Nya Iphone 3GS, leveranstid

Permalänk

Äntligen är den på väg fick min leveransbekräftelse imorse=) tjoho har väntat sen den 24/8 . Nu är jag glad igen!:)

Visa signatur

Core2Quad Q9400@3.4GHz' Corsair 8GB DDR2 PC6400 XMS2 XTREME' P5K-E' Geforce 9600gt sielnt'

Permalänk
Hedersmedlem

Jag beställde en 3Gs idag från tre. Skulle skickas direkt sade de. Huruvida detta stämmer låter jag vara osagt fram till det att jag håller paketet i handen!

Visa signatur

🖥️ MAIN: 13600KF • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 FILSERVER: 13600K • GTX 1060 • 32GB DDR4 • 1TB NVMe • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 BÄRBART: MacBook Air M1
🎮 SOFFSLACK: Xbox Series X

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Najk
Jag beställde en 3Gs idag från tre. Skulle skickas direkt sade de. Huruvida detta stämmer låter jag vara osagt fram till det att jag håller paketet i handen!

Vilken modell? Om det är en vit så borde det väl inte vara omöjligt?

Visa signatur

Bra, snabbt, billigt; välj två.

Ljud
PC → ODAC/O2 → Sennheiser HD650/Ultrasone PRO 900/...
PC → S.M.S.L SA300 → Bowers & Wilkins 607

Permalänk
Medlem

Argh WTF!!! Enligt posten skickade dom brev avisering 7:28 imorse, inte fått nåt. Paketet kom vid 11 snåret men Inget SMS kör dom med heller, så jag såg det ju inte ens förren nu.

Fan att orka dra sig ut igen idag, det gör jag nog inte

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phod
Vilken modell? Om det är en vit så borde det väl inte vara omöjligt?

Jag beställde en svart 16GB och fick för några timmar sedan ett kollinummer från posten. Kommer troligen ha grejorna på måndag.
Leverans samma dag. Imponerande...

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Najk
Jag beställde en svart 16GB och fick för några timmar sedan ett kollinummer från posten. Kommer troligen ha grejorna på måndag.
Leverans samma dag. Imponerande...

Din jävel! Själv måste jag vänta för att jag prompt vill ha Telia, 32GB och en svart telefon.

Visa signatur

Ljud

Permalänk

Beställt en 32gb svart från halebop. Skulle ta 2-5 arbetsdagar. Beställde tidigare idag. Får se när den dyker upp

Visa signatur

Processor: AMD 64 x2 4600+ | Internminne 2048 MB DDR | 1.4 TB HDD | DVD-läsare | DVD+-RW/+-R/R9 Lightscribe-Teknik och dual layer | Ljudkort Creative Labs SoundBlaster X-Fi (motsvarar Xtreme music) | TV-kort (analogt och digitalt) | nVIDIA GeForce 7800GTX, PCI-Express | HP LP2464, 24" TFT Widescreen 8ms | Upplösning 1920 x 1200

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Din jävel! Själv måste jag vänta för att jag prompt vill ha Telia, 32GB och en svart telefon.

Hehe
Ja, men i dagsläget så verkar Telia totalt ha torskat med tillgången på iPhones, likaså Telenor. Men 3 har av någon anledning mycket god tillgång. Nu beställde jag ju dock 16GB versionen, hur det ligger till med 3:s lagstatus på 32GB får vara osagt.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

beställde från tre igår skulle ta 2-3 dagar sam tjejen jag snacka med.

Visa signatur

Intel I7 8700k |Asus Z370-Prime A | Ballistix Elite | GTX 1080 |Samsung SSD | HX1000 |
980x
531 920
"If it aint broke.....Fix it untill it is"

Permalänk
Medlem

Sorterad jönköping nu...för övrig va det svart 32gb från tre som jag beställt.

