Msn messenger problem

Permalänk
Medlem

Msn messenger problem

Hej!

Är det någon som uppdaterat sitt msn till det senaste?

Jag får bara massa felmeddelanden konstant, " skicka felrapport eller skicka inte " någon som har samma problem?

Funkat i några timmar men nu så ballade det ur..

Permalänk
Medlem

samma här. Inte lyckats få igång den , av timmar av googlande och testfixer fungerar det icke.. Provade med Pidgin och Miranda också, inget av dom vill fungera med msn protocollet,

Visa signatur

Intel i5 3570 | MK MSI Z77A-S01 | GTX 780 | OCZ Agility 3 120 | Corsair 16GB DDR3 | Corsair TX 650W 80+ | Asus Xonar D2X | Logitech Z5500 | Sennheiser 166 | Fractal Design Define R3

- Steam ID: Jappse ; Battlelog: Olawert ' Want a cookie?

Permalänk
Medlem

"Gamla" windows live messenger funkar alldeles utmärkt (Build 8.5)
Har aldrig tyckt om det nya särskilt mycket sedan det kom, alldeles för mycket "dödyta".

Visa signatur

FD Torrent Compact | Corsair RM850x | Gigabyte Z790 | Intel Core i9 13900K | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 5600MHz CL36 | Radeon RX 9070 XT Taichi | Samsung 960 Evo 500gb

Citat av en här på swec:
"AMD är sämst. Dessutom är jag AMD fanboy."

Permalänk
Medlem

håller med dig piinmu, nu efter test så gillar jag inte det alls.. alldeles för mycket dödyta.. men aja vi får se ifall man lyckas få tillbaka det andra ordentligt! tråkigt att dom inte kan släppa riktiga versioner så man slipper sånt här tjaffs.

Permalänk
Medlem

Kan bidra med en länk som är mycket användbar enligt mig:

http://www.oldversion.com/

MVH

Visa signatur

FD Torrent Compact | Corsair RM850x | Gigabyte Z790 | Intel Core i9 13900K | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 5600MHz CL36 | Radeon RX 9070 XT Taichi | Samsung 960 Evo 500gb

Citat av en här på swec:
"AMD är sämst. Dessutom är jag AMD fanboy."