med. Lite mycket gore egentligen för min smak, men älskar spel med skrämselfaktor likt Resident Evil och här finns mycket sådant då ljudet är riktigt härligt läskigt med sköna effekter som får en att känna sig förföljd i mörkret. Grafik,ljud och story känns riktigt bra. Har precis börjat spela men hittills så känns detta som ett givet spel.

Kan tipsa om att se filmen Dead space Downfall innan man kör spelet då du får veta vad som hände innan spelets händelse.

Visa signatur

Core2Quad Q9400@3.4GHz' Corsair 8GB DDR2 PC6400 XMS2 XTREME' P5K-E' Geforce 9600gt sielnt'

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av harmonizer
Kan tipsa om att se filmen Dead space Downfall innan man kör spelet då du får veta vad som hände innan spelets händelse.

Gjorde likadant själv så kan bara hålla med.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 9800X3D - Arctic Liquid Freezer III 280 - ASRock B850 Steel Legend - G.Skill 64GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 - Gigabyte RTX 5080 Aero SFF - Corsair RM850X ATX 3.1 - Phanteks P600S - Asus ROG Swift PG329Q - Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

Dead Space gäller för mig också, grymt bra spel.

Permalänk
Medlem

Såg filmen, känns rätt nödvändigt som intro. Om man bryr sig om story då, vilket jag gör, hehe...

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

Saints Row 2 var way over mina förväntningar

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | Aorus Xtreme WB 3080 | Samsung 970 EVO Plus | Corsair HX1000i | Windows 10

Permalänk
Medlem

GTA4, Assasins Creed, Uncharted och Burnout Paradise City är mina favoriter så här långt.

Permalänk
Medlem

Bioshock är ett underbart spel som är värt att köpa till ps3 trots nypriset.

Visa signatur

PSN: Swedishbullets

Permalänk
Medlem

Fallout 3. Yeah baby.

Visa signatur

Jodå... såatte.. nädå...

Permalänk
Medlem

Uncharted - Precis lagom äventyrs lir som underhåller rakt igenom. Levde definitivt upp till förväntningarna

Wipeout HD - Då man har lirat samtliga spel i serien (vem minns inte 2097 med sin grymma spelmusik) var HD ett självklart köp. Grafik och fartkänsla på topp!

Asassins Creed - Grymt snyggt och genuint skoj o lira. Två tummar upp på detta spel också!

Nu sitter man ju annars o längtar efter Little Big Planet, får hoppas det lever upp till hypen.

Permalänk
Inaktiv

metal gear solid 4 spräckte mina förväntningar med råge!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Killbom
metal gear solid 4 spräckte mina förväntningar med råge!

Visa signatur

Permalänk

Har bara lirat några timmar än(Måste ju passa lillan och laga mat och jobba och och och... suck...) men Fallout 3 känns redan som ett givet bra spel alltså... diggar verkligen känslan. Hade inte några förväntningar heller direkt då jag inte spelat 1:an och 2:an.

Permalänk
Medlem

Valkyria Chronicles är ett grymt strategispel som fått mig att lägga Fallout 3 åt sidan.

Visa signatur

Bra, snabbt, billigt; välj två.

Ljud
PC → ODAC/O2 → Sennheiser HD650/Ultrasone PRO 900/...
PC → S.M.S.L SA300 → Bowers & Wilkins 607

Permalänk
Medlem

Uncharted Darek´s fortune
Reistance fall of man
Fallout 3
Call of Duty 4

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rolle90
Uncharted Darek´s fortune

Du menar Drakes fortune antagligen hehe

Visa signatur

PSN: Swedishbullets

Permalänk
Medlem

Little Big Planet!
Fruktansvärt jävla kul!
Blandning av garrys mod och mario
Går att leka tills man somnar framför PS3:an =D

Visa signatur

AMD Ryzen 5950X || ASUS ROG STRIX X570-E GAMING || G.Skill 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo || MSI MEG Ai1300P PCIE5 1300W || Lian Li O11 Dynamic XL ROG || NZXT Kraken X72 360mm || MSI 4090 SUPRIM X || Samsung G9 ultrawide 32:9 VA || Arctis Nova Pro Wireless || VR: HTC vive, Pimax 5K XR, Valve Index, Meta quest 3 ||

Permalänk
Medlem

Resistance 2

Permalänk

LBP all the way...!

Visa signatur

Live now! Die later!