Visa signatur

Intel I7 8700k |Asus Z370-Prime A | Ballistix Elite | GTX 1080 |Samsung SSD | HX1000 |
980x
531 920
"If it aint broke.....Fix it untill it is"

Permalänk

Beställde en Svart 32 GB från telia den 18e Augusti. Fick den för några dagar sen men nu har den pajjat så jag får väl antagligen vänta 6 veckor till på en ny

Visa signatur

Lancool PC K-62 - i5 2500k@4,2 - MSI GTX 980 - 850 EVO 500GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Brainfreeze
Beställde en Svart 32 GB från telia den 18e Augusti. Fick den för några dagar sen men nu har den pajjat så jag får väl antagligen vänta 6 veckor till på en ny

Nix, de lagar den även om den är DOA p.g.a. bristen på telefoner.

Visa signatur

Ljud

Permalänk
Medlem

beställde min 16gb svarta från halebop den 25/8:e, dom la den på posten den 2/10:e, och idag fick jag hämta ut den

en liten glad nyhet för oss som beställt innan 26/9:e och fått/får vänta mer än 4 veckor iallafall: http://www.halebop.se/mmsdeb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hoz
en liten glad nyhet för oss som beställt innan 26/9:e och fått/får vänta mer än 4 veckor iallafall: http://www.halebop.se/mmsdeb

Någon som vet om det finns någon 'finstilt' som säger att man måste förbruka den samtalspotten inom en viss tid eller så? Jag ringer rätt lite, så 500kr kommer att räcka typ ett år för mig.

Idag är det precis 4 veckor sedan jag beställde.

Visa signatur
Permalänk

I fredags stod det att Telia skulle skicka ut Vita 16gb iPhones till alla som hade beställt innan den 22/9. Hur lång tid brukar leveranstiden vara på dom?

Visa signatur

Intel e8500 | ATI 4870 | 2 x 2gb Corsair | Corsair 450W | 500gb HDD

Permalänk
Medlem

Fått min, jäklar vad fin! Och Tre var snabba som tusan. Dock en "död" pixel, längst ner till höger... syns dock bara mot grått nästan. Så det får vara.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag fick min i tisdags efter typ 6 veckors väntan. Dom hade dock klantat nåt och reserverat en 16 istället för 32:an jag beställde, men det spelar ingen roll. Behöver ändå inte alla 32GB. Beställde den mest för kul skull när jag ändå hade spenderbyxorna på mig.

Dom som beställt 32GB väntar mig veterligen fortfarande.

Permalänk
Avstängd

Jag beställde en Vit Iphone 16GB 3g(s) från tre.se får den på onsdag nästa vecka YAY!!!!! Nu har man en nyare mobil än min gamla N95

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk

Halebop fick en leverans med bara 16 Gig svarta idag. alla innan 7e september har fått sina skickade idag

Permalänk
Medlem

Står ju på iphone bloggen att 16gb svart så skickar de ut tom 18/9 min order blev behandlad 10/9. Men inte fått någon lev bekräftelse tar det några dagar eller skall man kontakta telia på måndag o go "bananas" http://www.sweclockers.com/forum/images_sc/smilies/biggrin.gi...

Kan ju vara intressant att höra hur det fungerade för et som redan fått er telefon:-)

Trevlig helg på er!

Visa signatur

"When Batman takes a vacation he does the Gumball"

Permalänk
Medlem

Någon här som bytt upp sig och har en "gammal" kvar?

Kan tänka mig att byta mot en Cowon S9, helt oanvänd. Eller ja, använd i cirka 10 sekunder då jag bara testade om den startade och fungerade. Sen packade jag ner, alla papper finns ju självklart, kartongen och allt med.
Ni skulle aldrig veta att det hade varit testat om inte jag hade sagt det!

Blev ett misstag med säljaren så ett paket till skickades, fick då en fördelaktig deal på den och slog till och behöll.

Den är iallafall känd för att vara en av de bästa på marknaden gällande ljud och bild.

