Permalänk
Medlem

Eller så inser man att skogen är full av träd och går vidare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dagle
Hmm, nu sitter man där med en jättesöt tjejs nummer i handen som hjärtat verkligen inte slår för :S. Fattar inte varför då hon är trevlig och ser bra ut och har typ samma intressen som mig och allt borde ju vara bra men känner typ inget, förutom att det är roligt att umgås som kompisar dvs. Jaja, får väl njuta av att vara singel ett tag till istället.

Det är väl helt enkelt något som gör att du inte blir attraherad till henne på det sättet? ^_~x Det kanske är att du är så nöjd med kompisrelationen till henne att du inte ens tänker på något annat. Eller så är det något med hennes sätt att vara som helt enkelt bara inte attraherar dig.

Kärlek fungerar inte som en lista med saker man checkar av. Vissa personer man fattar tycke för är ju verkligen inte "ens typ", medan många som är "ens typ" är såna man inte ens tänker en enda romantisk tanke om (och tur är väl fan det för jag går ju på lan och rollspel ffs :S).

Just the way it is, ingen anledning att försöka tvinga dig själv till nått för att "du borde". Du känner inget, du känner inget, låt det vara så. Annars blir nog någon eller båda sårade i slutändan bara i alla fall.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av phobiiz
Eller så inser man att skogen är full av träd och går vidare

Vilken stog? när träden blivit gamla nog så huggs de ner och man hittar sin gran till jul o hugger ner den. då är bara stubben kvar och de gamla ruttna träden kvar. finns ju inget att välja på då allt i ens ålder är skövlat.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
jadå

verkligen långdistans är det också
20-24 timmar * (?) 900-1000 km/h = hur långt bort hon bor på ett väldigt ungefär (väldigt ungefär = jag menar det allt beror på, väntetid etc)

ja x effect är säkert bara för att dra tittare men ibland så kanske det finns en gnutta sanning, det jag undrar är om deras nya partners vill på något fysiskt sätt skada dem ? I slutet av programmet då såklart.

riktigt slå ner dem eller sätta en kula i knät eller så ^^ ??

Haha, äsch en liten kortpromenad ^^

Om det nu hade varit "på riktigt" hade man nog blivit lite smått pissed off ja..

Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Vilken stog? när träden blivit gamla nog så huggs de ner och man hittar sin gran till jul o hugger ner den. då är bara stubben kvar och de gamla ruttna träden kvar. finns ju inget att välja på då allt i ens ålder är skövlat.

Mja.. Antingen upptagna eller inte intresserade alls..

Visa signatur

`.´ My brain is perfect `.´

Core i7 2600K | Maximus IV Extreme | 2x Sapphire 6970 @ CF | 16GB Vengeance 1600MHz CL8 | Corsair AX 850W | Samsung 840 Pro 256GB (system) + Intel X25-M G2 80GB + Raptor X 150GB (spel) + 8.5TB (lagring) | Lian Li PC-P80 Armorsuit | Dell 27" U2711 2560x1440px + Benq G2400WD 1920x1200px + Samsung UE40B7050 LED-TV

Permalänk
Medlem
Citat:

Om det finns pojkar kvar så borde det finnas flickor kvar, sluta whina Att flickorna tar varandra borde inte vara vanligare än att pojkarna tar varandra, så det borde alltid finnas en till alla egentligen.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReQuaker
Haha, äsch en liten kortpromenad ^^

Om det nu hade varit "på riktigt" hade man nog blivit lite smått pissed off ja..

jo iofs kort promenad i några år eller så

kom fram till ca 8900km igår mellan hennes stad och stockholm, hur bra det stämmer vet5 jag inte menmen..

lite pissed ?. jotjena

Permalänk

Ashh sno grannpojekens moppe så är du framme på några dar

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kidd
Om det finns pojkar kvar så borde det finnas flickor kvar, sluta whina Att flickorna tar varandra borde inte vara vanligare än att pojkarna tar varandra, så det borde alltid finnas en till alla egentligen.

Problemet är att verkligheten ter sig så att det "inte" finns någon för alla.
Det finns ju dom fall där någon kille/tjej är så oattraktiv på alla sätt och vis att ingen vill ha honom/henne. Det finns ju även vissa fall där killen/tjejen är så attraktiv att en större skara killar/tjejer vill ha just den killen/tjejen.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dalhedaren
Det finns ju dom fall där någon kille/tjej är så oattraktiv på alla sätt och vis att ingen vill ha honom/henne. Det finns ju även vissa fall där killen/tjejen är så attraktiv att en större skara killar/tjejer vill ha just den killen/tjejen.

