Missa inte! Fyndchans i Månadens Drop

Heroes of Newerth, HoN - inspirerat av DotA.

Permalänk
Medlem

Någon som har en invite över till mig?

Edit: Har fått tag i beta nyckel nu

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av yorii
Jag är rätt säker på att både dom och rösten som skriker går att stänga av.

Aight, spelar ingen roll. Dom kan ju fatta själva att man inte designar spel sådär år 2009.

Permalänk
Medlem

Jag har då inget emot texten, älskar när det kommer upp; R-R-R-R-RAGE QUIT!

Och som sagt, har man något emot den går det ju endå bara att stänga av... förstår inte problemet? (ie; hur man kan störa sig så oerhört på det, haha)

Visa signatur

E8400 @ 4.05GHz| Asus Radeon HD4870x2 | Corsair Dominator 1066MHz (2x2+1x2gb = 6gb) | Asus Maximus II Formula (P45) | Viewsonic 22" WS

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PhippeH
Jag har då inget emot texten, älskar när det kommer upp; R-R-R-R-RAGE QUIT!

Och som sagt, har man något emot den går det ju endå bara att stänga av... förstår inte problemet? (ie; hur man kan störa sig så oerhört på det, haha)

Textens meddelanden är ju helnice! Problemet jag har är designen av texterna, och även av alla menyer i spelet. Måste det se ut som nåt warhammerflum? Var är det minimalistiska stilrena?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PhippeH
Jag har då inget emot texten, älskar när det kommer upp; R-R-R-R-RAGE QUIT!

Och som sagt, har man något emot den går det ju endå bara att stänga av... förstår inte problemet? (ie; hur man kan störa sig så oerhört på det, haha)

Varför gillar du det då är ju spelet förstört? :S

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk

Någon som har en beta-invite över, antingen till LoL eller HoN?

Visa signatur

tihi

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ninotramp
Varför gillar du det då är ju spelet förstört? :S

Nä, oftast betyder det att man har ägt upp motståndarlaget så hårt att de blir förbannade och stänger av. Skulle inte säga förstört, snarare vunnet

Permalänk

verkar kul är intresserad av beta key

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ninotramp
Varför gillar du det då är ju spelet förstört? :S

Jo visst, det är ju sant att det är tråkigt när någon drar...

Men det blir ju fortfarande roligare än ingenting då det kommer upp något som anspelar på sann dota-anda ^^

edit: Något jag däremot stör mig något oerhört på är deras ruttna servrar... (kanske bara ett problem bland EU servrarna, vad vet jag) Jag satt och lirade med några polare som tempest, det gick finfint! Hade fått ett par kills sådär efter dem 18 minuterna... men vad händer, jag blir discad från servern och kan inte komma in igen.. wtf? där bräckte man nollan på disconnects liksom.. känns lite trist >_<

Visa signatur

E8400 @ 4.05GHz| Asus Radeon HD4870x2 | Corsair Dominator 1066MHz (2x2+1x2gb = 6gb) | Asus Maximus II Formula (P45) | Viewsonic 22" WS

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PhippeH
Jo visst, det är ju sant att det är tråkigt när någon drar...

Men det blir ju fortfarande roligare än ingenting då det kommer upp något som anspelar på sann dota-anda ^^

Jo, höll på att garva ihjäl mig då jag hörde det ljudet för första gången. Så jävla nice faktiskt.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

http://forums.heroesofnewerth.com/showthread.php?p=251968

en bra mod för dom som kör mycket sd för den gör så att dens hero man har skrivs ut i teamchatt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hojte
http://forums.heroesofnewerth.com/showthread.php?p=251968

en bra mod för dom som kör mycket sd för den gör så att dens hero man har skrivs ut i teamchatt

Danke!!!

Vet du vad det är för mod som gör så man kan skriva miss asasnyggt och säga runor och så?

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ala_95
Danke!!!

