Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yorgo_
Jag tycker denna tråd och galleri förtjänar lite klister! =D

Den kan agera varning för andra

Permalänk
Medlem

facepalm eller va brukar man säga? hellre köpa ett xbox360 än den skithögen för samma peng...

Permalänk
Medlem

Snygg buckla! moddning på hög nivå

Visa signatur

Louqe Ghost S1 + L TopHat | ASRock Phantom Gaming ITX | Intel Core i9-9900K | Corsair Vengeance LPX 32GB | Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti 11GB | Corsair SF750 Platinum | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Intel 660P 2TB | Custom Vattenkylning CPU/GPU | Windows 11 Pro x64

Permalänk
Avstängd

HAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Visa signatur

ASUS Maximus III Formula || Intel i5-760@4.0Ghz || Noctua NH-D14 || Gigabyte GTX480 || 2x1TB sataIII raid0 || Corsair Dominator 1600Mhz@1800Mhz || Sound Blaster X-Fi Titanium - Fatal1ty Champion Series || Corsair HX850W || Logitech Z-5500 || AOC 619VH 26" || Obsidian 800D || Logitech G19 || Razer Copperhead 3G ||

Permalänk
Medlem

Klistra och döp om till "Hur man INTE gör ett galleri".

Visa signatur

[Chassi: Lancool PC-K62] - [PSU: Xilence 600W] - [MoBo: Asus P5KPL-C] - [CPU - Q6600 @ 2.40 GHz med stockkylare] - [GPU: Nvidia 8800GT] - [Minne: Apacer 2x2GB av okänd frekvens] - [HDD 1: Seagate 250GB] - [HDD 2: WD 500GB] - [Ljud: X-fi Fatal1ty Champion + Z-5500] - [Fläktkontroller: Zalman ZM-MFC 1 Plus] - [Skärm: Samsung SyncMaster 226BW] - [Tangentbord: Razer Tarantula] - [Mus: Logitech MX518] - [Musmatta: Steelseries av okänd modell] - [Headset: Razer Carcharias] - [OS: Windows 7]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spongie
Klistra och döp om till "Hur man INTE gör ett galleri".

Eller döpa om till: "Varför man ska kolla i :Stationära datorer: Köpråd, innan man köper något ifrån den schysta killen på blocket"

Visa signatur

*Powemac g4 MDD 1ghz / 7000 rpm delta fläkt <3

Permalänk
Medlem

bmw, är du verkligen allvarlig med galleriet och dina svar på frågor?

"Mitt förra galleri inte blev så bra så nu tänkte jag göra ett nytt men skriva lite mer om allt.
Datorn är en jag köpte av en schysst kille på blocket billigt och den består av detta:"
Har förvisso inte sett det förra, men hur kunde det vara sämre?
Sen som många skriver, 2500 för den burken <.< aj aj aj,
sist men inte minst, sluta sparka på burken, köper du en så kass dator och den inte håller måttet slå på snubben som sålde den stampa dej själv på foten.

Tror alla tankar man fick de första 5 sekunderna av att titta på galleriet redan sagts av många. Men herregud

Permalänk

facerofl

Visa signatur

Allting går upp för mig när solen går ner.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av patrikringdahl
Har ni sett bottenslammet av swec's galleridel eller? Finns så mycket skit att det nästan rinner över. Om gallerierna nedan har någon anknytning till topic får ni avgöra själva. Jag vill inte "hänga ut" någon, jag har bara tagit några random gallerier för att jag tycker det är kul med länkar.

http://www.sweclockers.com/album/?id=2799

http://www.sweclockers.com/album/?id=3666

http://www.sweclockers.com/album/?id=3872

Ett gott skratt fick man allt

Visa signatur

En dator med 5 år på nacken känns inte värd att skriva ut i signaturen

Permalänk
Avstängd

HAHAHA... vackert <3

Permalänk
Medlem

Fy fan, beklagar sorgen för dina pengar.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

R.I.P good old money.

datorn är riktigt dålig, till och med för den summan.

Permalänk
Avstängd

ska fläkten i fronten verkligen blåsa mot fronten? XD

Permalänk
Medlem

Det här var pinsamt. Tom jag får en dålig känsla i magen. Som om det hänt mig. Du har blivit blåst bmw(Utan bil)johan_94.

Visa signatur

--The great masses of the people will more easily fall victims to a big lie than to a small one.-- Adolf Hitler

--"What good fortune for governments that the people don't think." --Adolf Hitler

Permalänk
Medlem

Alltså...
Sjukt vad lättrollade folk är.
10p, masterful troll är fucking masterful, aldrig sett respons som detta.