Av jordens befolkning så är det ju 51% som är män resten kan ni ju gissa ut själv. Iofs så tror jag faktist att det finns mer gubbar som inte har någon tjej/fur än vad det är för kvinnor.

Men jag håller med. Fanns en kille i min dåvarande klass som jag tyckte såg jäkligt bra ut. idrottade lite och var alltid snäll o social. hade alltid tjejer omkring sig. men brydde sig inte om det. såg de som vänner... sånt är jäkldigt surt sen sitter det killar i över tonåren som inte ens vet vad fitta är för något.

De flesta tjejer hittar faktist någon. okey inte de på 300kg kärlek men jag skulle nästan säga alltid.
En liten rolig sak är att de snygga eller bra tjejerna alltid väljerbadboys fast sen ändå väljer de där lustiga udda killarna.

Fast iofs har jag även märkt att killar kan se ut som fan och ändå ha brud o få ligga. får fan inte redigt ihop det.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ja, självklart. Men för varje pojke som inte har någon och verkligen vill dela sin tid med någon så finns det en flicka i samma sits. Det handlar bara om att träffa varandra och hoppas man är kompatibla - och någon i den sitsen är man säkerligen kompatibel med!

Citat:

Av jordens befolkning så är det ju 51% som är män

Tvärt om, väl? 51% tjejer.

Citat:

De flesta tjejer hittar faktist någon.

Och - ursäkta heteronormativiteten - det betyder att de flesta killar hittar någon också.

Citat:

Fast iofs har jag även märkt att killar kan se ut som fan och ändå ha brud o få ligga. får fan inte redigt ihop det.

Vad är det som är så konstigt? Killar är oftast tusen gånger mer utseendefixerade, därför accepterar de oftast inte tjejer som är fula - medan tjejer accepterar fula killar ;P För tjejer går inte på utseendet lika mycket in general.

Permalänk

Nja. visst man träffar ju oftast någon via blicken. så mjo. killar går ju iofs bara frma till de snygga (i deras ögon) och tjejerna går nästan fram till vilken som. Oftast för driacka.

Gäller väl som sagt bara att hitta sin livskamrat.
Fast jag börjar undra iom det inte är lite mer 'status' för tjejer nu att ha haft många killar?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Nja. visst man träffar ju oftast någon via blicken. så mjo. killar går ju iofs bara frma till de snygga (i deras ögon) och tjejerna går nästan fram till vilken som. Oftast för driacka.

Som någon som aldrig varit ute på det sättet föredrar jag ordvalet "någon som verkar intressant"

Permalänk
Medlem
Citat:

Gäller väl som sagt bara att hitta sin livskamrat.
Fast jag börjar undra iom det inte är lite mer 'status' för tjejer nu att ha haft många killar?

Hoppas inte, ville inte vara med någon som legat med massa folk. Det är äckligt tycker jag. Kan inte riktigt själv tänka mig att ligga med någon man inte känner bra (läs pratat med nykter).

Jag har en teori om tjejer, snälla säg att den inte stämmer. Jo, att storstads tjejer har oftast haft fler partners än de som bor på landet och är oftast mer tröga så att säga. De tjejerna är även mer lättlillgngliga, festar mer och blir fullare än villatjejer. Jag påstår alltså att villatjejer är mer flickvänstjejer men svårare att få kontakt med.

Ofta där jag går ut eller är på fest så finns det ofta ont om tjejer. Om det finns tjejer så är det ofta fel sort.

Frågan lyder:
Var får man tag i flickvänstjejer?
alltså tjejer som inte är dumma i huvudet och trevliga.

Permalänk

Var man får tag på flickväns materialet är lite olika.
Jag lyckades hitta en tjej på nätet som jag var (och halvt är) upp över öronen i.
Pga avståndet så ansåg vi inte att det var lönt att försöka så vi behöll oss som vänner. Nu är sitsen att vi är så pass bra vänner att vi vill inte försöka för då kommer vi sabba det vi har fått.
Jag har dock kvar mina planer på att flytta till andra sidan Sverige, trots att det aldrig kommer bli något. Ser flytten mer som ett sätt att reboota om livet och starta om på nytt.

