Permalänk

tycker det mest är sorgligt.
ok,nog för att jag hade rejält med otur just den kvällen,men ska man inte kunna gå bakom en tjej sent en kväll/natt utan att hon ska börja tro en massa?

inte enda gången som man varit med om det heller.
är en sån som älskar att motionera ute sent på kvällarna.
har då hamnat i samma sitts,dvs att en tej som också är ute och går går före en och helt drar ifrån en när hon märker att man går bakom henne=/

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

att ni orkar bry er?

Visa signatur

Ryzen 5800x @ 32gb 3200mhz @ 7tb ssd @ 3060ti Fractal r5 @ Arch
i5 4670k @ 24gb 1600mhz @ Fractal r3 @ 12tb ZFS @ Truenas Scale
Thinkpad T450 @ i5 5300u @ 16gb @ 512gb ssd @ 24+48wh batteri @ Debian

Permalänk
Medlem

Du kan annars börja dra runt på en barnvagn

Ingen som går med barnvagn våldtar väll folk?

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SunQ
Du kan annars börja dra runt på en barnvagn

Ingen som går med barnvagn våldtar väll folk?

Nytt tips till våldtäktsmännen! Kanske blir en ny trend.

För en våldtäktsman vill ju inte se ut som en våldtäktsman.

Visa signatur

Lian Li 6070B / Asus P8P67 B3 / Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz
Corsair Vengance 8GB 1600MHz / Asus GTX780 / Corsair TX650V2

Permalänk
Medlem

haha, kanske inte skulle outat det här

Vem vet, det kanske blir nya trenden!

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Hedersmedlem

Jag går så långsamt att tjejer känner sig tvingade att gå förbi meg...Fast rädda ser dom aldrig ut att vara för någon så slö som mig kan ju inte komma ikapp dom...

Nu ser jag ut som någon gammal hippie så det kan förklara varför ingen är rädd för mig.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem

Jag brukar tycka det är kul att leka våldtäcksman.
Att jag kan gå nästan småspringande fort ger en mycket rolig effekt.
Tyvärr så är det inte många som går där jag prommar, men ack vad kul när det verkligen händer.

Var nog en och annan månad sedan men jag tror jag minns tillräckligt mycket för att kunna ljuga om det;

På väg från psykhemmet på min prommis när jag ser stor bastant dam framför mig, 50 meter fram (lång, trång, rak skogsväg). Eftersom det är nattens svart, kallt och upplyst utefter elljusspåret, vilket vi för tillfället snart kommer lämna, såhör hon mig samt ser mig tidigt, då hon vänder sig om och ser orolig ut (vilket jag kan se bara på den nervösa hållningen). Hon hastar, kommer snart utom synhåll, försvinner i mörkret framför mig.
Längre fram väljer jag att ta en kortare väg, det är trots allt kallt och jag vill hem och spela DotA, så jag pinnar in i det än mer mörka mörkret under granarna. Genvägen är endast en djurstig över till nästa sida elljusspåren.
när jag ska upp på spåret igen så hör jag samma bastanta kvinna framför mig. Hon hör mig brkara fram genom mörkret och jag ler innombords då jag vet hur närmaste sekunder kommer se ut.
Så profetisk som jag är sker det precis som jag tänkt mig, hon börjar småkubba, efter att ha hållt uppe hastigheten runt hela spåret för att våldtäktsmannen inte ska komma ikapp (ty alla vet ju att våldtäktsmän inte springer :S ). Jag orkar inte gå då jag flabbar så jag får ont av den kalla luften, jag har aldrig hört någon flåsa så mkt under sin tjocka päls, på flera månader.
Hon måste varit skitskraj, knappt de evigt påsittande dobbarna följde med xD

Hon förtjänar faktiskt inte bättre än att få hjärtinfarkt och grina sig till sömns av skräck. Detsamma gäller alla andra kvinns (och vissa delar män) som tror att just de är något ständigt eftertraktat byte för människor med udda sexuell läggning alt problem att förstå att dominans och respekt inte grundas på aggressivitet och räddsla.

Papa ska få en trenchcoat i julklapp xD

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaLo
Jag går så långsamt att tjejer känner sig tvingade att gå förbi meg...Fast rädda ser dom aldrig ut att vara för någon så slö som mig kan ju inte komma ikapp dom...

Nu ser jag ut som någon gammal hippie så det kan förklara varför ingen är rädd för mig.

Jag skulle bli livrädd om jag såg en Hippie

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dalhedaren
Jag skulle bli livrädd om jag såg en Hippie

Inte den här hippien.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem

Jag brukar använda en mycket speciell metod mot tjejer som accelererar eller dylikt framför mig. Jag brukar helt enkelt ropa ett "Hej!" efter dom och sen förklara att jag inte tänker våldta dom. Tro det eller ej men det funkar!

