Alternativ till itunes? (För Ipod Touch)

Permalänk
Medlem

Alternativ till itunes? (För Ipod Touch)

Tjenare!

Jag har precis köpt en Ipod Touch och börjar bli riktigt irriterad på Itunes som verkar vara det enda alternativet för att få in musik ipoden!

De få gångerna jag ens får igång itunes utan att det utför förbjudna åtgärder eller annat trams så måste jag oftast tömma ut alla program och musik ur ipoden och ladda in det igen???

Jag har tröttnat på den rena dyngan som Itunes faktist är och efterlyser alltså ett alternativ för att kunna lägga in musik och film i en ipod!

Vet inte om denna är rätt placerad, isåfall kan väl en mod flytta den?

/Saliv

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk

Enkelt svar det finns inga ersättare för iTunes för iPod Touch eller iPhone.

Om den jailbreakas så finns det ett uppspelningsprogram som kan läsa från iPodens filsystem. Detta är dock väldigt buggigt och trögt så inget att rekommendera.

Tyvärr

Visa signatur

AMD Athlon 64 X2 5000+ (2,6 GHz) | 4 GB RAM | 8600GT | 2 * WD Caviar 500 GB + WD My Book 250 GB = 1,25 TB |||| Windows XP | Windows Vista | Windows 7

Permalänk
Medlem

Sharepod ska du ha

http://www.getsharepod.com/

Visa signatur

CPU: Intel Core i5-6600K | Moderkort: Asus Z170 Pro Gaming | RAM: Corsair Vengeance LPX 16 GB (2x8) | Grafikkort: Geforce GTX 1070 | Kylare: Be Quiet Pure Rock | SSD: Samsung 850 EVO 500 GB | Hårddisk: WD Blue 3TB 7200rpm 64MB | Chassi: NZXT S340 Elite | Nätaggregat: Corsair RM750x 750 W | Skärm: 2xSamsung 1080p

Permalänk
Medlem

Re: Alternativ till itunes? (För Ipod Touch)

Citat:

Ursprungligen inskrivet av saliv
utan att det utför förbjudna åtgärder eller annat trams

Eh???
Låter som om det är problem med datorn...
...någonstans

Visa signatur

Me fail english, thats unpossible!

Permalänk

Lär dig iTunes, det är inte så pjåkigt när du väl lärt dig (suger som musikspelare dock)

Eller så använder du WinAMP

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Medlem

Jag förstår inte hur folk har så svårt med att lära sig iTunes. Man behöver inte tömma ipoden och fylla den igen bara för att ladda in lite musik och det är inte instabilt om det inte är nåt annat som är trasigt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Captain Acid
Sharepod ska du ha

http://www.getsharepod.com/

Tack du har räddat mitt liv!
Rekommenderas starkt till alla som inte orkar med iTunes o allt krångel från konstiga fel o säkerhetsmeddelanden till idiotiska saker som att inte kunna koppla iphonen till fler än en dator som tex när man har saker på olika datorer, fungerar till både mp3 och mp4 (film).

Mvh

Visa signatur

Chassi: BIGTower. CPU: Intel P4 3.0Ghz @ 3,9Ghz (30% överklock). RAM 1024 MB ddram Kingston (400Mhz). Moderkort: ASUS P4P800-E Deluxe. HDD: Div. hdd:s (3,9TB ATA100-133) Grafik: ATI X850XT. Ljud: SB Live 5.1. Skärm: Samsung SyncMaster 1200NF 22"

Permalänk

fast det fungerar inte med apps....