VPN error 711, 1068

Permalänk
Medlem

VPN error 711, 1068

Jo jag kan inte skapar VPN på grund av att det blir felkod...jag försökte med detta:

Få hjälp med felmeddelandet "Fel 711"

Citat:

Det här felmeddelandet visas när en obligatorisk tjänst inte startas på datorn. Du kommer inte att kunna ansluta till något nätverk, och eventuellt kommer det inte att gå att installera några nätverkskort.

Det här problemet kan inträffa om någon av följande tjänster inte startas:

Plug and Play

Remote Access Auto Connection Manager

Remote Access Connection Manager

Telefoni

Det problemet korrigerar du med hjälp av de följande åtgärder för var och en av de ovanstående tjänsterna:

Öppna Administrationsverktyg genom att klicka på Start, Kontrollpanelen, på System och underhåll och sedan på Administrationsverktyg.¤ Om du uppmanas att ange administratörslösenord eller bekräftelse, följer du uppmaningen.

Dubbelklicka på Tjänster. Om du uppmanas att ange administratörslösenord eller bekräftelse, följer du uppmaningen.

Högerklicka på någon av de ovanstående tjänsterna och välj sedan Egenskaper.

Klicka på Manuell bredvid Startmetod på fliken Allmänt.

Klicka på Verkställ och sedan på Starta.
Var detta användbart?

Men det går inte eftersom det blir felkod 1068.

Försökte också men misslyckande.

KAN NÅGON HJÄLPA MIG? nån som kan datorer.

Vill pratar helst via forum eller nåt bara.

Permalänk
Legendarisk

Startade alla tjänster ovan som de skulle eller kom nästa felmeddelande från någon av dessa? Du bör i.v.f. få mer information om problemet i loggarna, Control panel > Administrative tools > Event Viewer eller Show-EventLog i ps.

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Medlem

det kommer nästa felmeddelande från acess connection manager,telephony och remote access

Permalänk
Medlem

nu kan jag inte starta loggboken

Permalänk
Hedersmedlem

Undvik att bumpa din tråd då detta inte är tillåtet utan gör uppdateringar med mer information likt de du gjort.

*Tråd rensad*

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM