ARMA2! (för oss Operation Flashpoint fans!)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pelle!123
Landmassan i Sahrani är inte större än Chernarus. Att prestandan med Sahrani skulle vara bättre är ju inte så svårt att förstå när det ser ut som skit i jämförelse med Chernarus.

Ang. storleken hade du rätt, jag hade bara sett snabbt någon stans "Sahrani is bigger than Chernarus". Annars står sig Sahrani bra i utseendet fortfarande tycker jag, glöm inte att man får de nya post processing, partikel och vatten effekterna med den uppdaterade motorn. Gräset och ogräset i Chernarus är dock bra mycket snyggare.

Permalänk
Medlem

Jag har inte spelar Arma 1 men har provat Arma 2 nu... Kan säga att det ser riktigt snyggt ut och känns realistiskt. Men det är så svårt att fatta hur allting funkar. Man kanske skulle spelat ettan först? =P ...

Har kommit till ett uppdrag strax efter "uppvärmingensuppdragen" där det finns en helitransport man ska kunna använda men fattar verkligen inte hur man bär sig åt. Jag sätter mig i den och den startar men den lyfter inte.

Hitills känns det lite som man försöker hänga med sitt team när de kutar genom skogen och skjuter gubbar som jag inte kan se. Sen kommer det ryckiga röstkommandon från dem hela tiden..typ.. - Enemy 200 meters left .. eeh ok? left var? .. *pang pang* och nån annan skjuter han.. var han nu var? så kutar man vidare till nästa uppdrag...

Visa signatur

💻 ROG Maximus XI Hero | i9 9900K | Corsair H115i | Samsung 960 PRO 512GB M.2 | Samsung 970 PRO 1TB M.2 | GTX 1080Ti FTW3 | Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3200MHz | EVGA Supernova G2 750W
📺 Dell Alienware AW2723DF 1440p 280 Hz | Acer XB271HU 1440p 165Hz
🎧 Schiit stack: Magni 3+ AMP | Modi 3 DAC | Sennheiser HD600 | HD800

Permalänk
Medlem

Därför man skiter fullständigt i SP.. Har du köpt spelet för SP har du gjort ett misstag i mina ögon..

"Jag sätter mig i den och den startar men den lyfter inte." Gasa kanske? Kolla kontrollerna

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem

Nae det sitter redan en pilot i, jag är passagerare.. men ajja.. jag skiter nog i SP-delen... känns ganska ospelbart där.

Visa signatur

💻 ROG Maximus XI Hero | i9 9900K | Corsair H115i | Samsung 960 PRO 512GB M.2 | Samsung 970 PRO 1TB M.2 | GTX 1080Ti FTW3 | Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3200MHz | EVGA Supernova G2 750W
📺 Dell Alienware AW2723DF 1440p 280 Hz | Acer XB271HU 1440p 165Hz
🎧 Schiit stack: Magni 3+ AMP | Modi 3 DAC | Sennheiser HD600 | HD800

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Asce
Hitills känns det lite som man försöker hänga med sitt team när de kutar genom skogen och skjuter gubbar som jag inte kan se. Sen kommer det ryckiga röstkommandon från dem hela tiden..typ.. - Enemy 200 meters left .. eeh ok? left var? .. *pang pang* och nån annan skjuter han.. var han nu var? så kutar man vidare till nästa uppdrag...

Det där är en av de största anledningarna till varför jag inte spelar kampanjen alls. Jag och en polare satt och skulle coopa igenom den, men varje uppdrag gick typ ut på att de AI-styrda lagmedlemmarna typ sprang rakt igenom uppdraget och pangade ner allt och alla utan att man själv hade en chans att se eller göra något. Inget som helst rekande eller planerande, utan bara rakt fram. Det blir iof annorlunda senare när du får vara med och bestämma, men så länge du måste ha med dig AI så kommer dom rapportera fienden typ 500 meter bort bakom träd och hus som man inte har en chans att se innan dina AI-polare har mejat ner allt. Skittråkigt!

