Permalänk
Medlem

dom flesta kringgår det, även sett någon på sweclockers redaktionen göra det. ingen nämnd ingen glömd.

om dom inte nu fått nå superskit från dice eller nått.

Visa signatur

Dator : GPU: Asus RTX3090 ROG Strix |CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D |
| RAM: Kingston Fury 32GB 6000MHz | Hifiman HE-500 | Musical Fidelity M1HPAP |

Permalänk
Medlem

Beställt mitt från webhallen men fick det inte med posten idag.. Vad fan håller dom på med?!

Permalänk
Medlem

Jag hämtar ut mitt LE imorgon kl 9 på gamestop Man fick nån ljuddämpare till o nått mer med LE versionen?

Visa signatur

- Det var inte bättre förr, det var bara roligare.

Permalänk
Medlem

Nån annan än jag som beställt på Maxfps?

Permalänk
Medlem

Känns nästan som att Webhallen kommer få ett fullt lager av Limited Edition igen? Fick inte mitt idag, kan lika gärna fixa via origin då! -.-

Visa signatur

|Moderkort: Asus ROG Strix B650E-I Gaming Wifi |GPU: Sapphire Nitro+ RX 7900 XT
|CPU: Ryzen 7 7800X3D |PSU: Corsair RM750X V2 |SSD: Samsung 970 EVO 1TB
|Minne: 32GB Kingston Fury DDR5 6000 Mhz |Chassi: Lian Li O11 Air Mini
|Datorskärm: Acer XR383CURP 38" 1600p 144Hz

Permalänk
Medlem

Har ingen som beställt via webhallen fått sitt? Står att mitt är "skickat/hämtat" den 23e, men tycker jag borde fått leveransen isf.

Visa signatur

... zzZZzzzZzzzzzZzzz ....

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fade-swe:

Har ingen som beställt via webhallen fått sitt? Står att mitt är "skickat/hämtat" den 23e, men tycker jag borde fått leveransen isf.

Så står det för mig med, inte fått.

Visa signatur

|Moderkort: Asus ROG Strix B650E-I Gaming Wifi |GPU: Sapphire Nitro+ RX 7900 XT
|CPU: Ryzen 7 7800X3D |PSU: Corsair RM750X V2 |SSD: Samsung 970 EVO 1TB
|Minne: 32GB Kingston Fury DDR5 6000 Mhz |Chassi: Lian Li O11 Air Mini
|Datorskärm: Acer XR383CURP 38" 1600p 144Hz

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Fade-swe:

Har ingen som beställt via webhallen fått sitt? Står att mitt är "skickat/hämtat" den 23e, men tycker jag borde fått leveransen isf.

Jag skickade ett mail till webhallen där jag sa att om de planerar att skicka BF3 till mig idag ska de avboka det istället för jag är inte intresserad av att få spelet 12 timmar sent.

Permalänk
Medlem

Dom har själva sagt på sin twitter att dom kommer se till att folk inte får det förräns på dagen imorgon (torsdag). Undrar om det är för att dom själva har nattöppet och vill promota det? Äh, jag har ingen aning om varför, men lack på det är jag.

Permalänk
Medlem

Ingen post idag verkar det som Ja då dimper det väl ner imorgon då, trist för man kunde väl lira inatt?

Visa signatur

< iMac 21.5 > < Macbook Pro Retina >

Permalänk

Jag är ännu en i skaran, grymt besviken på Webhallen måste jag säga.

Permalänk
Medlem

YES ! BF3 Limited Ed. i Brevlådan nyss... tack Elgiganten

Sweeet. bara hoppas man kan klara spec. lite iaf. dög på Betan på med-high. iaf...

Visa signatur

-- AMD Phenom2 X4 955, Gigabyte 790XTA-UD4, XFX HD 5830 1GB, X-Fi Platinum, 12GB Corsair, XMS3 HD = Samsung 1TB S-ATA 2 Mfl. Fractal Design Tesla 650W, Win7--

Permalänk
Medlem
Skrivet av PollyDarton:

Jag är ännu en i skaran, grymt besviken på Webhallen måste jag säga.

