Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
På vad Pirr i magen eller på granndörren?

Roligt att höra iaf.
lite roligt om ni skulle bli ihop och sen typ bara har 3m in tillvarandra och ni bor där med varsin lägenhet haha...

Du vet att tråden behöver lite bilder ibland med

Ja haha det är inte mer än 1,5m mellan våra dörrar. Vi bor verkligen vägg i vägg.
Bilder kan ni få på min mage och dörren. Men henne lämnar jag åt fantasin

Lovar att uppdatera så fort något nytt händer.
Godnatt alla.

Visa signatur

REFUSED

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

haha.. jojo tråden behöver bilder faktiskt
grattis iaf!

Permalänk

liten uppdatering kanske.
jag sket i henne helt och hållet,skickade inga sms,skrev ej på msn eller nått,på kvällen dagen efter så fick jag ett sms där hon skrev att hon har varit självisk,bara tänkt på sej själv och sina kompisar(jag höll med men sa det aldrig),jag sa att det inte funkar om bara 1 visar intresse,funkar inte om det är bara en som vill träffas medans den andra viftar bort det.
sa att bollen ligger på hennes planhalva,sa att jag kan träffa henne vilken tid som helst efter 16:00 då jag har slutat jobbet,så det är helt upp till henne.
hon säger fortfarande att hon vill träffas och fortsätta,men har så gott som inte visat något som helst intresse eller gjort någon ansträngning.
jag har börjat att se snett på henne nu och tvekar seriöst på att hon verkligen vill.
ett bra exampel är tex nått som hon sade förra veckan,frågade när till veckan vi skulle träffas och hon svarade då "när du vill,jag är hemma hela tiden"(har smset kvar,så bevis har jag),men nu när man frågar när man ska träffas,så verkar hon vara den mest aktivaste människan på jorden,hon har inte funnit tid till att träffa mej(trotts att hon bara är hemma)....
jag sa till mej själv förut,jag ger henne denna veckan ut,har vi inte träffats en enda gång denna vecka(trotts att hon har sagt att vi ska göra det och kan) då får hon fan skylla sej själv att jag lämnar henne,inte för jag tror att hon bryr sej.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk

Bra där!
Aldrig fel att visa att man har lite stake!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
liten uppdatering kanske.
jag sket i henne helt och hållet,skickade inga sms,skrev ej på msn eller nått,på kvällen dagen efter så fick jag ett sms där hon skrev att hon har varit självisk,bara tänkt på sej själv och sina kompisar(jag höll med men sa det aldrig),jag sa att det inte funkar om bara 1 visar intresse,funkar inte om det är bara en som vill träffas medans den andra viftar bort det.
sa att bollen ligger på hennes planhalva,sa att jag kan träffa henne vilken tid som helst efter 16:00 då jag har slutat jobbet,så det är helt upp till henne.
hon säger fortfarande att hon vill träffas och fortsätta,men har så gott som inte visat något som helst intresse eller gjort någon ansträngning.
jag har börjat att se snett på henne nu och tvekar seriöst på att hon verkligen vill.
ett bra exampel är tex nått som hon sade förra veckan,frågade när till veckan vi skulle träffas och hon svarade då "när du vill,jag är hemma hela tiden"(har smset kvar,så bevis har jag),men nu när man frågar när man ska träffas,så verkar hon vara den mest aktivaste människan på jorden,hon har inte funnit tid till att träffa mej(trotts att hon bara är hemma)....
jag sa till mej själv förut,jag ger henne denna veckan ut,har vi inte träffats en enda gång denna vecka(trotts att hon har sagt att vi ska göra det och kan) då får hon fan skylla sej själv att jag lämnar henne,inte för jag tror att hon bryr sej.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
Bra där!
Aldrig fel att visa att man har lite stake!

Great show some balls

Vafan vill hon egentligen:s. Hon får fan skylla sig själv tycker jag!

Permalänk
Medlem

mangemani:
Hon har ju fortfarande full kontroll över dig. Du sitter där hemma och väntar snällt på nästa SMS.
Jag hade nog lagt ner projektet långt tidigare, oavsett hur ont det gjort. Det blir ju inte direkt bättre ju längre tid man drar ut på det.

Permalänk

veckan ut,inge intresse/ingen dejt=inge mer magnus.
jo,hon har nog kontroll över mej,men inte så länge till som sagt om hon fortsätter så här.

Visa signatur

Permalänk
Citat:

veckan ut,inge intresse/ingen dejt=inge mer magnus.
jo,hon har nog kontroll över mej,men inte så länge till som sagt om hon fortsätter så här.

Klart hon har kontrollen, du är ju kär! skit i henne men ge henne lite mer än 1 vecka

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Medlem

Måste jag vara den första som säger detta?

SS or it didnt happen.

Visa signatur

Kandidatexamen i Data- och Systemvetenskap vid Stockholms Universitet.