Vet du vad det är för mod som gör så man kan skriva miss asasnyggt och säga runor och så?

kanske denna? http://forums.heroesofnewerth.com/showthread.php?t=11629

Permalänk
Medlem

nice. finns det fler bra?

Visa signatur

Dator: MSI GeForce GTX 580 Twin Frozr II,corsair 4 GB,WD blue 640GB,C2Q 9550,microsoft intellimouse 3,logitech G15, logitech x-53,Corsair HS1,Samsung 2253BW,Silver Power 750Wm,Silverstone FT02.

"Time lost is time... not spent!" - HuskyStarcraft

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av saaade
nice. finns det fler bra?

http://forums.heroesofnewerth.com/showthread.php?t=7391

Laddat ner en hel hög därifrån. Ska in o testa nu.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Har lirat det här spelet frinetiskt i några dagar nu.... det är roligare än dota tycker jag tog litet tag innan man fattade vad man skulle köpa för grejer(andra namn och iconer än i dota men annars lika typ)

Tyvär Tyvär så börjar bli lite le snorungar som bara klagar m.m typ jag är bäst du gjorde ett misstag du ska kickad m.m..

Som ikväll.....Mr Pro jag ska gå skog själv så han gör det och blir fett själv går man nere med en till som melee hjältar mot en melee och en range och blir tyvär inte lika fett snabbt som Mr Pro i skogen....Det börjar fightas m.m in i matchen jag lägger in min stun och drar ultin oftast blir jag stunad eller får silence på mig...när ultin går...Mr Pro varför kör du inte ultin?!...sen börjar han klaga på att jag aldrig stunar något utan misar hela tiden...1 miss av 10 typ räddar han några gånger när han flyg med stunen...han försätter whina fast jag rädda honom. (Vote kick m.m)

Det är jävla synd att det här spelet värkar bli förstört av en massa Snorisar som flera spel har blivit...Risken är stor att jag går över till ARMA2 igen eller något annat spel med vetiga Admins inne som rensar bort skit.

Ni kan ju hojta till om ni kör skype/vent/ts + team lir jag hänger lätt på...om ni vill ha fler spelare... har väll inte lärt mig alla nya heroes än som ej finns från dota...men det tar sig

Visa signatur

Xp1700+@Max 2689 mhz FSB@Max 250 SC(Synk) NF7-S rev 1.2
Thorton@Max 2801.8mhz+(L2@512) FSB@Max 291+! 2,5.3.4.11 DC(1/1)3.54 Vdimm 2x256 mb bh5 Dfi Lanparty Rev B(4440+/4095+)

Permalänk
Medlem

vet inte om det nämnts tidigare men kör på iaf:

Ni som vill ha nycklar så finns det på www.alienwarearena.com om man reggar så får man en nyckel, lite över 2000 nycklar kvar.

Varsegoda!

Visa signatur

Gamestation |AMD Athlon 64 X2 4400+ 2.2Ghz| |Corsair TWINX 2048Mb PC3200 400Mhz| |2 x GeForce 7800GTX 256Mb SLI| |Western Digital 320Gb 7200rpm 8Mb S-ATA2| |MSI K8N SLI Platinum nForce4| |Antec TX1050B Black Miditower 500W|
Dell Vostro 1500 |T7250 2.0Ghz| |160Gb 7200rpm| |3Gb RAM| |8600M GT| |9Cell batteri|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lastviking
Har lirat det här spelet frinetiskt i några dagar nu.... det är roligare än dota tycker jag tog litet tag innan man fattade vad man skulle köpa för grejer(andra namn och iconer än i dota men annars lika typ)

Tyvär Tyvär så börjar bli lite le snorungar som bara klagar m.m typ jag är bäst du gjorde ett misstag du ska kickad m.m..