Därför lirar man antingen kampanjen med bara mänskliga spelare, eller skiter i den totalt och gör sina egna uppdrag i editorn. Matte54 som jag bla lirar med har en massa galenskaper för sig i editorn som vi försöker lira igenom om nätterna, men det är sjukt svårt! Det positiva är iaf att man där kan ta allt i sitt eget tempo, inga stressiga tidsbegränsningar eller idiotisk AI. Utan vi smyger fram i egen takt och planerar vår rutt med karta och kikare, rekar vår omgivning och planerar anfall från väl utvalda höjder utom fiendens synfält. Personligen älskar jag verkligen att ha hela laget liggandes i en skogsdunge och bara kikar på fiendens bas över ett stort fält och försöker markera och räkna alla fiender innan vi börjar anfallet Så jävla spännande! Men det kommar fan alltid något oförutsägbart, som tex ett patrullerande gäng fiender från en annan närliggande väg som hör skottlossningen och kommer som förstärkning. Tillslut blir man omringad och en efter en blir vi alla nerskjutna. Vi måste jobba lite på aktiv förflyttning Men problemet är bara att det är svårt att komma ur fiendens sikte, och dom kan sikta igenom alla buskar och träd, som inte vi ser igenom alls. Så det är tyvärr lite utmanande på så vis.

Men aja, som sagt, coop! Ett flertal nissar i tråden har sagt att dom söker folk att coopa med, så skicka runt lite PM och samla ihop ett gäng Passa på medans det är sommarlov och semester!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Asce

Har kommit till ett uppdrag strax efter "uppvärmingensuppdragen" där det finns en helitransport man ska kunna använda men fattar verkligen inte hur man bär sig åt. Jag sätter mig i den och den startar men den lyfter inte.

Det där har vi också haft problem med, om det är "taxi" helikoptern du menar. Vet inte om den är buggig, men vi lyckades iaf få den att flyga iväg genom att be om transport från den punkten vi egentligen ville åka till Iom att vi alla satt i helikoptern så åkte den direkt iväg till den punkten vi markerat på kartan, och istället för att hämta upp oss så hoppade vi då av när den landade. Sen satte vi en ny transport-request någon annan stans på kartan för att bli av med den igen, så den inte röjde vår position Så fick jag det beskrivet iaf, det var inte jag som var teamleader och bråkade med det.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nypifisel
Den där kepsen får du allt dela med dig av =D

Kanske det Har fixat m90-brallor nu också, och det ser riktigt najs ut. En cool grej är att smuts och detaljer som tex knäskydd och uppkavlade ärmar som man ser på vissa karaktärers kläder är en så kallad "hidden selection", alltså en separat textur som lägger sig ovanpå grundtexturen, som man kan aktivera och avaktivera i en config-fil hur man vill. Så man behöver inte göra några sådana detaljer på själva grundtexturen, vilket sparar en massa tid! Bara lite kladd med skuggor och highlights så det ser verkligt ut

Fast om jag sen kommer släppa det beror nog på om jag kommer på ett vettigt sätt att installera det på istället för som en replacer, som det är nu. Då kommer ni troligtvis få problem med att ansluta till servers som vill att ni kör med orginal-filer, plus att det är smått bökigt att installera

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Hedersmedlem

AI ser inte mer än vad spelaren gör. Anledningen till att det upplevs så är säkert därför att den är skjutglad och går efter ljudet.

Har dem hört/sett en och börjat skjuta måste man förflytta sig snabbt, osynligt OCH tyst från platsen, annars ligger man illa till.

ARMA2s AI är klart bättre än föregångaren (och mästerverket) OFP som jag spelade i många år, så är man van vid OFP eller ARMA1 så gäller det nog att ändra sitt beteende en del om man vill överleva.

