Batteriet är dock "slut" och håller bara i en 10-15 minuter laddat!
Skärmen är lite "lös" och "vinglig", men det är säkert bara någon skruv eller liknande som måste skruvas åt.
Lönar det sig att sälja den här datorn? Hur mycket borde jag kunna få för den på ett ungefär?
personligen så skulle jag maximalt ge 1000 kr för denna dator pga att Zepto har gått i konkurs och därför kan man inte få den reparerad eller dylikt om problem skulle uppstå.
Ja det är sant, men datorn i sig besitter ju relativt bra komponenter, även med dagens standard!
Så den är ju absolut värd mer än 1000 kr, det var väl lite i underkant!
Hur mycket borde jag ta för den på blocket?
En trasig skit laptop för 3000 kr? haha aldrig någonsin:)
1500 max, du måste förstå att även om komponenterna är bra är datorn fårtfarande trasig och Zepto har gått i konkurs.
Ursprungligen inskrivet av Ninjagrisen En trasig skit laptop för 3000 kr? haha aldrig någonsin:)
1500 max, du måste förstå att även om komponenterna är bra är datorn fårtfarande trasig och Zepto har gått i konkurs.
1. Skitlaptop? Om du köper en laptop idag för 3k så kmr du få liknande prestanda som denna, bra prolle, 14,1", 250gb, 2gb RAM.
2. Jag refererade till Blocket.se, där 50% inte är så kunniga på datorer.
Kan tänka mig dig te.x gå in på blocket och tänka: "Nu ska jag hitta en fin dator till pappa, oj! Där hittade vi en där rubriken är "Världens bästa dator!", den ska jag köpa dirr". No offense.
3. Vet att Zepto gått i KK, bl.a det jag skrev i mitt inlägg, läste du det?
4. "3000kr eller bud", har aldrig sagt att den är värd 3000kr, eller?
Btw, osäker ens om du riktade din kritik till mig lr TS
Var ligger moralen i att kalla en sådan dator för "Världens bästa dator!"?
Jag håller dock med om att den är mer värd än 1500. Lägger man ut den på tradera, och ger objektiv information, är det alltid marknaden själv som får bestämma priset.
Ursprungligen inskrivet av MooDHooDs Var ligger moralen i att kalla en sådan dator för "Världens bästa dator!"?
Jag håller dock med om att den är mer värd än 1500. Lägger man ut den på tradera, och ger objektiv information, är det alltid marknaden själv som får bestämma priset.
Jag drog ett exempel och TS dator var inte ens med i. Det va en påhittad rubrik för att statuera mindre kunniga personer på Blocket, och förresten, finns inte så mycket moral på Blocket nuförtiden