Permalänk
Hedersmedlem

hehe oj!

Det var inte lite grejjer där på bordet. Kikade en snabbis på mitt eget bord. Har en mugg, telefon, datorn, skärmen, musen, tgbordet och några par strumpor på mitt bord. Brukar skyffla bort allt från bordet till andra delar av rummet. Klarar inte av saker som är ivegen vid datorn

Visa signatur

Samlingstråd om SSD/HDD | PC:amd ryzen 9 5900x, 64gb, nvme SSDs | Silverstone ft03 svart | Seasonic x460FL Server:Intel, 8GB, 20+TB,Ubuntu | Kamera:Canon 5d mk4 oj vad gammal länk MySpace

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av andyboy88
vad kör du för kylning på Q9650? jobbar ni hemifrån eftersom ni har var sin dator + lan, om får fråga?

Använder en Zalman 120mm koppar kylare. nej vi jobbar inte hemifrån, detta är bekvämt samt ett intresse.

Permalänk

Du funderade inte på att städa först?

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av passionmasteR
Du funderade inte på att städa först?

nej

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av niklas888
nej

bra! vardagligt ska det va! som det alltid ser ut
nice grejer föv!

Visa signatur

Laptop: Thinkpad W540, i7-4910QM, 32GB, 1TB, Windows 10
MAC: Macbook Pro 13, 16GB, Intel HD4000, Crucial 240GB, 11.6 Big Sur

Permalänk
Medlem

Musen ser skön ut... Logitech/Mionix eller vad är det?

Visa signatur

E8400@3,97 | GA-EP35-DS3L | 5850 BE @ 805 | Corsair Dominator@1081 4x1 GB | Corsair VX550W
MS Intellimouse 3.0 | Logitech Illuminated<3| Steel QcK+ | Steel 5hv2 | Samsung T220 (pissdålig skräpskärm)
Macbook Pro '10 | iPhone 3GS 16GB

Permalänk
Medlem

Whiskeyn är obligatorisk vid datorn haha

Visa signatur

http://www.asschier.com/:

Prototype1:

Gigabyte X99-GAMING 5 - Intel i7 5820k @ 4ghz - Be-Quiet Dark Rock Pro 3 - Corsair LPX 32gb 2800mhz - ASUS GTX1080 Strix - Samsung 840 250gb SSD - TOSHIBA 3TB extern + 4tb extern) - Be-Quiet Pure Power L8 630W - Prototype1 (scratch build) - DELL 34" Curved 4k display + 2x 24" Dell ultrasharp

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bbx8
Musen ser skön ut... Logitech/Mionix eller vad är det?

a4tech x7

Permalänk
Medlem

20 tb? Sitter du och gluttar på piratebay varje dag eller?

Permalänk
Medlem

Usch, på tok för stökigt. Städa så kanske det blir en 9a dock!

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 4080 Super 16GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD + Seagate IronWolf 10TB internal HDD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto:
Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Avstängd

Varför städa innan..Nu ser man ju hur det verkligen ser ut hos dom flesta..

Ett äkta datarum ska vara stökigt inge pedant nisse som städar som en tok näää... Hellre lite skit i hörnen än ett rent helvete

en 9 just för att du tog realistiska bilder och inte städa först jag är så bra kort..Mer sånt här...

OBS fan så sugen på wirre jag blev hehehe blir ner till systemet idag =P

Visa signatur

ASUS Maximus III Formula || Intel i5-760@4.0Ghz || Noctua NH-D14 || Gigabyte GTX480 || 2x1TB sataIII raid0 || Corsair Dominator 1600Mhz@1800Mhz || Sound Blaster X-Fi Titanium - Fatal1ty Champion Series || Corsair HX850W || Logitech Z-5500 || AOC 619VH 26" || Obsidian 800D || Logitech G19 || Razer Copperhead 3G ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Catman
Varför städa innan..Nu ser man ju hur det verkligen ser ut hos dom flesta..

Ett äkta datarum ska vara stökigt inge pedant nisse som städar som en tok näää... Hellre lite skit i hörnen än ett rent helvete

en 9 just för att du tog realistiska bilder och inte städa först jag är så bra kort..Mer sånt här...

OBS fan så sugen på wirre jag blev hehehe blir ner till systemet idag =P

Jag skulle bli tokig om jag hade sådär stökigt... Men det kanske bara är jag.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 4080 Super 16GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD + Seagate IronWolf 10TB internal HDD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto:
Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem

Naaajs, 20 Tb är ju inte fy skamm ; ) Är homeserver verkligen så bra? Kan man köra några spelservrar etc på den?

