SE X1 eller vänta på htc touch diamond 2?

Permalänk

SE X1 eller vänta på htc touch diamond 2?

Tjena, ska köpa mig en smartphone hade jag tänkt mig. Men jag kan fan inte bestämma mig om jag ska köpa en SE X1 nu eller om jag ska vänta till htc släpper touch diamond 2. Dom är ju ganska lika varandra, eller är det jag som är helt ute och cyklar nu? Skulle i alla fall höra vad ni har att säga om detta valet jag står inför.

Tack på förhand.

Visa signatur

Walk the streets, what do I see, Shit on legs approaching me!

Permalänk
Medlem

http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone2=2689&idPhone1=2...

xperia har bättre batteri, 3.5mm jack, bättre kamera då den har lampa, och du gör ett smartare val om du väljer SE (tänker främst på bättre support osv)

Visa signatur

GAMING
271QRX OLED|NR200P|SF750|ROG STRIX B650E-I|RYZEN 7800X3D|DOMINATOR TITANIUM RGB 32GB|RTX 4090|990 PRO 2TB|PLAYSTATION 5
MEDIA
SHIELD TV PRO|OLED77S90C|HW-Q995C

Permalänk
Medlem

Diamond2 utan tvekan! (säger jag)

Sen beror det vad för slags tele du är ute efter. Tycker dom är helt olika varandra, Xperian har :

Qwerty = tjockare, klumpigare
Lite mindre skärm, liten skillnad men en skillnad
Annat utseende i mjukvaran, själv gillar jag Touchflo, ska vara bättre i Diamond2 än i första modellen också (som jag har själv)

Sen tycker jag Xperian ser så ful ut så skulle inte köpa den därför heller

Men som sagt, beror vad och hur du ska använda telefonen till, efter det gör du ditt val, båda är nog rätt grymma, gillar min så

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aeqvist
Diamond2 utan tvekan! (säger jag)

Sen beror det vad för slags tele du är ute efter. Tycker dom är helt olika varandra, Xperian har :

Qwerty = tjockare, klumpigare
Lite mindre skärm, liten skillnad men en skillnad
Annat utseende i mjukvaran, själv gillar jag Touchflo, ska vara bättre i Diamond2 än i första modellen också (som jag har själv)

Sen tycker jag Xperian ser så ful ut så skulle inte köpa den därför heller

Men som sagt, beror vad och hur du ska använda telefonen till, efter det gör du ditt val, båda är nog rätt grymma, gillar min så

Man kan installera Touchflo på Xperian med Det tar ca 15 minuter om man är fan av det gräns snittet (vilket jag är)

Här är min Xperia

Touchflo med black magic temat installerad

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KingCobra
Man kan installera Touchflo på Xperian med Det tar ca 15 minuter om man är fan av det gräns snittet (vilket jag är)

Här är min Xperia
http://www.postimage.org/gx1e94qS.jpg

Touchflo med black magic temat installerad

Hur installerade du TouchFlo3D?

Visa signatur

-----> Laffe <-----

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Laffe346
Hur installerade du TouchFlo3D?

http://www.xperiax1.net/forum/x1-problems-issues/981-installi...

Permalänk
Medlem

Tack!

Visa signatur

-----> Laffe <-----