Som ikväll.....Mr Pro jag ska gå skog själv så han gör det och blir fett själv går man nere med en till som melee hjältar mot en melee och en range och blir tyvär inte lika fett snabbt som Mr Pro i skogen....Det börjar fightas m.m in i matchen jag lägger in min stun och drar ultin oftast blir jag stunad eller får silence på mig...när ultin går...Mr Pro varför kör du inte ultin?!...sen börjar han klaga på att jag aldrig stunar något utan misar hela tiden...1 miss av 10 typ räddar han några gånger när han flyg med stunen...han försätter whina fast jag rädda honom. (Vote kick m.m)

Det är jävla synd att det här spelet värkar bli förstört av en massa Snorisar som flera spel har blivit...Risken är stor att jag går över till ARMA2 igen eller något annat spel med vetiga Admins inne som rensar bort skit.

Ni kan ju hojta till om ni kör skype/vent/ts + team lir jag hänger lätt på...om ni vill ha fler spelare... har väll inte lärt mig alla nya heroes än som ej finns från dota...men det tar sig

Ja och man stöter på dom varenda jävla match med, blir bara tråkigt i längden även om dom inte klagar på mig men kanske någon annan i laget osv. Roliga är ju också att inte ens skaparna bakom HoN verkar ligga på en högre nivå.

http://i29.tinypic.com/qqzed0.jpg

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lastviking
Har lirat det här spelet frinetiskt i några dagar nu.... det är roligare än dota tycker jag tog litet tag innan man fattade vad man skulle köpa för grejer(andra namn och iconer än i dota men annars lika typ)

Tyvär Tyvär så börjar bli lite le snorungar som bara klagar m.m typ jag är bäst du gjorde ett misstag du ska kickad m.m..

Som ikväll.....Mr Pro jag ska gå skog själv så han gör det och blir fett själv går man nere med en till som melee hjältar mot en melee och en range och blir tyvär inte lika fett snabbt som Mr Pro i skogen....Det börjar fightas m.m in i matchen jag lägger in min stun och drar ultin oftast blir jag stunad eller får silence på mig...när ultin går...Mr Pro varför kör du inte ultin?!...sen börjar han klaga på att jag aldrig stunar något utan misar hela tiden...1 miss av 10 typ räddar han några gånger när han flyg med stunen...han försätter whina fast jag rädda honom. (Vote kick m.m)

Det är jävla synd att det här spelet värkar bli förstört av en massa Snorisar som flera spel har blivit...Risken är stor att jag går över till ARMA2 igen eller något annat spel med vetiga Admins inne som rensar bort skit.

Ni kan ju hojta till om ni kör skype/vent/ts + team lir jag hänger lätt på...om ni vill ha fler spelare... har väll inte lärt mig alla nya heroes än som ej finns från dota...men det tar sig

Ja och man stöter på dom varenda jävla match med, blir bara tråkigt i längden även om dom kanske inte klagar på mig. Roliga/tråkiga är ju också att Maliken som tydligen är grundare till S2 verkar ligga på samma nivå.

http://i29.tinypic.com/qqzed0.jpg

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kimmeh
vet inte om det nämnts tidigare men kör på iaf:

Ni som vill ha nycklar så finns det på www.alienwarearena.com om man reggar så får man en nyckel, lite över 2000 nycklar kvar.

Varsegoda!

De va slut imorse ivarjefall..tyvär.. stog att det fanns 1000 på sidan först men inga när man loggade in.

Visa signatur

Xp1700+@Max 2689 mhz FSB@Max 250 SC(Synk) NF7-S rev 1.2
Thorton@Max 2801.8mhz+(L2@512) FSB@Max 291+! 2,5.3.4.11 DC(1/1)3.54 Vdimm 2x256 mb bh5 Dfi Lanparty Rev B(4440+/4095+)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kr0owe
Ja och man stöter på dom varenda jävla match med, blir bara tråkigt i längden även om dom kanske inte klagar på mig. Roliga/tråkiga är ju också att Maliken som tydligen är grundare till S2 verkar ligga på samma nivå.

http://i29.tinypic.com/qqzed0.jpg

Är du säker på att dem inte bara är en "vanlig" klan som kallar sig för S2?

