Permalänk
Medlem

Inet, så sköna :D

Jag beställde Scythe VGA heatsinks för mitt grafikkort. Och som ren reflex hade jag lagt swec fri frakt (som gäller för 500kr och upp).

Gick till kassan och betalade som vanligt utan att tänka på frakt kostnaden alls.

Och idag kommer självklart min beställning och det jag oftast gör ät att titta på kvittot så det inte blivit missförstånd någonstans.

Hur som helst så ser jag att jag fick gratis frakt ändå trots att de bara kostat 95kr.
Och i paketet ligger då något mer, en mint stång (godis). Jag ler och bestämmer mig för att skapa tråden för att verkligen "pucha" fram hur bra och schyssta inet är!

Någon som varit med om liknande? Från inet på senare tid?

Visa signatur

|AMD Ryzen 7 9800X3D| |ASrock B850 Steel Legend| |Kingston Fury Beast 32GB CL30@6000MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |NZXT C1200 Gold ATX 3.1| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk

Jag har alltid glömt att lägga till den satans godispåsen!

Visa signatur

lådan: lian li lancool pc-k62 cpu : 2500k på den finns en h50. mobo: asus p8p67. Ram 2x4 corsair pc-16000. Gpu: gigabyte gtx 470 soc
psu: hx650 hdd: random Western digital caviar 250 gb+ 500 gb wd blue caviar
skärm: g2420hd

Permalänk

Det finns inget bättre än inet. Man mår tamefasen bra när man går in på sidan, vilket jag gör varje dag

HEJJA INET!!

Visa signatur

#1 Antec 300 | P5E X48 Deluxe | Q9550 @ 3,8GHz, Scythe Orochi | 4GB XMS2 @ 1066MHz | 2x HD4870 1GB - CF X - Accelero S1 R2 x2 | Corsair TX650W |
#2 Antec 300 | Gigabyte GA-P35-DS4 | E6850 3Ghz @ 3,6Ghz, Scythe Ninja | HyperX 2GB @ 1066Mhz | NX8800GT 512MB OC | Corsair CX 400W |

Permalänk
Medlem

Det är just det. Jag la inte till någon godispåse. Endast "swec fri frakt" som ändå inte skulle fungerat!

Visa signatur

|AMD Ryzen 7 9800X3D| |ASrock B850 Steel Legend| |Kingston Fury Beast 32GB CL30@6000MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |NZXT C1200 Gold ATX 3.1| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk

Jag köpte en processorkylare och fick med en pingvin stång

Permalänk
Medlem

Ja Inet är verkligen bäst, jag snackade med suppen för nån dag sedan ang intel e8500 rev E0 då jag håller på med ett litet sido projekt, inga problem sa killen o vaktade min order under packning och såg till att jag fick en e0 prolle. Med fraktfritt dessutom.

Det kallar jag kundservice!

Inet <3

Visa signatur

| CPU R7-9800X3D | Mobo MSI MAG X670E Gaming Plus WIFI | Ram 32Gb DDR5 6000MHz CL30 | GFX RTX 4080 Super | HDD 2x 1024Gb M.2 SSD | Corsair 850W | Playstation 5 | Xbox Series X |
"Om allt verkar gå bra vet du förmodligen inte alls vad som pågår."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ErsdaHL06

De har tagit bort godispåsen och lagt till en annan sorts godis som man inte måste lägga i kundvagnen utan den följer med vare sig man vill eller inte

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk

Gå med i facebook gruppen för inet! Det ska hända någon överraskning när vi är 5000.

Permalänk
Medlem

Deras godis är jäklig gott måste jag säga! Inte bara för att det är gratis, men gott är det!

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Jag gillar Inet.
'Nuff said

Permalänk
Medlem

Köpte moderkort förra månaden, fick en pingvin stång också

Så jäkla bra av inet, kostar så lite men ger så mycket

Permalänk
Medlem

Hehe najs med lite godis:-). Ja inet är riktigt bra (Y)

Permalänk
Medlem

Jag har fått fri frakt alla gånger jag beställt för grejer under 500:- ?

Och det är många ggr

Visa signatur

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=1678850
| Phanteks P600S TG Vit | MSI Pro Z790-P WIFI | i5 13600K |
| be quiet! Pure Loop 360| RTX 4060 | Kingston 32GB DDR5 6000MHz

Permalänk
Medlem

Jag fick två stångar när jag beställde en brännare förra veckan, rätt nöjd med INET hittills.

Permalänk
Avstängd

Köpte inget, men har 10st pingvin stänger med... mycket billigare.