PM:a vid intresse!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Freddish93
Halebop fick en leverans med bara 16 Gig svarta idag. alla innan 7e september har fått sina skickade idag

Alla t.o.m. 7:e september, hoppas jag, då jag la min beställning den 7:e på morgonen. Fingers crossed.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Farsan är sugen på en 3gs men vill ha den med telia refill. Om jag har förstått det rätt så går den inte att köpa med refill? Någon som kan bekräfta? :/

Visa signatur

-= Svettig dator och en hårig mobiltelefon =-

Permalänk
Medlem

Har fortfarande inte fått något som helst svar från telia eller leveransbekräftelse och dem la ju ut på telia iphone bloggen tidigt i fredags så tycker att dom redan skulle ha hunnit skicka telefonen isf:(
Skicka mail funkar ju inte heller helt kassa på att svara ju!

Skall det verkligen ta så här lång tid eller har dom bara skitit i att leverera min telefon?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wsemme
Har fortfarande inte fått något som helst svar från telia eller leveransbekräftelse och dem la ju ut på telia iphone bloggen tidigt i fredags så tycker att dom redan skulle ha hunnit skicka telefonen isf:(
Skicka mail funkar ju inte heller helt kassa på att svara ju!

Skall det verkligen ta så här lång tid eller har dom bara skitit i att leverera min telefon?

Svårt att säga. Jag är i samma situation som dig. Mitt avtal inkom samma datum som är listat som utbokningsdatum på bloggen, och jag har inte hört någonting från Telia angående leverans. Det är dock en hel del personer som sagt att deras telefon dök upp utan förvarning, så det är svårt att veta om de skickat telefonen eller inte.

Visa signatur

Ljud

Permalänk
Medlem
Citat:

Svårt att säga. Jag är i samma situation som dig. Mitt avtal inkom samma datum som är listat som utbokningsdatum på bloggen, och jag har inte hört någonting från Telia angående leverans. Det är dock en hel del personer som sagt att deras telefon dök upp utan förvarning, så det är svårt att veta om de skickat telefonen eller inte.

Okej fick precis svar från telia Det är olika lager som dessa mobiler kommer ifrån men de ordrar som ligger hos oss ( självklart då i ordning på när de har beställts) är påväg att skickas ut denna vecka. Ganska inter sägande men man får ju leva på hoppet iaf:)

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Fick äntligen mobilen från halebop idag - efter 5 veckors väntade - och så har inte simkortet dykt upp än. Underbart.

Edit: Wow, inte ens putsduken följde med denna gång. Undrar om ett medföljande headset ryker vid nästa generation? Så väldigt smått. Nog för att det knappast är ett nödvändigt tillbehör, men bidrog till att skapa den lilla lyxkänslan man kände när man öppnade förpackningen till sin 2G för ett par år sedan. Den känslan är som bortblåst denna gång.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Lider verkligen med dig:( har väntat snart 5 vecckor jag också och sen då inte få med simkortet det är ju "mobbning" på hög nivå. bara o hoppas att ditt sim och min telefon kommer snart:)

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av s.c.s.i.
Fick äntligen mobilen från halebop idag - efter 5 veckors väntade - och så har inte simkortet dykt upp än. Underbart.

Edit: Wow, inte ens putsduken följde med denna gång. Undrar om ett medföljande headset ryker vid nästa generation? Så väldigt smått. Nog för att det knappast är ett nödvändigt tillbehör, men bidrog till att skapa den lilla lyxkänslan man kände när man öppnade förpackningen till sin 2G för ett par år sedan. Den känslan är som bortblåst denna gång.

Ska vara en putsduk i den, min far fick en i sin iaf.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
Ska vara en putsduk i den, min far fick en i sin iaf.

Verkar inte så.
http://iphoneguiden.se/forst-forsvann-dockstationen-sedan-put...

Kanske någon revision skickades ut med en duk, innan de insåg sitt hemska misstag och tog bort den.

Visa signatur