Självutnämnda "1337 pr0s" är jobbiga att ha med sig, iaf om dem klagar och försöker ge order hit och ditt hela tiden.

F.ö. så hade jag så gott som mitt livsmatch eller ja i alla fall ägning av motståndarlaget, hade 14 kills, 6 deaths och över 30 assist och vad händer?
"Disconnected, error Unknown."
Tydligen kraschade servern som i alla fall vår match hölls på, det var eventuellt fler servrar som kraschade.

Tycker de börjar få in för många spelare nu, för så gott som varje kväll så börjar matcherna lagga. Tycker det börjar bli ett väldigt stort problem nu. De borde satsa på att skaffa fler servrar etc., innan de utökar sin verksamhet ytterligare.

Visa signatur

| Silverstone raven rv02 | Intel Core i7 920 @ 3.5ghz + Corsair H50 | Kingston DDR3 HyperX 1333MHz 6x2GB | XFX Radeon 6870 | ASUS P6T SE | Chieftec Super Series 750W |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zerorepent
Är du säker på att dem inte bara är en "vanlig" klan som kallar sig för S2?

Inte jag som tagit bilden men tydligen hade han en apikon (S2 loggan) vid sitt nick och namnet på nicket var färgat rött så visst var han äkta.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

Kan nån ge mig en beta key? Vore GULD! gulleu@gmail.com

Har letat en lång tid nu

Permalänk
Medlem

Håller med om att servrarna laggar, stör mig nå fruktansvärt på det.

"A real pro never say he is pro, he says he knows the game."

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KOKOS
Kan nån ge mig en beta key? Vore GULD! gulleu@gmail.com

Har letat en lång tid nu

Skickade en Har en kvar om någon vill ha... skicka ett pm.

Edit: Tagen

Visa signatur

Asus P8Z77-V LX | Intel i5 3570k @ 4.2 GHz | Corsair Vengeance 8 GB | Powercolor 7970

Permalänk
Medlem

HoN är så jävla grymt! www.fragbite.se har 5000 beta keys atm för er som vill ha.

Dock har jag hört att de som spelat mycket dota blir besvikna ganska snabbt av olika anledningar men jag tycker definitivt värt att testa.

Permalänk
Medlem

HoN är bra, förutom att det är grymt obalanserat. Har spelat Dota innan och där var det mkt mer balans mellan karaktärerna!

Visa signatur

p4 3.4ghz 1290 (3 st ddr) radeon 9800 pro 128mb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sinned89
HoN är bra, förutom att det är grymt obalanserat. Har spelat Dota innan och där var det mkt mer balans mellan karaktärerna!

Jag skulle vilja säga att det är tvärt om, alltså +-0.

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sinned89
HoN är bra, förutom att det är grymt obalanserat. Har spelat Dota innan och där var det mkt mer balans mellan karaktärerna!

Du vet tydligen inte vad du snackar om.
Det enda som är OB är Defilerns ulti, och på sätt o vis Zephyren.

Lär dig spelet innan du säger att något är OB, du vet tydligen inget.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loltrollet
Du vet tydligen inte vad du snackar om.
Det enda som är OB är Defilerns ulti, och på sätt o vis Zephyren.

Lär dig spelet innan du säger att något är OB, du vet tydligen inget.

+1

Just nu är scout lite bra också, om man spelar honom rätt.

Körde 1v1 Scout VS BloodHunter. Jag vann med ca 5-0 i kills och efter kanske 25 min. Gick invis, slog på han och fick disable på honom. Sköt ulti på honom och sen slog ihjäl honom om han inte dog. Så lätt var det för mig. I slutet tog det bara någon sekund att döda honom.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare