Ny macbook, sneda tangenter.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CyProx
Skulle alldrig acceptera några såna missar om jag köper en dator för 12k, ok om det var en sån där 3k dator från el-giganten då får man ju räkna med att de inte är nån jätte kvalite.

Tycker de är synd att kvaliten på de nya apple datorerna verkar ha sjunkit, börjar bli lite mycket barnsjukdomar nu...

Kvalitén sjunkigt? Har du ens sett/använt en på riktigt eller bara läst vanligt forum-whine?

Jag har aldrig sett/använt en dator med samma kvalité som min nya Macbook Pro, alla som sett den är riktigt imponerade över hur stabilt och kvalitativt chassit är, hur skönt tangentbordet är att använda, hur stor och användbar touchpaden är osv osv. Om något så har man gått upp något enormt i kvalité jämfört med förra generationen.

Självklart kommer det alltid finnas några personer som får "Måndagsexemplar". Det är dock så att de som har problem är de som skriker högst, det är inte så att alla som är nöjda och glada går och skapar forumtrådar om hur bra datorn är, känns ganska onödigt även om det kanske hade fått folk att inse att det är väldigt många som är nöjda också.

Visa signatur

iMac 27" | Mid 2010 | Core i7 2.93Ghz | 20 GB | HD5850 M | Samsung 840 500 GB | 4 TB WD
MacBook Air 11" | Mid 2012 | Core i7 2.0 Ghz | 8 GB | 256 GB SSD
Citera gärna om du svarar på mina inlägg, så hittar jag tillbaka igen! :)

Permalänk
Medlem

den enda jag kan klaga på det är apple store å ups men inte på datan, den är riktigt imponerad när det gäller kvalite och jag har haft en minst lika dyr dator å MBP har mkt bättre kvalite och funktioner!

Visa signatur

opteron 165+ @ 2,5 ghz tuniq, DFI lanparty d, 2x 1024 gskill pc4000. 7800Gtx 256 mb vf900, Hiper 580W psu blå, thermaltake armor,2 st raptor 36 gb