Permalänk
Medlem

Ingemansson got great balls on fire (förlåt var tvungen!)

Varför säger alla tjejer alltid att man INTE vill ha dom för när man säger att man VILL men inte kan just nu. Ena stunden accepterar hon (hon vet varför så) sen helt plötsligt låter det så... hmm hmm

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB2000

Permalänk
Avstängd

Det finns bara två val, det ena är som jag själv en ensamvarg eller så är man toffelhjälte för oftast är det tjejen som får som hon vill i hemmet. Jag har varit singel hela mitt liv (46 år nu) mycket för att jag nästan aldrig blir kär men vill också vara singel då jag kan göra vad jag själv vill (särboende är väl ett bra alternativ för min del om jag skulle hitta nån). Det finns dock några gånger jag blivit jättekär, men har inga nerver nog att chansa eftersom jag är rädd att hon inte är min sort av tjej

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk

bjöd en tjej jag träffat på fest/krogen för några helger sen på fika på stan idag...har smsat med henne i nån vecka o så, verkar svin trevlig ....
hyffsat tryckt stämning det var ...skojja inte vad man var nervös...var tvungen att säga det till henne....hon svara att hon oxo var nervös
men det gick väl ganska bra, för att vara FÖRSTA gången man har snackat med en något okänd tjej över en fika(inte den som har haft så mkt med girls att göra) ;P ....får se vad nästa steg blir...förslag?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lappen_87
bjöd en tjej jag träffat på fest/krogen för några helger sen på fika på stan idag...har smsat med henne i nån vecka o så, verkar svin trevlig ....
hyffsat tryckt stämning det var ...skojja inte vad man var nervös...var tvungen att säga det till henne....hon svara att hon oxo var nervös
men det gick väl ganska bra, för att vara FÖRSTA gången man har snackat med en något okänd tjej över en fika(inte den som har haft så mkt med girls att göra) ;P ....får se vad nästa steg blir...förslag?

Fan va trevligt

En promenad genom stan eller något liknande. Brukar fungera bra.
Då får man alltid något att snacka om och så känns det inte riktigt lika pressat som fikan gjorde.

Promenader och laga mat ihop är mina favoriter i början

Visa signatur

REFUSED

Permalänk

typ Erhmm.. går du hit ofta?
(bägge rodnar och tittar lite oskyldigt på varandra)

hehe.. Nej men det är ju roligt :9 isf har du ändå en bra vän förhoppningsvis om det inte skulle gå vägen!

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av H-can
Så...

Blev middag och vinet jag köpte passade riktigt bra till.
Åt, drack och pratade i någon timme. Riktigt mysig tjej

Sedan blev det en promenad runt Huskvarna.
Avslutade med en nattfika.
Hade riktigt roligt. Samma humor, liknande intressen.

Ska träffas igen nu i veckan så ska jag bjuda på lite mat och annat.

Så nu får man se vad som händer.
Ivf har man en riktigt trevlig granne

Är det inte lite väl riskabelt att ge sig ut i Huskvarna nattetid? Har ju varit många mord där nyligen :s

Skämt åsido. Ska ni ut på en promenad igen så dra upp till Utsikten om det är en fin dag eller en kväll utan regn och rusk. Jag och min flickvän var där på en av våra första träffar, det var lyckat Oavsett vilket håll det lutar åt så är det ju en lätt grej att göra utan att det behöver kosta en massa.

Visa signatur

Scenery och flygplansutvecklare till X-plane 11 och FS2020
Besök gärna Flightsim Sweden på: https://discord.gg/QcWHZ2Q

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wooe
Är det inte lite väl riskabelt att ge sig ut i Huskvarna nattetid? Har ju varit många mord där nyligen :s

Skämt åsido. Ska ni ut på en promenad igen så dra upp till Utsikten om det är en fin dag eller en kväll utan regn och rusk. Jag och min flickvän var där på en av våra första träffar, det var lyckat Oavsett vilket håll det lutar åt så är det ju en lätt grej att göra utan att det behöver kosta en massa.

Haha iofs, och igår smällde någon av en bomb precis utanför mitt kontor...

Tack för tipset
Nästa promenad får bli upp dit.

Var över och hälsade på, en liten stund innan jag skulle till jobbet idag.

Ingen har väll visat något intresse än. Men jag känner mig som om jag vore 10år igen. Känns obehagligt

Visa signatur

REFUSED

Permalänk
Hedersmedlem

bete sig som en skit o ignorera henne o dejta andra så kommer du märka att hon komme springandes tillbaka till dig

Permalänk
Medlem

mangemani: hur går det ?

Visa signatur

<(.__.<)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NeZo
mangemani: hur går det ?

