Permalänk

okej det blir nog att spara lite mera pengar och köpa en riktig stol men tack ändå

Permalänk
Medlem
Skrivet av SimonMattila:

Whow.. såg den där för första gången på bild då jag tyckte den såg ful ut.
Senare gick jag och min familj till mormor och åt Pizza... dom hade den stolen. dom hade typ köpt den i förrgår.

Jag sa:
Köpte ni den stolen på jysk?
:ja
500kr?
rea?

hah, fy vad jag skratta inombords. Vilket sammanträffande.. men den var jädrans skön att sitta i

Hehe, härligt! Jo det är mkt stol för pengarna. Vet inte om andra kanske är bättre, det är ju mkt möjligt. Men jag har haft den mindre varianten (den med lite kortare ryggstöd) i ~4 år och jag sitter kanonbra i den.

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk

Tycker min fåtölj är skön skulle aldrig köpa en kontors stol när jag kan sova i min fåtölj och sitta i den i 15 timmar utan att det är obekvämt. fast min fåtölj gick på runt 6k med men endå den har varit med mig i 6 år nu

Visa signatur

I was in Hong Kong and this guy on the street was selling these dodgy-looking CDs labelled 'Rindows' and 'Frotoshop'.
Display driver uninstaller

Permalänk
Medlem
Skrivet av muttesmutte:

Nu vet jag att det inte är vad TS frågar efter, men kan enligt personlig erfarenhet då jag provat många olika, både privat och på diverse jobb, att denna är nog den mest prisvärda man kan köpa. Självklart inte i klass med Kinnarps deluxevarianter o liknande men som sagt, prisvärd!
http://www.ikea.com/se/sv/search/?query=MARKUS+Arbetsstol
Den billigare varianten som är nämnd tidigare i tråden är okej för att ha något att sitta på, men som vissa tidigare sagt så är den fruktansvärt oergonomiskt att sitta på längre stunder.

Och stolar från jysk? Aldrig aldrig aldrig! Kvalitet = 0

MARKUS arbetsstol är sjukt skön. Väldigt bra för ryggen också då den har så högt ryggstöd + nackstöd.

Visa signatur

Intel Core i5 13600K | RTX 4070 Ti | Kingston FURY Beast 32GB DDR5 6000MHz | Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | Kingston A2000 SSD 1TB | Gigabyte Z790 Gaming X AX | Samsung 65" 4k 120Hz | LG 27" 27GP850 | 24" XL2411T | Be Quiet! Dark Power 12 1000W | Akko 3084B 75% | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk
Medlem

snor tråden lite:) men nu när alla e inne i dator stolar:) har en härlig skön rackare som börjat gnissla(när jag lytar mig bak i den) kan man bara smörja den jävla leden eller vad där nu sitter med valfri smörja eller e den bara utsleten? Tacksam för svar, orkar inte lyssna på stoljävlen

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Solding:

snor tråden lite:) men nu när alla e inne i dator stolar:) har en härlig skön rackare som börjat gnissla(när jag lytar mig bak i den) kan man bara smörja den jävla leden eller vad där nu sitter med valfri smörja eller e den bara utsleten? Tacksam för svar, orkar inte lyssna på stoljävlen

Sådan där olja man sätter på cykelkedjor borde funka, eller 5-56, det funkar typ till allt

Visa signatur

Intel Core i5 13600K | RTX 4070 Ti | Kingston FURY Beast 32GB DDR5 6000MHz | Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | Kingston A2000 SSD 1TB | Gigabyte Z790 Gaming X AX | Samsung 65" 4k 120Hz | LG 27" 27GP850 | 24" XL2411T | Be Quiet! Dark Power 12 1000W | Akko 3084B 75% | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk
Skrivet av Saodie:

Är 194cm och väger runt 90Kg och tycker inte det är något fel på stolen alls. Varför ska man absolut inte ha den?

Det är bara att gratulera, om du lyckats ställa in den så den funkar för dig.

Visa signatur

| PC : i5 4690K 3,5 GHz @ 4,4 GHz/Argon AR01, MSI Z97 GAMING 5, ADATA 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz XPG, MSI GTX 970 Gaming 4G, 1TB Toshiba 7200rpm, SSD EVO 850 120GB, NZXT H440W Silent | Mac Pro, 2.66 GHz Quad | Xbox live : DoktorKrall | Bitter gammal gubbjävel på vintern |
Vilken var din första? - Fyndtråden - Inet Fraktfritt