Vad jag försöker säga är: Hur du än gör så kan du hamna i skiten.
Världen är full av folk. Det finns en för alla.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shooblan
Hoppas inte, ville inte vara med någon som legat med massa folk. Det är äckligt tycker jag.

Förstår mig inte på det här. Varför spelar det någon roll vad hon gjort i det förflutna? Det som spelar roll är väl om hon kommer ha äkta känslor för dig, vara trogen osv. Säg att någon blivit utnyttjad en massa på hennes känslor t ex, är hon "äcklig" bara för att hon legat med massa människor hon trott tycker om henne? Extremexempel där bara för att öppna ögonen lite...

Citat:

Jag har en teori om tjejer, snälla säg att den inte stämmer. Jo, att storstads tjejer har oftast haft fler partners än de som bor på landet och är oftast mer tröga så att säga. De tjejerna är även mer lättlillgngliga, festar mer och blir fullare än villatjejer. Jag påstår alltså att villatjejer är mer flickvänstjejer men svårare att få kontakt med.

Ingen aning.

Citat:

Ofta där jag går ut eller är på fest så finns det ofta ont om tjejer. Om det finns tjejer så är det ofta fel sort.

Träffa inte tjejer på fester då? Du vill inte ha tjejer som är ytliga och knullar runt och dricker massa etc, varför går du då till ett ställe som mer eller mindre går ut på att hitta någon, supa ner sig och knulla?

Citat:

Frågan lyder:

Men kära du, knappen för att PMa mig är inte långt borta...

...hade jag sagt för några månader sen. Nu är jag så glad att jag har en jättefin kille ^_^x Kan jag få nån jag tycker om så kan vem som helst få det! ^_^x

Permalänk
Citat:

Hoppas inte, ville inte vara med någon som legat med massa folk. Det är äckligt tycker jag.

*Sigh*
Jaha du, it's a mans world I guess?
Det är så typiskt många killar att anse det äckligt med tjejer som är mer trygga med sig själva. Varför kan inte tjejer få knulla runt lika mycket som killar?
Jag är kille och ser inte något fel med en tjej som haft många killar tidigare. Kul för henne i så fall
Vi killar måste göra oss av med det där stenålders tänket om jämställdhet någonsin ska fungera.
Läs det här noga Shooblan,
Man = individ
Kvinna = individ

Permalänk
Medlem
Citat:

*Sigh*
Jaha du, it's a mans world I guess?
Det är så typiskt många killar att anse det äckligt med tjejer som är mer trygga med sig själva. Varför kan inte tjejer få knulla runt lika mycket som killar?
Jag är kille och ser inte något fel med en tjej som haft många killar tidigare. Kul för henne i så fall
Vi killar måste göra oss av med det där stenålders tänket om jämställdhet någonsin ska fungera.
Läs det här noga Shooblan,
Man = individ
Kvinna = individ

*high five* ^_^x Känner mig kränkt av tanken att någon skulle se ner på mig för att jag haft ett antal tidigare sexpartners, när personen antagligen inte skulle göra det om jag vorit man.

Permalänk
Citat:

Hoppas inte, ville inte vara med någon som legat med massa folk. Det är äckligt tycker jag. Kan inte riktigt själv tänka mig att ligga med någon man inte känner bra (läs pratat med nykter).

Frågan lyder:

Jag skulle snarare säga att 'kånnakor' ja vi kallar de för det här som bor på landet bland annat. att de dricker mer, ute på fester och oftast inne i mer skit. tex polis osv osv. Dock kanske de knullar mindre än vad stadsborna gör men de knullar säkert tidigare i livet osv.

Mjo skulle alldrig häller vilja va ihop med någon som haft nio-tio st. en elelr två är väl lagom men sen kan man ju undra hur den 'barbaran är använd.'
Vet inte häller var man hittar de. troligtvis de som sitter o gömmer sig i skolans mörka vår.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av BioCenter
Var man får tag på flickväns materialet är lite olika.
Jag lyckades hitta en tjej på nätet som jag var (och halvt är) upp över öronen i.
Pga avståndet så ansåg vi inte att det var lönt att försöka så vi behöll oss som vänner. Nu är sitsen att vi är så pass bra vänner att vi vill inte försöka för då kommer vi sabba det vi har fått.
Jag har dock kvar mina planer på att flytta till andra sidan Sverige, trots att det aldrig kommer bli något. Ser flytten mer som ett sätt att reboota om livet och starta om på nytt.