ärligt talat,jag vet inte=/.
det är samma som förut,visar inge intresse utav att träffas,hon jobbar iofs idag men verkar undvika en,jag skickade ett sms tidigare idag men fick ej något svar.

kanske är jag som är paranoid nu,men jag TROR att hon har bett några utav sina kompisar att "testa" mej,sidan som vi träffades på har nu fått några nya medlemmar som också bor i sundsvall(nästan samma ålder som henne) som direkt började skriva och besöka min sida,jag har skickat iväg mail till dom(helt oskyldiga),ska se vad som sägs.

men hur som helst,ena dagen så är hon väldigt mysig och go och nästa dagen så är hon undvikande och är nästan på "nu gör jag slut" eller "jag är sur på dej" gränsen...vet absolut inte vart jag har henne.
spelade wow med na igår,då verkade det inte vara nå problem,då var hon ju "snäll" osv.
har ställt in mej på att det är slut mellan oss,känns mycket bättre då,finns inget att oroa sej för om jag tänker så.
bollen ligger på hennes planhalva som sagt,men än har boll fan inte rört på sej.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Tips från coachen:
Franskabrudar är riktigt trevliga.

Har varit i Paris i dryga 5 timmar, redan fått ett nummer, och vi ska gå ut och käka nästa helg, helt galet

Life is good.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Glöm inte trimmern

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

ärligt talat,jag vet inte=/.
det är samma som förut,visar inge intresse utav att träffas,hon jobbar iofs idag men verkar undvika en,jag skickade ett sms tidigare idag men fick ej något svar.

kanske är jag som är paranoid nu,men jag TROR att hon har bett några utav sina kompisar att "testa" mej,sidan som vi träffades på har nu fått några nya medlemmar som också bor i sundsvall(nästan samma ålder som henne) som direkt började skriva och besöka min sida,jag har skickat iväg mail till dom(helt oskyldiga),ska se vad som sägs.

men hur som helst,ena dagen så är hon väldigt mysig och go och nästa dagen så är hon undvikande och är nästan på "nu gör jag slut" eller "jag är sur på dej" gränsen...vet absolut inte vart jag har henne.
spelade wow med na igår,då verkade det inte vara nå problem,då var hon ju "snäll" osv.
har ställt in mej på att det är slut mellan oss,känns mycket bättre då,finns inget att oroa sej för om jag tänker så.
bollen ligger på hennes planhalva som sagt,men än har boll fan inte rört på sej.

Ta dig i kragen och sätt ner foten för tusan.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

112 Dar och 20 timmar kvar då ^^

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
112 Dar och 20 timmar kvar då ^^

Vad snackar du om?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Tills de träffas!

Visa signatur

`.´ My brain is perfect `.´

Core i7 2600K | Maximus IV Extreme | 2x Sapphire 6970 @ CF | 16GB Vengeance 1600MHz CL8 | Corsair AX 850W | Samsung 840 Pro 256GB (system) + Intel X25-M G2 80GB + Raptor X 150GB (spel) + 8.5TB (lagring) | Lian Li PC-P80 Armorsuit | Dell 27" U2711 2560x1440px + Benq G2400WD 1920x1200px + Samsung UE40B7050 LED-TV

Permalänk

Nu får du förklara?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Nää

Visa signatur

Core i7 2600K | Maximus IV Extreme | 2x Sapphire 6970 @ CF | 16GB Vengeance 1600MHz CL8 | Corsair AX 850W | Samsung 840 Pro 256GB (system) + Intel X25-M G2 80GB + Raptor X 150GB (spel) + 8.5TB (lagring) | Lian Li PC-P80 Armorsuit | Dell 27" U2711 2560x1440px + Benq G2400WD 1920x1200px + Samsung UE40B7050 LED-TV

Permalänk

liten uppdatering:
jag ställde henne mot väggen alldeles nyss på msn,frågade vart vi befann oss och vad hon tyckte,hon sa att hon tyckte att hon hade varit taskig mot mej(damn right),hon sa också förut att hon hade varit självisk och bara tänkt på sina vänner och skjutit undan mej,men enligt henne så dejtar vi fortfarande,vi är i ett stadie där vi dejtar,vi är ej ihop eller i ett förhållande(hur det går ihop vet jag fortfarande inte,alltså dejta utan att vara ihop/vara bunden).
vi ska ses på mån och onsdag.
vi ska ses mera innan hon kan kalla det för ett förhållande,men good luck att träffas mera när hon är så upptagen=/...gha,nu låter jag sur,är väl min frustration och trötthet som pratar,ska nog inte skriva om sånt här när jag är såhär.

Visa signatur

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Vad snackar du om?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReQuaker
Tills de träffas!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReQuaker
Nää

hehe nästan.. Blir säkert till nästa vinter vi träffas
Men det är nu 111 dar kvar till 29 mars

Det ni, får ni fundera på

hint.

1

Dold text

------

mangemani:

jojo föfan. let it out!

Permalänk
Medlem

mangemani: hmm.. får hoppas det löser sig ..

tcntad: Ni ska få (1) unge! ^^; (t.o.m. exakt tid och allt)

Visa signatur