Än en gång till alla som inte spelat något i serien tidigare: Detta är en militär simulator och kräver ett helt annat beteende än de flesta andra FPS. Det är väldigt komplicerat och kräver att man läser på och tränar.
OFP genererade tex VBS1 som amerikanska armén använde. En del i min klan/gäng köpte faktiskt det till specialpris direkt av Bohemia Interactive (inte billigt ändå och krävde USB-nyckel mm), jag spelade det dock aldrig.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MultiMan
Detta är en militär simulator och kräver ett helt annat beteende än de flesta andra FPS. Det är väldigt komplicerat och kräver att man läser på och tränar.

För alla som gjort lumpen och lekt krig som liten vet redan det mesta man behöver veta
Tycker AIn i Men of War är bättre.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem

Det här spelet är som roligast när man spelar många spelare mot varandra, där folk använder teamwork..

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Liemann
Det här spelet är som roligast när man spelar många spelare mot varandra, där folk använder teamwork..

Du får gärna berätta om du har hittat en sådan server.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Asce

Har kommit till ett uppdrag strax efter "uppvärmingensuppdragen" där det finns en helitransport man ska kunna använda men fattar verkligen inte hur man bär sig åt. Jag sätter mig i den och den startar men den lyfter inte.

Hitills känns det lite som man försöker hänga med sitt team när de kutar genom skogen och skjuter gubbar som jag inte kan se. Sen kommer det ryckiga röstkommandon från dem hela tiden..typ.. - Enemy 200 meters left .. eeh ok? left var? .. *pang pang* och nån annan skjuter han.. var han nu var? så kutar man vidare till nästa uppdrag...

Det skall komma upp ett radiokommando, funkar det inte så tryck 0, sen 8.
När dom säger left eller framför så är det i relation till ledaren. Ta det bara lungt så blir det lättare efter ett tag skall du se. Testa lite i editorn också.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MultiMan
AI ser inte mer än vad spelaren gör. Anledningen till att det upplevs så är säkert därför att den är skjutglad och går efter ljudet.

Har dem hört/sett en och börjat skjuta måste man förflytta sig snabbt, osynligt OCH tyst från platsen, annars ligger man illa till.

Nu har jag ju inte spelat spelet men menar du att AIn kan höra att man förflyttar sig så jag måste smyga därifrån?! Inte en chans i helvetet att någon kan höra ett gäng som springer iväg 25-100 m längre bort samtidigt som det pågår eldgivning, INTE EN CHANS. Om man däremot bestämmer sig för att skjuta ut i luften under omgrupperingen är det ganska självklart att de kan ha ett HUMM om var man är.

Gör man det bara någorlunda smart dvs går ner i skydd, förflyttar sig i sidled i förhållande till fienden och gör det utan konstant eldgivning så har de inte en susning om var man är sen.

Visa signatur

System:
2500K - EVGA 780 SC

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av marteN_larsson
Nu har jag ju inte spelat spelet men menar du att AIn kan höra att man förflyttar sig så jag måste smyga därifrån?! Inte en chans i helvetet att någon kan höra ett gäng som springer iväg 25-100 m längre bort samtidigt som det pågår eldgivning, INTE EN CHANS.

Det går i verkligheten iaf. Med moderna hörselskydd avskärmar den ljud från eldgivning och stärker svagare ljud. Det är nästan så man kan höra en mus fisa på 200m avstånd samtidigt som KSPn matar iväg en feting salva med bly på saabmål i kusträsk.

http://www.specwargear.com/images/headset-comtac-2.jpg

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem

Haha det där var det dummaste jag har hört. När KSPn kör igång hör du INGENTING. Comtacs (hörselskydden/hörselförstärkare) är fan ingen superprodukt.

Det största problemet under stridsövningar var nästan alltid att göra sig hörd (att alla i gruppen hade uppfattat exakt vad som gällde var ganska sällsynt).