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Inaktiv

Köpte delar därifrån för ungefär halvår sedan, tror det var twix choklad som gällde då:D . Kan även tillägga att jag har lämnat in datorn hos dem 2 gånger och båda gångerna slapp jag betala felsöknings avgifterna som var på 400kr/st trots att felet var mitt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NorBiz
Jag fick två stångar när jag beställde en brännare förra veckan, rätt nöjd med INET hittills.

Stänger?

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk

Fick kortlek samt fem godispåsar när jag körde en beställning i december. Nice surprise!

Permalänk
Medlem

Bara jag som aldrig fått godis?

Permalänk

Inet asså - härliga som fan!

Visa signatur

[Fractal Design Define R2, Svart] - [Corsair 650Watt] - [Asus P7P55D] - [Intel Core i5 @ 4GHz 1.4v] - [Scythe Ninja 2 Rev B] - [Corsair XMS DDR3 4GB @ 1600MHz] - [ASUS Geforce GTX 275] - [8 Diskar, Total 5.5TB~ Lagring] - [LG 32" FullHD]
3D Mark 06 : 21190 http://service.futuremark.com/compare?3dm06=12805441
3D Mark Vantage : 15139

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ErsdaHL06

kan man få den länken med godiset ?

Permalänk
Medlem

Håller med, sjysta priser, snabba leveranser, bra support, det är allt som behövs!

Visa signatur

HTPC

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nobleman
kan man få den länken med godiset ?

No need.. kommer automatiskt numera

Visa signatur

.:Cpu:. AMD Ryzen 9 5950x 3.4GHz:. .:Motherbord:. Asus ROG strix X570-I .:Ram:. 32 GB .:SSD M.2 1TB .:Gpu:.ASUS GeForce RTX 2070 SUPER 8GB ROG STRIX GAMING OC 2560 x 1440 (144Hz), .:OS:. Windows 10 Pro 64-bit .:Chassi:. BitFenix Prodigy M .:Skräm:. Main Acer 24" Predator XB241YU Second Viewsonic VX2268wm 120Hz

Permalänk

Inet makes me jizz in my pants

Visa signatur

Ljud: Asus Xonar Essence STX | Beyerdynamic DT 880 600Ω Manufaktur |

Permalänk
Medlem

Köpte för tre tusen kronor. Lådan kommer som hej jag har blivit misshandlad. Hm. Mindre roligt när det dessutom endast var hårddiskar som fraktades.

Permalänk
Medlem

Inet är verkligen en sådan butik som man önskar att alla andra var. Inet gör internetköp(har inte testat deras fysiska butik så kan inte uttala mig) till en fröjd! Deras support är underbar, tack nån uppifrån för inet! Godiset är ju bara en liten del som visar att de VERKLIGEN bryr sig om sina kunder, de vinner på det verkligen, de har funkat på mig iaf!

Inet is teh Win!

Visa signatur

| NZXT H1 | Ryzen 5600X | ASUS RTX 3070 TUF GAMING OC | Kingston 32GB @ 3600MHz CL18 | A2000 1TB NVME |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MooDHooDs
Köpte för tre tusen kronor. Lådan kommer som hej jag har blivit misshandlad. Hm. Mindre roligt när det dessutom endast var hårddiskar som fraktades.

Det kan man nog skylla på posten. Det är ju dom som fraktar paketet, inte Inet.

Visa signatur

HTPC

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av arowe17
Det kan man nog skylla på posten. Det är ju dom som fraktar paketet, inte Inet.

Det är inet som valt vilken transportör. Men visst de flesta använder posten vilket kanske slår ut det hela..

Ang godiset; db var faaar mer generösa vad gäller godis. Man fick ju iprincip ett halvt kilo godis vid större varuinköp. Nu fick jag en lakrisstång vid inköp av 3000 kr?
Hursom, db gick i konkurs. Bra företag delar ut godis? Nja..

Permalänk
Avstängd

Inte, så sköna. Tror du överdriver lite.

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av david_dellblom
Köpte delar därifrån för ungefär halvår sedan, tror det var twix choklad som gällde då:D

Choklad är nog ingen höjdare på sommaren ^^ (smälter i lastbilen)

Citat:

Ursprungligen inskrivet av raWpackeT
Fick kortlek samt fem godispåsar när jag körde en beställning i december. Nice surprise!

FEM godispåsar+en kortlek? Vad i... beställde du en hel dator då eller vad..?

Jag fick också med en godis-stång idag med min Samsung Spinpoint F3 beställning, förväntade mig inget godis så det var extra kul när man fick det.. smakar gott med godis på kvällen när man har precis kommit hem från jobbet