Permalänk

Raven RV02 White?

Hej, har suttit ett tag i galleriet och hittat några album som innehåller Silverstone Raven RV02 White chassi.

Min fråga är om dessa går få tag i idag? och vad är priset?
Har även en annan fråga, är RV03 bättre än RV02 vad gäller kylning, kabeldragning osv?

Tycker själv att RV02 är oerhört mycket snyggare, och skulle gärna vilja få tag på en vit sådan!

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av kimbolimbo:

Hej, har suttit ett tag i galleriet och hittat några album som innehåller Silverstone Raven RV02 White chassi.

Min fråga är om dessa går få tag i idag? och vad är priset?
Har även en annan fråga, är RV03 bättre än RV02 vad gäller kylning, kabeldragning osv?

Tycker själv att RV02 är oerhört mycket snyggare, och skulle gärna vilja få tag på en vit sådan!

Mvh

De är limited edition så endast ett begränsat antal tillverkades och jag skulle tro att alla dessa är sålda. Så det är nog begnat som gäller eller måla själv om man känner för det.

Visa signatur

Har ett moderkort men vart fan köper man ett pappakort!?
Dator som moddas för fullt: SilverStone Raven RV02 White| i7 2600k @ 4,6GHz | ASUS P8P67 WS Revolution| Tri SLI Asus GTX580 DCII| 16Gb Corsair Vengence 1600MHz | Corsair AX 1200i| 2st OCZ Vertex 3 MI 120GB | Skärmar: 3x Dell U2311

Permalänk
Medlem

Tror inte den vita modellen av Rv-02 kan köpas från butik i Sverige längre, hittar ingen på prisjakt eller liknande, möjligt att det går att beställa från utlandet, men då lär det bli ganska dyrt tyvärr. Om jag var du skulle jag försöka hitta ett begagnat. Jag tycker inte heller om rv-03 modellen. Den hade lite problem med bland annat nätaggregatet om jag inte minns fel, att strömkabeln ibland kom åt och slog av nätagget på knappen, (Skumt men sant!;)). Kolla lite reviews på Youtube

EDIT: Någon hann före.

Permalänk

Tack för alla svar!

Det var ju lite tråkigt.. den är ju så extremt snygg. Blir nog att försöka få tag i ett begagnat när man får in lite pengar, men tvivlar på att någon är villig att sälja sitt. Så kommer nog bli ett svart i slutändan!