Nej fienden kan inte höra dig springa på det avståndet under eldgivning finns verkligen inte en chans.

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MultiMan
AI ser inte mer än vad spelaren gör. Anledningen till att det upplevs så är säkert därför att den är skjutglad och går efter ljudet.

Har dem hört/sett en och börjat skjuta måste man förflytta sig snabbt, osynligt OCH tyst från platsen, annars ligger man illa till.

ARMA2s AI är klart bättre än föregångaren (och mästerverket) OFP som jag spelade i många år, så är man van vid OFP eller ARMA1 så gäller det nog att ändra sitt beteende en del om man vill överleva.

Än en gång till alla som inte spelat något i serien tidigare: Detta är en militär simulator och kräver ett helt annat beteende än de flesta andra FPS. Det är väldigt komplicerat och kräver att man läser på och tränar.

Det är inga terminators man krigar mot. Strider man utanför städer så är det oftast på längre avstånd, typ 70m+ (Det går helt enkelt inte att smyga sig på AI'n närmare än så genom skogs-terräng). På det avståndet är det omöjligt att höra var folk smyger runt i skogarna även om ingen skjuter. Även om man har hörselskydd likt de vi har i vår svenska militär (Vilket varken amerikanerna, ryssarna eller gerillorna till synes har i spelet), så kan man omöjligt höra vart dom är även på mindre avstånd. Har du använt det själv så vet du att man lätt hör saker man inte hör annars, men att det samtidigt är väldigt svårt att avgöra vart det verkligen kommer ifrån, iom att du inte får höra det med dina egna öron. Så det är ganska vilseledande, däremot guld värt för att höra vad folk omkring dig gapar ut under eldgivning.

Sen har inte vi direkt några rambo-taktiker när vi spelar, utan självklart förflyttar man sig så tyst och diskret som möjligt, och möjligtvis slänger rök om det skulle behövas. Att åla sig fram är det tystaste alternativet i spelet, men om du har gjort det i skogen med stridsutrustning någon gång, så borde du även veta att allt man ålar över och lite till fastnar i din väst och prasslar och jävlas något otroligt, jämfört med att smyga fram till fots, plus att det går på tok för långsamt när man har en massa fienden efter sig. Så det är gå eller "jogga" hukandes som gäller (Vilket är den ställningen man använder sig av under typ 90% av spelandet). Då vi även oftast anfaller från höjder så ska det ju egentligen vara extra svårt för dom att se oss. Men det gör ingen skillnad i spelet då dom ser igenom alla buskar. Dom kan plocka dig med ett säkert skott i skallen från 200m avstånd genom en gran och mellan två tjocka trädstammar som du kikar ut mellan. Även på nära avstånd så har man blivit nedskjuten ett antal gånger genom terräng man själv inte kan se något genom alls, varesig man rör på sig eller ej. Det handlar alltså om väldigt säkra skott, inga långa salvor från kulsprutor som helt random mejar ner halva skogen för att dom tyckte dom hörde något i vår riktning.

Visst är det en simulator, men den har självklart sina brister även på den punkten.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr. Bravo
Personligen älskar jag verkligen att ha hela laget liggandes i en skogsdunge och bara kikar på fiendens bas över ett stort fält och försöker markera och räkna alla fiender innan vi börjar anfallet Så jävla spännande!

Samma här, det är fan grymt spännande! Speciellt när man kör på svåraste nivån och bara vet att man måste överraska fienden för att överleva och sedan omgruppera med helikoptern. Det är skoj!

Men vad säger ni grabbar, ska vi ta och lira lite Coop ikväll? Säg runt 22 så kan vi samlas ett gäng i skype och lira sönder! Jag SweCarn och några till har redan smygtestat, det är sjukligt skoj om alla sitter med mic!

Så ni som är intresserade, häng på! Lägg ett PM vid 9-10tiden så fixar vi så att alla kan lira

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hej igen!
Nu har jag suttit och testat demot i några dagar, var skeptisk i början...