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anemic
Naaajs, 20 Tb är ju inte fy skamm ; ) Är homeserver verkligen så bra? Kan man köra några spelservrar etc på den?

I grund och botten är det server 2003 så man kan köra det mesta på det.

Permalänk
Medlem

Nä men inte har han väl nå piratgrejer på den inte...bara linuxdistar

/K

Visa signatur

Save us from fate, save us from hate. Save ourselves before it's too late

Permalänk
Medlem

[QUOTE]Ursprungligen inskrivet av Catman
[B]Varför städa innan..Nu ser man ju hur det verkligen ser ut hos dom flesta..

Ett äkta datarum ska vara stökigt inge pedant nisse som städar som en tok näää... Hellre lite skit i hörnen än ett rent helvete

en 9 just för att du tog realistiska bilder och inte städa först jag är så bra kort..Mer sånt här...

Word!

Permalänk
Medlem

Skulle rekommendera en allt i ett kontroll, tex Logitech Harmony så du blir av med alla dom fjärrkontrollerna ^_^

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk
Medlem

10p för 20tb ifall jag får tillgång, ohohoho.

Permalänk
Medlem

Lite rörigt intryck tyvärr, precis som nämnts tidigare i tråden.

Visa signatur

Corsair 4000D Airflow | NZXT C650 | MSI B550-A PRO | Ryzen 5800X + Noctua NH-D15 | 16GB Gigabyte Aorus RGB Memory (3733 MHz) | Adata SX8200 PRO 500GB + Crucial BX100 240GB | EVGA GTX980 Ti | Benq G2420HDBL + LG CX |

Permalänk
Medlem

Öppet chassi och katt...

Akta dig för djurskyddsombudet.

Skämt åsido så var det väldigt mycket saker överallt, men städa lite så blir det nog bra!

Permalänk
Medlem

Kan ju vara fint att städa lite innan man tar bilderna. Ser mest stökigt ut.

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk

sluta klaga på att han ska städa hela tiden... vi har hört det nu.

10p (:

Visa signatur

Ryzen m-atx:
|| Windows 10 || MSI B350M || Ryzen 1700X OC@ 3.8GHz || Nvidia 1060 6GB || 32GB RAM || EVGA P2 750W ||
HTPC:
|| Windows 10 || Asrock Z77m-itx || I7 3770k || 8GB RAM || Corsair 620W ||
________________________________________________________________________________________________

Permalänk
Medlem

10p för katten, 1p för den mysiga ordningen vid borden haha

Permalänk
Medlem

fixa kablarna! synd att det finns en gammal PS2 och en gammal XBOX (ILLA!) hehe

Visa signatur

MSi GT780R
MacBook Air 13.3" Mid 12
Nexus 4

Permalänk

jävlar va nöjd katten såg ut o va då hahaahaha , fina hörnor va det iallafall!!!

Visa signatur

jag ÄLSKAR motocross!!

Permalänk

Ordningssinne verkar ni ha fötts utan (eller med en mindre portion sådant) men nördighetspoäng utdelas självklart

Angående katter: Det är väl inte så farligt. Om katten går för nära en gång så räcker det för att den ska lära sig! Min gamla 12-åriga katt fick ordentlig fart den dag hon strök sig mot mig och datorn när jag satt och flummade... vad hon gjorde? Körde in svansen i en 92mm fläkt, stackarn!

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rymdvanilj
Ordningssinne verkar ni ha fötts utan (eller med en mindre portion sådant) men nördighetspoäng utdelas självklart

Angående katter: Det är väl inte så farligt. Om katten går för nära en gång så räcker det för att den ska lära sig! Min gamla 12-åriga katt fick ordentlig fart den dag hon strök sig mot mig och datorn när jag satt och flummade... vad hon gjorde? Körde in svansen i en 92mm fläkt, stackarn!

Hade du satt för fläkten så hade din katt inte behövt få in svansen i fläkten?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anders.149
Hade du satt för fläkten så hade din katt inte behövt få in svansen i fläkten?

Nej, tvärt om. Jag har klippt upp fläktgallren för att minska motståndet och luftnivån. Katten stack in svansen när chassit var öppet. Tanken var inte att hon skulle vara där över huvud taget och jag är tacksam över att skadorna inte blev värre. Nu blev inte katten skadad och inte datorn heller.

Permalänk

10p på grund av Dr Peppern