Visa signatur

Primär: R9 3900X | ASUS X570-F Gaming | NH-D15 | 64GB@3200MHz | RTX 3080 10GB | Seasonic 850W | Fractal Define R6 |
Gamla bettan: i5 750@3.8GHz | 8GB | HD5770 | Corsair VS 550W | FD R2 |

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Coltrasten
Jag har ju det problemet att folk jag känner brukar byta sida på gatan om jag möter de en mörk kväll. Så det är något man får leva med bara. Ett tips är ju att ha på sig reflexväst, då ses man som lite seriösare.

och man ser ju otroligt fashionabel ut

här är fina exempel:

två färgad:

en schysst "reflexslips" för festligare tillfällen?

den som folk skulle lita mest på:

OBS: reflexvästen får dig INTE att se pålitlig ut om du samtidigt bär denna:

Visa signatur

PSN: SoL-WiK (PS3 250gb + 1000gb My Book + 500gb My Book @ Sony BRAVIA + Logitech Z-5500 + PS Vita)
Eigenbrötler - I dont give a FööK, cant fail if i dont try.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Willhelm
Jag brukar använda en mycket speciell metod mot tjejer som accelererar eller dylikt framför mig. Jag brukar helt enkelt ropa ett "Hej!" efter dom och sen förklara att jag inte tänker våldta dom. Tro det eller ej men det funkar!

PRECIS va en våldtäktsman skulle säga!

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Medlem

Who cares? De får la skylla sig själva?

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem

Bor i Umeå, och bodde här när haga mannen var aktiv, är ganska van vid rädda blickar. Tjejer som knyter handen om nycklarna, tittar på fötterna (hagamannen hade små fötter).

Byter sida på gatan för att slippa möta en etc.

Permalänk
Hedersmedlem

för man kan ju inte kränga på sig 18 raggsockar och ett par 46or...

Visa signatur

PSN: SoL-WiK (PS3 250gb + 1000gb My Book + 500gb My Book @ Sony BRAVIA + Logitech Z-5500 + PS Vita)
Eigenbrötler - I dont give a FööK, cant fail if i dont try.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bud_bundy
Är det någon tjej framför saktar jag in eller tar andra vägar, då de knappast vill ha en sådan som mig gående bakom dem.

Tycker det är lite fel tankesätt. Inte ska du behöva ändra dig bara för att någon annan är paranoid. Om den personen är så rädd så är det ju upp till den personen att ta en omväg för att komma bort.

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tmi
Tycker det är lite fel tankesätt. Inte ska du behöva ändra dig bara för att någon annan är paranoid. Om den personen är så rädd så är det ju upp till den personen att ta en omväg för att komma bort.

Självklart men så tycker jag inte om att gå bakom någon en längre sträcka om det inte är mer folk, detta oavsett vilken kön/ålder personen framför har. Med damer så handlar det om att ligga lågt, bättre att undvika för mycket och ha stor säkerhetsmarginal än för lite. (människan är den mest oberäkneliga varelse som finns på denna jord)

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Medlem

Man kanske hellre vill vara lite social med dem istället för att de springer iväg:P

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonazz
Man kanske hellre vill vara lite social med dem istället för att de springer iväg:P

Social med räddhågsna? Njaaa..
Om man föredrar stressat kött så föredrar man det, men smakar det verkligen lika gott som icke stressat?
Aldrig provat, någon som har erfarenhet och kan berätta?

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alakai
Social med räddhågsna? Njaaa..
Om man föredrar stressat kött så föredrar man det, men smakar det verkligen lika gott som icke stressat?
Aldrig provat, någon som har erfarenhet och kan berätta?

Grillat o välkryddat så tar jag helst ostressat

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av H-can
Bara att välja. Vill man tas för våldtäktsman eller pedofil?

Bra fråga. Rätt tragiskt att det inte är självklart att människor som våldtar anses vara värre.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Hedersmedlem

Ostressat kött är mörare. Har aldrig vad jag kan komma ihåg haft problemet att någon skulle ha gått snabbare för att jag kommer ifatt. Det kan ju bero på att jag går ganska långsamt, men skulle jag hamna i situationen skulle jag inte bry mig, det är deras problem. Möjligtvis skulle jag öka lite på stegen för att skrämmas

Visa signatur

The variable 'brain' is declared but never used

Permalänk
Keeper of the Bamse
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alakai

Var nog en och annan månad sedan men jag tror jag minns tillräckligt mycket för att kunna ljuga om det

Ja nog fan ljuger du, tjockisar är väl inte rädda för att bli våldtagna? Enligt mina egna observationer då.

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com