Men nu när jag ställt om kontrollerna lite och spelat ett tag måste jag säga att det är bland det roligaste jag spelat!

Var inne på en coop-server igår, samarbetet funkade skitbra!
Inte massa fragkåta snorungar som springer och höftar de tunga maskingevären här inte!

Blir att köpa fulla versionen, om man lyckas få tag på den d.v.s.

Visa signatur

|Antec900|GA-890GPA-UD3H|PhenomII 965 BE|
|8GB Vengeance LP DDR3|HD5870|X25-M 80GB|

Permalänk
Medlem

Här har vi iaf 2 lite annorlunda anledningar till att köpa spelet

1.Spela som djur
Tänk bara på möjligheterna. Djur vs. Jägare uppdrag kommer säkert att välla ut snart... som detta tex.

2. Det nya scriptingkommandot AttachTo. Fint exempel på hur det kan användas här

Visa signatur

Rawr

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BONK !!
Här har vi iaf 2 lite annorlunda anledningar till att köpa spelet

1.Spela som djur
Tänk bara på möjligheterna. Djur vs. Jägare uppdrag kommer säkert att välla ut snart... som detta tex.

2. Det nya scriptingkommandot AttachTo. Fint exempel på hur det kan användas här

Bara att vänta på "Killer Rabbit"-modden nu då!

Visa signatur

That's just my opinion, I could be wrong...
> C2Q Q6700 > 8GB PC6400 > Gigabyte 965P-DQ6 > HD4870X2 & HD4650
> Lian Li PC-201B > Corsair HX620 > 10.46TB > HP LP3065 & 2x HP LP2065

Permalänk

cdwow väntar fortfarande på leverans
jag kollade på megastore och de har ju en fungerande verksamhet och där såg jag följande som var lite oroande

Leveranstid: Beställd från leverantör. Beräknat leveransdatum är 2009-07-13

Det här är fan allvar alltså

Visa signatur

ASUS ROG Strix B250I, Intel Core i5-6600 Skylake, Crucial DDR4 2400MHz 8GB, MSI GTX 1050 Ti 4 gb Aero, WD Black 1 TB, Fractal Design Node 304, 18 cm

Permalänk

Så det är nu, efter en vecka av abstinensbesvär, som jag får vara nöjd med att jag köpte via Steam? (Det verkar vara svårt att hitta i Finland med.)

Nu sitter jag bara och väntar på att Q6700an jag fiskade hem på auktion ska hitta hem!

Visa signatur

That's just my opinion, I could be wrong...
> C2Q Q6700 > 8GB PC6400 > Gigabyte 965P-DQ6 > HD4870X2 & HD4650
> Lian Li PC-201B > Corsair HX620 > 10.46TB > HP LP3065 & 2x HP LP2065

Permalänk
Medlem

Är det någon mer än jag som har problem med MLRS:en eller GRAD:en?
Skulle vara schysst om någon kunde testa i editorn att sätta dit någon av dem med en Artillery module, synkronisera dessa och testa att skjuta. MLRS:en sprängs för mig och GRAD:ens raket går alltid bara norrut och tar i backen efter ca 50m.

Permalänk

Sådär, nu lägger jag upp en server som heter Sweclockers med pw swec. Om ni ska va med å lira, kom in på servern eller skicka PM till mig

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av baagheera
Sådär, nu lägger jag upp en server som heter Sweclockers med pw swec. Om ni ska va med å lira, kom in på servern eller skicka PM till mig

Jo var bra sköj!, Synd att det inte var mer folk me bara. "hint hint till alla som läser"

Om någon vill så adda mig på skype "mindlles@yahoo.com".

Så får vi se om vi inte kan lira igen på kvällarna här ,)

Permalänk
Inaktiv

Själv har jag köpt mitt på www.arma2-shop.com vilket gick bra inkl patch 1.02.