Ändå om man inte kan lira det idag så känns det bra att ha det färdiginstallerat tills imorgon bitti.

Är det någon som har koll på när vi i europa kan börja spela det? Inatt eller imorgon vid lunch?

Visa signatur

< iMac 21.5 > < Macbook Pro Retina >

Permalänk
Medlem

Innan jag förbokade spelet skickade jag följande fråga till webhallen:

Får ni in tillräckligt med exemplar för att möta efterfrågan? Vill
inte stå där utan exemplar den 27e.

Fick svar av Fredrik från webhallen:

Gällande tillgången på spel har vi beställt in så det skall räcka och bli över!

.........................

Här tycker jag iaf att han verifierar att jag ska ha mitt spel tills den 27e. Då jag uttrycker att jag inte vill stå där "utan spel" den 27e.

Börjar bli måttligt irriterad.

Visa signatur

... zzZZzzzZzzzzzZzzz ....

Permalänk
Medlem

fick mitt från game.se för nån timme sedan

Visa signatur

6600k Asus z170 16gig ddr4| Custom vatten loop | Corsair HX750 Gold | xl2411 | U2711 | Corsair Carbide Air 540 | Corsair force 3 ssd | Creative Sound Blaster Z | Sh 650hd | Røde Podcaster
Ducky Mini/ Razer DA 2013

Permalänk
Medlem

Haha, verkar ju som att alla fått FÖRUTOM alla som beställt via Webhallen?

Visa signatur

|Moderkort: Asus ROG Strix B650E-I Gaming Wifi |GPU: Sapphire Nitro+ RX 7900 XT
|CPU: Ryzen 7 7800X3D |PSU: Corsair RM750X V2 |SSD: Samsung 970 EVO 1TB
|Minne: 32GB Kingston Fury DDR5 6000 Mhz |Chassi: Lian Li O11 Air Mini
|Datorskärm: Acer XR383CURP 38" 1600p 144Hz

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av PollyDarton:

Jag är ännu en i skaran, grymt besviken på Webhallen måste jag säga.

Skrivet av Fade-swe:

Innan jag förbokade spelet skickade jag följande fråga till webhallen:

Får ni in tillräckligt med exemplar för att möta efterfrågan? Vill
inte stå där utan exemplar den 27e.

Fick svar av Fredrik från webhallen:

Gällande tillgången på spel har vi beställt in så det skall räcka och bli över!

.........................

Här tycker jag iaf att han verifierar att jag ska ha mitt spel tills den 27e. Då jag uttrycker att jag inte vill stå där "utan spel" den 27e.

Börjar bli måttligt irriterad.

Om man så gärna vill ha spelet på releasedagen - varför chansa på att köpa en fysisk kopia? Det är inte direkt första gången en stor butik inte hinner skicka alla spel i tid...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Scorpio:

YES ! BF3 Limited Ed. i Brevlådan nyss... tack Elgiganten

Sweeet. bara hoppas man kan klara spec. lite iaf. dög på Betan på med-high. iaf...

Fick också mitt från Elgiganten precis, fast dom har skickat fel version. Fick inte Limited ed.
Ringde dit, Skulle tydligen ta tills imorgon för dom att kolla upp vad som hänt.
Tydligen var inte jag den enda drabbade häller.

Permalänk
Medlem

Jag beställde på webhallen. Jag har inte fått mitt ex än. Det skickades i måndags så det borde ligga på postuthämtningen. Jag har inte fått något kollid. Men man kanske kan flirta lite med tanterna på konsum så dom kan ta en titt åt mig i varje fall så gör det inte så mycket. Jag har inte tid att lira i natt men det hade varit fint att ha det preloadat till imorgon

Edit: jag orkar heller inte med vpn/proxy.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Lian Li 6070B / Asus P8P67 B3 / Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz
Corsair Vengance 8GB 1600MHz / Asus GTX780 / Corsair TX650V2

Permalänk
Medlem

Nu har mitt installerats, av egen erfarenhet beställer jag alltid av game.se då jag alltid fått spelet minst en dag tidigare än release. Även om det kanske kostar lite mer än andra ställen så tar jag det säkra före det osäkra.

