Recover "Sticky Notes" Win7 ?

Permalänk

Recover "Sticky Notes" Win7 ?

Zomg!
Vid uppstart av Windows(7 Ultimate) hittade jag fyra "Sticky Notes" aka "Fästisar" på skrivbordet... När de började envisas med att befinna sig över alla andra fönster, "råkade" jag i min förtvivlan klicka bort dem.
I samma stund hörde jag min flickväns röst i huvudet... "Ta INTE bort mina fästisar från skrivbordet! De är viktiga!" Då insåg jag att all hopp är ute... Det jag undrar nu är naturligtvis om det finns någon metod att återställa texten i "fästisarna" ? Jag har provat att starta programmet igen, men det enda som visas är en tom "fästis"...
Efter ett par timmars googlande utan resultat vänder jag mig till de riktigt skillade här på Sweclockers!

Tacksam för alla svar!

Visa signatur

Fractal Design R6 | Corsair RM750x | MSI X570-A PRO | AMD Ryzen 5 3600 | Corsair DDR4 48GB 3200MHz VENGEANCE| Radeon RX Vega 56 | Intel NVMe SSD 1TB | AOC CQ32G1| ROG Strix Flare | ROG SHEATH | Audio Pro Addon T14 | HyperX QuadCast

Permalänk
Medlem
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Agile
x = delete

http://windows.microsoft.com/en-us/windows7/Using-Sticky-Note...

Jahap... man tycker ändå att windows borde varna på något sätt innan allt försvinner definitivt... Aja... tack för svaret

MVH

Visa signatur

Fractal Design R6 | Corsair RM750x | MSI X570-A PRO | AMD Ryzen 5 3600 | Corsair DDR4 48GB 3200MHz VENGEANCE| Radeon RX Vega 56 | Intel NVMe SSD 1TB | AOC CQ32G1| ROG Strix Flare | ROG SHEATH | Audio Pro Addon T14 | HyperX QuadCast