Beta key till Battlefield BC2

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna en nyckel! Motivation: 10+ år på Swec + måste bevisa för polaren att vi ska köpa detta istället för MW2.

Permalänk

Jag har också en nyckel över, PM:a ifall ni har något kul att byta emot Helst seedhours på TTI

Visa signatur

HTPC: Late 2014 Mac Mini
Bärbar: Mid 2012 MacBook Air

Permalänk
Medlem

Den lyckliga vinnaren är PMJ!

Permalänk

attans..

hopp då får man spela själv då

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X3D @ 5.6ghz | Asus STRIX RTX 3080 | Asus B650E-I | Toshiba 512GB NVME | Samsung 970 Pro 1TB NVME | Kingston 1TB Hybrid | PNY 2TB SSD | 32 GB G.Skill Trident 6400 CL32 DDR5 | EK Nucleus CR240 Lux AIO | ASUS Loki 1000W SFX-L | SSUPD Meshroom S |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TheSweede
attans..

hopp då får man spela själv då

bättre än att inte kunna spela alls....

Visa signatur

i5 - 4gb xms3 @ 1600MHz - 500gb wd hdd - 260gtx sli - antec twelve hundred - 750W corsair TX. W7 ultimate 64bit

& allt visas i en CRT från 1999;) 19" 100Hz

Permalänk
Medlem

Har hört att alla med nycklar kommer att bli träffade om en meteor om några dagar. Jag kan gärna hålla i en av era så länge..

Visa signatur

Q6600 - 4870 1GB - 4GB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zalkan
bättre än att inte kunna spela alls....

uja men ändå inte, jag å fredde (min kompis) har spelat alla BF spelen tillsammans sedan betan för 1942... känns så dumt att bryta traditionen att jag väntar tills EA tar sig i kragen å fixar reggen för betanycklarna så han ocå kan få en.

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X3D @ 5.6ghz | Asus STRIX RTX 3080 | Asus B650E-I | Toshiba 512GB NVME | Samsung 970 Pro 1TB NVME | Kingston 1TB Hybrid | PNY 2TB SSD | 32 GB G.Skill Trident 6400 CL32 DDR5 | EK Nucleus CR240 Lux AIO | ASUS Loki 1000W SFX-L | SSUPD Meshroom S |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oZein
hahah, ´jag gjorde exakt samma sak... trodde att betan var gratis, känns ganska snåltatt ta betalt för en beta.
Btw, för er som lirar bf2, har bara märkt en konstig grej, är det bara m95(barett) som kan skjuta genom flygcockpiten? inte den andra kraftfulla brittiska snipern?

Det är gjort för att vara så, den brittiska snipern(AWP) använder sig av en mindre kaliber(7,62 mm) och har därför inte förmågan att skjuta igenom pansarglas som Barret M95 med sin .50 kalibriga kula har.
Barret geväret kan skjuta igenom alla glas i spelet, trupptransport, helikopter, flygplan osv.

"M-95 Barret BF2 Unlock Weapon is the most massive Sniper weapon to date. It fires 12.7mm ( .50 ) ammunition and is one of the few handheld that is known to penetrate armored glass that is used in the Helicopter cockpits."

Total Magazines: 7
Magazine Size: 5
Reload Time: 6
Standard Deviation: 3.5 2 0.5
Draw time: 1
Maximum Damage: 190

[ Accuracy. High ] Damage . Very High ] [Type . Bolt Action ]

Källa: Länk

Permalänk
Medlem

keys

Fick min aslätt igårkväll vid 00.00, bara in och ta vid varje ny timme:

http://www.fileplay.net/keys

Permalänk
Medlem

Ett annat sätt att få en gratis beta-nyckel är att signa på:
http://battlefieldbadcompany2.com/beta

Gjorde det själv för nån dag sen och i dag så fick jag en nyckel via mail.

Citat:

Your Battlefield: Bad Company™ 2 PC Beta code has arrived!
Thank you for signing up to the Battlefield: Bad Company™ 2 PC Beta.
Once the PC Beta client is downloaded and installed, enter the following unique PC Beta Code during the log in, and proceed to authenticate your participation in the Beta.

Verkar som de har en del nycklar över

Visa signatur

| NZXT H2 | Corsair HX 750W | Asus P8Z68-V Pro | Intel i5 2500K@4,5Ghz | 16GB | GTX970 | SSD: 1x512Gb + 1x240Gb + 1x120Gb | Lenovo Thinkpad E530 | ASUS RT66U+56U | Synology DS412+ 4x4TB + DS214 | Zyxel NAS540 8TB | Boxee Box | OnePlus X |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FouR
Ett annat sätt att få en gratis beta-nyckel är att signa på:
http://battlefieldbadcompany2.com/beta

Gjorde det själv för nån dag sen och i dag så fick jag en nyckel via mail.

Verkar som de har en del nycklar över

Mmmm, jättebra när det nu inte går att regga sig för nyckel där, alla verkar få felmeddellanden om att dom inte har fyllt i några uppgifter, även fast alla uppgifter är ifyllda och korrekta...

Jag hann innan den började krångla, men de gjorde inte min polare

Visa signatur

Permalänk

Vart skriver jag in min beta nyckel?
och är det fler som får "failed to connect to EA servers" när dom väljer "log in" från huvudmenyn?