Vad jag försöker säga är: Hur du än gör så kan du hamna i skiten.
Världen är full av folk. Det finns en för alla.

Supp. Hittar fan alldrig några på nätet här nere men väl I Göteborg mm där verkar ju fan alla bo? är det bara jag som bor totalt mitt ute i skogen med typ 3 swecare innom en radie av typ 8 mil?

Sen visst jag gjorde väl mitt första knull (typ halftmisslyckat) för runt 5 månader sedan. mja ska inte säga att det var någon höjdare. visst lite in o ut men fan inte mycket mer med det? man blir ju bara svettig sen kasnke det var fel tjej men men. mja ligga är nog fan inte min grej iaf

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

som jag skrev tidigare så har jag en hel del krokar ute och många utav krokarna har man fått napp på.
på en utav krokarna(och min favorit hittills)är en lugn tjej som har samma intressen som mej,samma åsikter och samma inställning på saker och ting.
vi har skämtat,retats(ja ni vet så där gulligt med varandra),pratat deep talk och allt och nyfikenheten har bara vuxit.

nu för någon dag sen så frågade jag vad hon hade gjort under dagen och hon sa då att hon hade varit på en dejt..."ok" tänkte man=/..frågade sen mej hur det går med dejtandet osv...kunde inte göra annat än att försöka vara glad för hennes skull trotts att man var lite förvirrad(ja,jag hade ju trott att hon var intresserad utav mej med tanke på allt hon har sagt)...när jag sen hade visat min lycka och mitt stöd för henne,så kläcker hon ur sej "det skulle vara kul att dejta dej"..."men ffs" tänkte man,så jag sa att jag var öppen för förslag men också att jag inte tänker dejta henne om hon dejtar någon annan...stor besvikelse från hennes sida verkade det som...sen pratade vi inte så mycket mer om det utan började prata om hur en partner ska vara osv.
skakar fortfarande på huvudet åt det hela....snacka om misslyckat försök till att vända upp och ner på en=/

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
Text

Jisses. såntdär är sjuktjobbigt. man tror man hittat någon som iaf vill lärakänna en men sen går till någon annan och gör samma sak men går tillbaka till 'det sämre' valet då den andra inte funkade.

Varit med om sånt liknande. tråkigt..

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Citat:

*high five* ^_^x Känner mig kränkt av tanken att någon skulle se ner på mig för att jag haft ett antal tidigare sexpartners, när personen antagligen inte skulle göra det om jag vorit man.

nu skrev han ju faktiskt att han själv inte skulle kunna tänka sig det, alltså anser han troligen samma sak om killar som ligger runt

utan att se ner på någon och att någon ska ta illa upp, så har jag lite samma tankesätt, jag själv har aktivt valt att inte ligga runt, då förväntar jag mig lite samma sak av min partner, visst får hon ha haft tidigare killar, absolut, det är inget jag har problem med, men att ha legat runt tycker jag är riktigt... avtändande? svårt att förklara men känns inte bekvämt med att allt för många varit där.
jag ser inte ner på människor som ligger runt, det är deras personliga val, på samma sätt som jag gjort ett val. men eftersom det är avtändande för mig, så skulle det aldrig fungera för mig att vara tillsammans med någon som legat runt. jag skulle må dåligt av det.

men alla är vi olika, och det är väll tur?

Permalänk
Medlem
Citat:

Mjo skulle alldrig häller vilja va ihop med någon som haft nio-tio st. en elelr två är väl lagom men sen kan man ju undra hur den 'barbaran är använd.'

Jo för att hon har varit sexuellt aktiv gör henne säkert till en hemsk person som man absolut inte kan tycka om. Tänka sig att hon har lekt av sig lite, eller kanske aktivt letat efter den rätta i några år, shit hon kan ju inte vara värd att satsa på...

Om inte det framgick så var det där krämig sarkasm. Om någon kan förklara det här tänkandet för mig så är jag väldigt glad, men tycker det verkar orationellt och - ärligt talat - ganska idiotiskt att tänka så.

