Permalänk
Medlem

GTA IV Filmer

Med tanke på att man kan redigera sina egna filmer i GTA IV och publicera dessa så tycker jag det skulle vara kul om vi delar med oss av våra alster.
Spelet släpps som för många redan bekant denna vecka (49).
Skulle vara roligt om vi kunde ha några teman (tex redan kända scener ur filmer), eller varför inte tex göra fortsättningar på varandras filmer.
Sedan är det ju stor chans att Rockstar själva utannonserar en filmtävling inom en snar framtid, då ligger vi steget före.

Kolla här för mer info om videoediteringen: http://www.gametrailers.com/player/43130.html

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Sötast

Ser riktigt roligt ut

Permalänk

Mmm varför inte . Måste köra genom först så man har bra utgångsläge/vetskap om alla ställen

Visa signatur

Wasserkühlung::5900X::ASSrock X570 TB3::2x8 Ballistix 3000@3800::6800Nitro+

Vilken leksak>> CH341-biosprogrammerare

Permalänk
Medlem

Haha lite coolt för dom som gillar att pilla och vara kreativa

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

Satt o lekte lite med ett klipp som jag spelade in. Inget seriöst. Se det som ett test bara Det laggar dock betydligt mer in-game än vad det gör i klippet.

Gå till klippet.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edgren
Satt o lekte lite med ett klipp som jag spelade in. Inget seriöst. Se det som ett test bara Det laggar dock betydligt mer in-game än vad det gör i klippet.

Gå till klippet.

Snyggt hopp! Härligt klippt...

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edgren
Satt o lekte lite med ett klipp som jag spelade in. Inget seriöst. Se det som ett test bara Det laggar dock betydligt mer in-game än vad det gör i klippet.

Gå till klippet.

Det är ju bra att dom fixat det så att det inte hackar eller så i filmklippen

Nice video

Permalänk
Medlem

Tack Allexz och Loxus ^^

Ja, det är riktigt bra att de har fixat det, så att man ej behöver skämmas

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.