GG

Visa signatur

Main: ROG XI Hero|i9 9900K| 2080ti| m.2 970 256x2 RAID0|16GB DDR42133|
HTPC: STRIX H270I|i5 6400|8GB DDR4|1050 Ti|

Permalänk

Du betalade väll inte 2500 För den burken eller ?

Visa signatur

CPU: Intel 920 3,33GHz | RAM: A-data 6x2048MB | HDD: Intel X25 160GB G2 | Moderkort: Asus P6T SE | PSU: Fractal Newton R2 1000W | Gfx: 2X Radeon HD 6970 | OS: Windows 7 | Chassi: Corsair Obsidian 800D | CPU-Kylare: Noctua NH-U12P

Permalänk
Medlem

OMFG, R.I.P PENGAR;(

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av armind
bmw(Utan bil)johan_94.

hahahah!:D

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MrSkudd
Eller döpa om till: "Varför man ska kolla i :Stationära datorer: Köpråd, innan man köper något ifrån den schysta killen på blocket"

sjysta*!!!!!

Jag skulle heller satsat pengarna på någon avancerad miniräknare som i.af. maxar tetris. fy satan säger jag bara, ful var den också...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ljungan11
sjysta*!!!!!

Jag skulle heller satsat pengarna på någon avancerad miniräknare som i.af. maxar tetris. fy satan säger jag bara, ful var den också...

Du har också fel. schyssta* stavas det

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av peddr
Du har också fel. schyssta* stavas det

+1

Visa signatur

Asus TUF X570-Plus > Ryzen 7 3700X > Noctua NH-U14S > MSI RTX 3070 SUPRIM 8GB > Corsair Vengeance LPX 16GB > Kingston A2000 500GB M.2 NVMe > Samsung 860 Evo 500GB > Kingston V300 120GB > WD CB 640GB > Evga G2 750W > Meshify 2 Compact > Windows 10 Pro > Glorious Race Model D > Corsair Gaming MM350 Pro XL > Corsair Strafe RGB MX Brown > Logitech G935 > AOC AG322QCX > 100/100 Mbit

Permalänk
Medlem

Tycker vi ska ta och skärpa till oss lite grann. Killen vet nog redan att han blivit blåst, han fattade nog att det inte var så jävla ljust att sparka in sidpanelen.

Klart ett av det roligaste gallerierna på länge dock.

Visa signatur

Every mammal on this planet instinctively develops a natural equilibrium with the surrounding environment; but you humans do not. Instead you multiply, and multiply, until every resource is consumed.
There is another organism on this planet that follows the same pattern... a virus.
CITERA CITERA CITERA

Permalänk
Medlem

Lite lätt synd om killen. Alla vet ju inte lika mycket som användarna på Sweclockers men den stora frågan är varför i hela friden han skulle vilja visa upp sin burk här när det finns så otroligt mycket mer givande gallerier här?

Jag skulle t.ex. själv inte vilja visa upp min burk i ett galleri då det inte är något speciellt med den alls : S

Permalänk
Avstängd

jag tycker iaf min data är bra .

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bmwjohan_94
jag tycker iaf min data är bra .

Din data är säkert bra men din *dator* är inte det. Men räcker den till för dig är det bra Jag skulle klara mig bra på en liknande men sitter på en som har prestanda för mycket mycket mer ä det jag gör.(kika profil om du vill veta)

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem

hahah det blev ju inte bra förra gången, hur tänkte du då när du gör om samma sak igen? förväntar du dig ett annat resultat är du ju galen.

Visa signatur

Asus p6t deluxe v2 - i7 920 d0 - Corsair Dominator 1600mhz - Ati Radeon 5970 - Intel x-25m g2 80 GB - WD Green Power 1 TB - Powered by Corsair HX1000w :)

Permalänk
Avstängd

fattigt galleri

Permalänk
Medlem

Hahahaha

EDIT: anmärkningar på han "Anmärkningar: Så det räcker och blir över" haha

Permalänk
Medlem

Grabben köpte nog datorn för att han tyckte den var cool, och för att den lyste. Sen vilka spel den klarade och vad den kostade var nog strunt samma. (Var lika dan själv när jag var yngre)

Synd som attan på så mycket pengar för en grabb med förmodligen 0 i inkomst.

Kan ju inte säga annat än att galleriet var det roligaste på länge