Jag hittar dock inga servrar där man spelar tillsammans mot AIn där man ska ta kontroll över ett område (letat länge redan..).. Någon som vet hur man hittar dessa servrar ?

Permalänk
Medlem

Vart köper man det billigast?

Visa signatur

robinsjodin.se

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pimpim666
Det går i verkligheten iaf. Med moderna hörselskydd avskärmar den ljud från eldgivning och stärker svagare ljud. Det är nästan så man kan höra en mus fisa på 200m avstånd samtidigt som KSPn matar iväg en feting salva med bly på saabmål i kusträsk.

http://www.specwargear.com/images/headset-comtac-2.jpg

Tack. Nu vet jag. Efter 15 månader som jägargruppchef tycker man kanske att man borde ha lärt sig lite om hur de där hörselskydden fungerar (när de inte är blöta) men jag måste haft dåliga ex eftersom jag sällan hörde någon springa på 200m, definitivt inte några fisande möss.

Faktum är att man hör knappt någonting så fort någon skjuter, oavsett vad det är för vapen, AK, KSP, GRG, P-skott eller RPG. Dessutom kan det vara fördelaktigt med dubbla skydd (propp + kåpa) vilket paradoxalt nog kan göra att du hör mer av det kåporna förstärker.

Kan folk som inte har en susning om verkligheten sluta skriva som om de visste något? Jag skriver inte om hur stridsvagnen är att köra för jag har bara precis suttit i en. Det jag har erfarenhet är infanteristrid, i grupp-, pluton- och upp till skvadronsnivå.

Visa signatur

System:
2500K - EVGA 780 SC

Permalänk
Medlem

hackar spelet för någon mer än mig? se sign för aktuell dator.
Använder senaste nvidia drivisarna.

Det kanske kan vara Windows 7 RC.

Permalänk
Medlem

Testar demot nu, härlig känsla, grymt snyggt. Flyter på bättre än jag trodde, 20-30 fps med allt på max utom AA.

Har en liten fråga angående controls: Kan man plocka upp fiendevapen? (hoppas det) På vilken knapp isåfall?

Tacksam för svar

EDIT: Vill också kunna aima genom att trycka en ggn istället för 2 på mouse 2, om det är möjligt.

Visa signatur

GTX1070 - i7 4790 - 32GB RAM

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av v1lle
Testar demot nu, härlig känsla, grymt snyggt. Flyter på bättre än jag trodde, 20-30 fps med allt på max utom AA.

Har en liten fråga angående controls: Kan man plocka upp fiendevapen? (hoppas det) På vilken knapp isåfall?

Tacksam för svar

EDIT: Vill också kunna aima genom att trycka en ggn istället för 2 på mouse 2, om det är möjligt.

Ja, det kan du, gå fram till kroppen, titta på den, tryck G.

Och om du menar att sikta genom riktmedlen så gör du detta med 1 tryck, tryck en gång snabbt så ska det komma upp.

Visa signatur

CyberpowerPC Tracer III EVO: i7-9750H | GTX 1660 Ti | 16GB | 1250GB SSD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Choffe
Ja, det kan du, gå fram till kroppen, titta på den, tryck G.

Och om du menar att sikta genom riktmedlen så gör du detta med 1 tryck, tryck en gång snabbt så ska det komma upp.

Jag menar ironsight, så att man ser igenom vapnets sikte

Tack så mkt för svaret på första frågan iaf

Visa signatur

GTX1070 - i7 4790 - 32GB RAM

Permalänk
Medlem

Ja, men det får du upp genom att trycka en gång på högra musknappen. Och det heter riktmedel på svenska. Jag kör med originalconfig och det fungerar så för mig i vilket fall, gå in i options annars och kolla vad det står.

Visa signatur

CyberpowerPC Tracer III EVO: i7-9750H | GTX 1660 Ti | 16GB | 1250GB SSD