få tillbaka raderad mapp?

Permalänk
Avstängd

få tillbaka raderad mapp?

Hej, nu ere så att jag har råkat radera hela min mapp med mina beats som jag gjort. vilket jag lagt många timmar på...börjar nästan gråta...
undrar nu om det finns något sätt att få tillbaka den på:confused:
Vore mycket tacksam för hjälp

Visa signatur

 macbook alu 2,4ghz 2048 ddr3 250gb 7200rpm hd geekforce m 9400 ddr3

Permalänk
Medlem

DiskWarrior funkar säkert, men dels är det rätt dyrt och dels så vill det ju till att det inte skriver över filerna med installationen eller tempfiler
Kolla på Alsofts hemsida...

Visa signatur

Me fail english, thats unpossible!

Permalänk
Medlem

Antar du har kollat papperskorgen i windows?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fYNN
Hej, nu ere så att jag har råkat radera hela min mapp med mina beats som jag gjort. vilket jag lagt många timmar på...börjar nästan gråta...
undrar nu om det finns något sätt att få tillbaka den på:confused:
Vore mycket tacksam för hjälp

Varför, varför använder du inte TimeMachine när det är så enkelt? Backup är viktigt!

Men som tva nämner så kan väl DiskWarrior kunna hjälpa dig, bäst är det om du fixar en bootbar skiva på en annan dator. Försök skriva så lite som möjligt på din disk för att undvika att någon utav dina filer skrivs över.

Visa signatur

iMac 27" | Mid 2010 | Core i7 2.93Ghz | 20 GB | HD5850 M | Samsung 840 500 GB | 4 TB WD
MacBook Air 11" | Mid 2012 | Core i7 2.0 Ghz | 8 GB | 256 GB SSD
Citera gärna om du svarar på mina inlägg, så hittar jag tillbaka igen! :)

Permalänk
Medlem

Recuva borde funka.

Det är dessutom gratis

Permalänk
Medlem

Runtime GetDataBack

Kostar dock en del kosing.

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

använd helst inte datorn och se om du kan ladda ner programmen ifrån en extern dator med, annars finns det risk att vissa av blocken skrivs över av ny data.

Visa signatur

i7 14700k, 32gb ram, massa lagring, Windows 11, Fractal Design North
Citera så jag hittar tillbaka :)

Permalänk

jag formatterade bort en extern HD fylld med guld, fick tillbaks nästa allt med

http://www.prosofteng.com/products/data_rescue.php