Citat:

som jag skrev tidigare så har jag en hel del krokar ute och många utav krokarna har man fått napp på. (...) hon sa då att hon hade varit på en dejt..."ok" tänkte man=/.. (...) så kläcker hon ur sej "det skulle vara kul att dejta dej"..."men ffs" tänkte man

Vad är du rädd för? Hon gör ju samma sak du gör, ser du ner på dig själv och ditt beteende så mycket att hon inte är date-värdig?

btw vad hände med ryskan...?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av plope
nu skrev han ju faktiskt att han själv inte skulle kunna tänka sig det, alltså anser han troligen samma sak om killar som ligger runt

Skulle jag absolut inte utgå ifrån. De allra flesta killar jag mött som tänker sådär, ursäktar också killar ifrån tankegångarna. Ger väl viss respekt iaf till de killar som tänker likadant om killar iaf, de säger inte emot sig själva ju - och det är alltid nått. Samtidigt undrar jag lite om inte många av dessa killar har haft svårt att få till det i sin uppväxt, och sen är de rädda för någon som "lyckats mer" än de tidigare, förstår sig inte på riktigt hur de fungerar etc. Helt enkelt, de tänker för jävla mycket, för det gör inte en människa annorlunda...

Man ska fan inte tänka i kärlek. Jag tänkte i kärlek en gång, tjejen tog livet av sig. Så ja, det är mitt tips till alla, sluta tänk~~

Citat:

jag ser inte ner på människor som ligger runt, det är deras personliga val, på samma sätt som jag gjort ett val. men eftersom det är avtändande för mig, så skulle det aldrig fungera för mig att vara tillsammans med någon som legat runt. jag skulle må dåligt av det.

Jag förstår inte... så för att någon gjort något i det förflutna så är hon en dålig partner i dagsläget?

Permalänk
Citat:

Jo för att hon har varit sexuellt aktiv gör henne säkert till en hemsk person som man absolut inte kan tycka om. Tänka sig att hon har lekt av sig lite, eller kanske aktivt letat efter den rätta i några år, shit hon kan ju inte vara värd att satsa på...

nja inte dirext det jag menade. för isf vet de väl inte vad de vill o sen bara mellan landar och sen tar nästa bästa så fort de får syn på en. visst de får väl knulla inte mej emot men skulle nog alldrig vara ihop med en som knullat allt för djävla mycket.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

nja inte dirext det jag menade. för isf vet de väl inte vad de vill o sen bara mellan landar och sen tar nästa bästa så fort de får syn på en. visst de får väl knulla inte mej emot men skulle nog alldrig vara ihop med en som knullat allt för djävla mycket.

Hur gör du matematiken att om hon knullat mycket så kommer hon lämna dig såfort någon "bättre" står för dörren? Och att hon inte vet vad hon vill? Hon kanske bara ville knulla lite och ha skönt, och sen kom den underbare du in i ditt liv så hon vill knyta knut med dig? Eller så kanske hon har letat efter den rätta och haft en massa pojkvänner som hon verkligen gått in för med 100% och sen har det bara inte funkat av diverse anledningar?

Om hon nu inte skulle vara villig att vara dig trogen så är hon ju såklart inte värd att dejta, men det har inget med hennes knulla-runt-fasoner att göra.

Tvärt om så skulle jag nästan gissa att hon som haft ett förflutet har lite svårare att falla för hormonöverslaget när någon het person kommer fram och vill trullsa lite, hon har redan gjort det där och kan enklare säga "fan heller, jag har pojkvän" Så har jag funkat, iaf... frestelserna har bara blivit lättare och lättare att stå emot ju mer tiden gått, för att ha sex med "das attraktiva nisse!!!" är liksom... inte lika jättespännande och hjärnavstängande längre.

Permalänk
Medlem
Citat:

Jag förstår inte... så för att någon gjort något i det förflutna så är hon en dålig partner i dagsläget?

man skulle kunna säga att jag är självisk, jag tänker på mig själv, och skulle inte må bra utav det, just därför vill jag inte ha en partner som legat runt
har inte sagt att det gör henne till något sämre, utan det är jag som inte klarar av det.
Och att de skulle bero på att man inte "fått till det" i sin uppväxt vet jag inte om jag kan hålla med om, det finns faktiskt många som fått chanserna men avböjt pågrund av att det helt enkelt inte känts rätt.
sen tror jag faktiskt att det kan vara praktiskt om man delar många värderingar om man ska vara tillsammans, det blir om inte annat enklare.

edit: såg att du svarat på fullmoons inlägg.
jag själv tycker att det vore bättre att vara utvald än en i mängden. då skulle man känna sig mer speciell.

