Permalänk
Medlem

Blev lite nyfiken på denna och måste få fråga en sak om bärbara med hdmi. Är det så nu att när man kopplar bärbara till LCD:n via hdmi så fungerar ljudet också eller är det bara på vissa med speciella grafikkort?

Vi funderar på en bärbar för runt 5000 kr för att ha som resedator, surfa i hemmet och även ibland kunna koppla till tv:n för film mm. Kan detta vara något tro?

Visa signatur

Jack71

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jack71
Blev lite nyfiken på denna och måste få fråga en sak om bärbara med hdmi. Är det så nu att när man kopplar bärbara till LCD:n via hdmi så fungerar ljudet också eller är det bara på vissa med speciella grafikkort?

Vi funderar på en bärbar för runt 5000 kr för att ha som resedator, surfa i hemmet och även ibland kunna koppla till tv:n för film mm. Kan detta vara något tro?

jodå ljudet kommer med vid hdmi så det funkar allt, datorn finns nu för under 4000kr på media markt ifall ni ska köpa den billigt

Permalänk
Medlem

På alla mediamarkt (läs Stockholm) eller bara i din stad?

Permalänk

Fick syn på detta!!

http://www.idg.se/2.1085/1.194177/lenovo-sprider-skadlig-kod

Har säkert ingen betydelse men...

Web

Permalänk
Medlem

Men på mediamarkt följer det bara med 1 gb minne och 160 gb hårddisk tänk på det.

Permalänk
Medlem

hur varm är cpu vid idle och under belastning?

ser ut att vara ett bra köp. deras datorer brukar i normala fall andas kvalitet.

Visa signatur

P[a]cman äter spöken så ofta han kan.

citera mig, annars är risken överhängande att jag inte hittar tillbaka.

Permalänk
Medlem

Verkar inte som Levono N500 finns med Geforcekortet?

Kollade på ett par länkar, men väl inne på hemsidan finns de inte med det kortet.

Permalänk
Medlem

Nu hittar jag inte heller modellen med Geforcekort Hoppas den inte har försvunnit helt, började bli riktigt köpsugen.

Enligt prisjakt var det bara inWarehouse och Komplett som hade den inne förut.

Permalänk
Medlem

Ringde precis till Komplett och inWarehouse, som för övrigt delar på samma lager. De kommer inte ta in några fler av nVidia-modellen :/

Nu är det ju en Acer, men kan den här vara något? http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=344355

Permalänk
Medlem

Suck, var sugen på den jag med.
Antar att det lutar mot en Extensa 5630 nu... gillade Lenovon :/, men inte lika aktuellt utan det kortet.

Permalänk
Medlem

Fast det där integrerade Intel-kortet duger väl för allt förutom gaming? Kan få en Lenovo med 4500 MHD för 4000 och eftersom jag spelar allt förutom FM på mitt 360 så verkar den passa mig