Visa signatur

Case Phanteks Evolv X | MB ASUS Crosshair VIII Formula | CPU 5800X3D |
RAM 32GB G.Skill Royal | GPU 6950XT WB | PSU Corsair AX1200i |
Sound DT1990 + Essence III | Fan controll Aquaero 6 XT | Monitor LG 27GR95QE |
Cooling Custom Water |

Permalänk
Medlem
Skrivet av widL:

Om man så gärna vill ha spelet på releasedagen - varför chansa på att köpa en fysisk kopia? Det är inte direkt första gången en stor butik inte hinner skicka alla spel i tid...

Problemet är inte att dom inte hinner, spelen har varit packade redan från i söndags. Problemet är att dom inte vill skicka ut det så att man får det innan den 27e.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nizzle91:

Fick också mitt från Elgiganten precis, fast dom har skickat fel version. Fick inte Limited ed.
Ringde dit, Skulle tydligen ta tills imorgon för dom att kolla upp vad som hänt.
Tydligen var inte jag den enda drabbade häller.

Vad uselt.. Tur man fick rätt då.. Installerar nu tar 15min. hmm.

Visa signatur

-- AMD Phenom2 X4 955, Gigabyte 790XTA-UD4, XFX HD 5830 1GB, X-Fi Platinum, 12GB Corsair, XMS3 HD = Samsung 1TB S-ATA 2 Mfl. Fractal Design Tesla 650W, Win7--

Permalänk
Medlem

Någon som beställde från komplett?

De står att de inte skickat mitt Limited Edition än.

Permalänk
Medlem

Nu damp det ner i hallen Härligt!

Från game.se

Visa signatur

< iMac 21.5 > < Macbook Pro Retina >

Permalänk
Skrivet av alindvall:

Nu damp det ner i hallen Härligt!

Från game.se

Skojar du? När beställde du ditt? Beställde mitt i Januari och fick inget på posten idag.

Orka sådant här, nu köper jag alla mina spel digitalt i fortsättningen.

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Inaktiv

Efter att ha fått min post utan Battlefield 3 i den så har jag nu ringt till webhallen och avbeställt. Fast nu hade de tydligen skickat det så det får bli till att returnera den istället. Köper det på origin istället.

Webhallen har förlorat en kund nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon124509:

Efter att ha fått min post utan Battlefield 3 i den så har jag nu ringt till webhallen och avbeställt. Fast nu hade de tydligen skickat det så det får bli till att returnera den istället. Köper det på origin istället.

Webhallen har förlorat en kund nu.

Amen Brother! Gör samma!

Visa signatur

|Moderkort: Asus ROG Strix B650E-I Gaming Wifi |GPU: Sapphire Nitro+ RX 7900 XT
|CPU: Ryzen 7 7800X3D |PSU: Corsair RM750X V2 |SSD: Samsung 970 EVO 1TB
|Minne: 32GB Kingston Fury DDR5 6000 Mhz |Chassi: Lian Li O11 Air Mini
|Datorskärm: Acer XR383CURP 38" 1600p 144Hz

Permalänk
Medlem

Har också beställt från Webhallen och det skickades (eeeh packades då) på natten mot Måndag. Väntar än att på telefonen ska tjuta för post-avi, om annat så går jag till utlämningsstället här och frågar. Än finns det ett par timmar kvar av dagen, man kan ju hoppas. I värsta fall: Köper på Origin, och returerar till Webhallen. Har ju tänkt dra ihop en skara folk vid release och lira så då får tålamodet läggas åt sidan.

Visa signatur

The internet is a terrible place.

Permalänk
Citat:

För att klargöra för alla. Battlefield 3 har packats men kommer inte att levereras till någon innan releasedagen. Streetbreaking is bad(!)

twitter.com/#!/webhallen

Blir inget mer bokande på webhallen för mig iaf..

Permalänk
Skrivet av Thumbii:

Haha, verkar ju som att alla fått FÖRUTOM alla som beställt via Webhallen?

Här har du en till som inte fått från webhallen. Ända anledningen till att jag beställde från de är att de tidigt hade ett bundlat erbjudande med mitt nya graffe...

Visa signatur

HP