EDIT:
Nevermind, spelet gillade tydligen inte att man hade uTorrent igång samtidigt..

Visa signatur

Permalänk

Min kod är fortfarande kvar, vet inte vem som fått en kod. Skicka ett trevligt PM till mej så får vi se vem som får koden

Visa signatur

- jag är inte rädd, jag kan flyga!

Permalänk

skickade ett PM

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Permalänk

Bästa chansen nu är alltså att sitta och F5'a http://www.fileplay.net/keys?

Jag registrerade mig här också: http://battlefieldbadcompany2.com/beta

Skulle bli riktigt glad om någon hade en key till övers.

Visa signatur

Snabbare än Bolt på Jolt ⚡

Permalänk
Medlem

Hejsan tänkte kolla ifall det fortfarande är någon som har en beta key? har suttit på ett fler sidor o försökt få tag i en men det är ju omöjligt! så jag vore väldigt tacksam ifall det fanns någon som hade en över

Mvh Papadi

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Infinity_90
Det är gjort för att vara så, den brittiska snipern(AWP) använder sig av en mindre kaliber(7,62 mm) och har därför inte förmågan att skjuta igenom pansarglas som Barret M95 med sin .50 kalibriga kula har.
Barret geväret kan skjuta igenom alla glas i spelet, trupptransport, helikopter, flygplan osv.

"M-95 Barret BF2 Unlock Weapon is the most massive Sniper weapon to date. It fires 12.7mm ( .50 ) ammunition and is one of the few handheld that is known to penetrate armored glass that is used in the Helicopter cockpits."

Total Magazines: 7
Magazine Size: 5
Reload Time: 6
Standard Deviation: 3.5 2 0.5
Draw time: 1
Maximum Damage: 190

[ Accuracy. High ] Damage . Very High ] [Type . Bolt Action ]

Källa: Länk

Najs! tycker dock att känslan i vapnena inte är i samma klass som tex call of duty spelen det suger

Visa signatur

Intel Core i5 750 - Gigabyte UD3a-p55 - 2x2gb Corsair XMS3 1333Mhz - Sapphire HD5850 1gb - 2x W.D. Raptor 74gb Raid 0 - Zalman HP-750w - Fractal Design Define r2 Titanium

Permalänk

tack, nu funkade sidan igen, skickade iväg en regg åt min polare

Visa signatur

Permalänk

Public Bad Company 2 BETA Keys

Sorry there are no public keys currently left

Visa signatur

Permalänk

så fick jag med, men sen fick jag en nyckel i mailen 4 dagar senare

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Bara se till att gå in på sidan vid ny timme och regga dig.

Kanske lättare vid tidpunkter där amerikanerna inte är vakna.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ripex
Bara se till att gå in på sidan vid ny timme och regga dig.

Kanske lättare vid tidpunkter där amerikanerna inte är vakna.

Måste jag regga om mig på denna varje timme, eller vadå? http://battlefieldbadcompany2.com/beta

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pull
Måste jag regga om mig på denna varje timme, eller vadå? http://battlefieldbadcompany2.com/beta

tror han menar på Fileplay.. men dom verkar ha slut på keys nu

Fick ett mail från Webhallen och dom kommer inte få in mer keys

Jag vill ju testa spelet nu !!

Permalänk
Medlem

Jag skulle gjärna vilja testa bc2 då det ser jäkligt kul ut på filmer jag sett osv har några bf spel hemma bf 2 och 1942 om någon skulle ha en key över tar ja gärna imot den! skicka via pm om någon har en till mig

Permalänk
Medlem

give me give me! Spel är allt jag lever för, har förbokat bad company 2, men fick aldrig någon Beta Key, bokade fel på onoff sida, men det var försent för mig att få nyckeln då, de delade aldrig ut det, blev helt blåst =( aja, men finns det någon som vill dela med sig nyckeln så skulle jag uppskatta det väldigt mycket, och efter en vecka dela ut nyckeln till någon annan.

Permalänk
Medlem

Jag skulle väldigt gärna få en

Anledning: Ja.. Har väll ingen direkt mer än att jag e sugen
Men byter gärna en Heroes of newerth key

Visa signatur

AMD FX 9590 Kyls med vatten || ASUS Formula Z || Corsair 32 GB 2400MHz Vengence Pro || Samsung 840 pro || 2xIntel x25-M G2 SSD raid 0 || AMD Asus 290 || Fractal Design Newton R2 1000W || Corsair 540 air ||

Permalänk
Medlem

Jag kan också byta te mig en beta key mot en eller några Heroes of Newerth keys:D
Har minst 6 st eller ngt.

Permalänk
Medlem

Köpte igår på direct2drive.co.uk och fick en nyckel 1 timme efter

Visa signatur

"What doesn't kill you makes you smaller." -Super Mario

Permalänk

hey tänkte kolla om det är nån som vill byta en nyckel mot Heroes of Newerth har ett par stycken och är väldigt intresserad av BF

Visa signatur

Intel Core i5 4670k gigabyte Gigabyte GA-Z87X-D3H A-Data 4x4Gb 1600mhz 4x1Tb diskar SSD 120gb Kingston r9 270X Gigabyte