Permalänk
Medlem
Skrivet av iThunz:

DU valte helt rätt mus, jag hade också svårt att bestämma mig mellan Deathadder & OM-75 men efter att ha testat båda mössen var det lätt. Qpad har helt enkelt dem goaste mössen, ingen billig Razer skit!

Min 5K har ju krånglat mer än mina DA1800dpi kan jag ju säga, och scrollhjulet på 5k är ett skämt.

Permalänk

Vet inte om nån tipsat om denna http://www.aceofsweden.com/catalog/product/view/id/136/s/gx50...
Körde tidigare enbart logitech spelmöss, men denna är nog den bästa jag kört med..väldigt prisvärd med.
Kör med alla tyngder i för att få rätt känsla.
Tycker att det är jävligt bra med dpi omställaren när jag skiftar från vanligt infanteri till mounted gun i bf3
för att få rätt fart i siktet så att säga.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

Ja det är faktiskt väldigt officiellt när en logitech anställd bekräftar det och ger information ifrån vilken batch det gäller.

Prediction är piss när man är van att köra utan, jag vill själv bestämma vart muspekaren ska, inte någon gimp version av autoaim.

Lol @ gimp version av autoaim! Haha, ja så kan man ju se det!

Men från min synvinkel, nu är jag ju van vid det undrar hur det är att spela utan... Känns ju som att man har hjälp av det i många lägen (och säkert missgynnas av det i andra). Spelar mycket med scout i CS:S, finns många lägen man vill kunna föra siktet precis rakt åt sidorna... Svårt utan prediction.

Permalänk

Kolla in corsairs vengeance serie, härlig kvalitetskänsla. Annars funkar ju logitech alltid också, de har dessutom grym support om du får problem med produkterna. Steelseries har jag slutat använda pga dålig kvalite men annars så har ikari grym skön passform

Permalänk
Medlem

Logitech MX518

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.