Permalänk
Medlem

För vissa är sex mycket och för andra en mindre del...grejjen är dock att "instrumentena" är i princip outslitliga så det märks oftast inte om man varit med många

Jag bryr mej inte alls så länge tjejen inte bär på nån sjukdom...

Permalänk
Citat:

utan att se ner på någon och att någon ska ta illa upp, så har jag lite samma tankesätt, jag själv har aktivt valt att inte ligga runt, då förväntar jag mig lite samma sak av min partner, visst får hon ha haft tidigare killar, absolut, det är inget jag har problem med, men att ha legat runt tycker jag är riktigt... avtändande? svårt att förklara men känns inte bekvämt med att allt för många varit där.

men alla är vi olika, och det är väll tur?

Du har all frihet i världen att tycka så. Det är nog mest sannolikt könsnormer som format dina värderingar ändå = you're screwed xP

Tycker det är synd att du är kvar i stenåldern dock

Tänk om en riktigt snygg tjej skulle dissa dig för att din kuk har varit på för många ställen. Det är inte lika troligt som att en kille gör det mot en tjej, men det är lika surt och förjävligt.

Istället för att se tjejen som ett kön, se henne som en människa. Människor är ju något så fantastiskt, med unika tankar, värderingar och känslor. Ett könsorgan är bara en del av en människa.

Permalänk
Medlem

Dalhedaren, hade det här forumet haft ett reputation-system hade jag reppat korven ur dig för dina posts här ^_~x Go go go! ^_^x

Citat:

man skulle kunna säga att jag är självisk, jag tänker på mig själv, och skulle inte må bra utav det, just därför vill jag inte ha en partner som legat runt

My point exactly, selfish bastard Jag tänker mig liksom stackars tjejen som blir kär i dig, du börjar få fjärilar i magen av henne också... ni har mysit tillsammans, allt är bra, och sen nån gång kläcker hon ur sig "min förrförra pojkvän-", du frågar "zomg har du haft många eller?" och hon svarar "ja, X stycken" (hur många som nu är "illa")... och sen bryter du, och hon får gråta över nått som är helt jävla orättvist.

Dessutom, good luck att hitta personer som bara haft 1-2 partners, de flesta över 18 har haft några stycken... (det där känns ju roligt att säga eftersom jag aldrig hade haft varken pojk- eller flickvän, var okysst och oskuld etc när jag var 18... men men XD)

Citat:

Och att de skulle bero på att man inte "fått till det" i sin uppväxt vet jag inte om jag kan hålla med om, det finns faktiskt många som fått chanserna men avböjt pågrund av att det helt enkelt inte känts rätt.

Tja, jag sa aldrig att det var så, eller ens oftast. Jag sa "ofta" om jag inte missminner mig Bara en känsla jag får rätt ofta när jag pratar med lite pojknördar som inte fått så många flickor i sina dagar. They seem intimidated, typ.

Permalänk
Citat:

Vad är du rädd för? Hon gör ju samma sak du gör, ser du ner på dig själv och ditt beteende så mycket att hon inte är date-värdig?

btw vad hände med ryskan...?

jo,jag vet att hon gör samma sak som mej och mitt beteende och mej själv ser jag deffinitivt inte ner på.
"date-värdig" som du vill kalla det för är hon garanterat.
det som fick en att reagera var att hon först säger att hon dejtar en just nu och nästa sekund vill dejta mej.
att man har många krokar ute betyder ju inte att man kan veva upp alla samtidigt så fort man har fått napp.
som sagt,denna är favoriten hittills,dvs ryskan är på kroken men är inte uppdragen än och kommer inte att bli uppdragen så länge jag har denna som intresse just nu.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Citat:

det som fick en att reagera var att hon först säger att hon dejtar en just nu och nästa sekund vill dejta mej.

Det kan ha varit ett knep också för att komma in på ämnet lite först, och sen våga säga det liksom... sen behvöer det inte betyda för det att hon ljög om att hon var på dejt, det var hon säkert, men det kan vara lite mer bakom än du tänker. Hon lär knappast tänkt "zomg han kommer tycka jag är sexig för han vet att jag dejtat andra", då är hon ju lite... öh xD