Ni har väl rätt ok datorer, men lite töntigt att du/ni ska sitta och argumentera med höjd röst hela tiden.. Skulle nog dra mig från att handla från en hemsida som ser ut som eran också, scamvarning.
Vadå "töntigt att du/ni ska sitta och argumentera med höjd röst". Dom har en butik/affär eller vad man kan kalla det och jobbar för att ni ska kunna köpa sakerna. och dom säger ju själva här att dom kan skicka nya saker om något går sönder. så hur skulle dom scamma er då?.Trasiga datorkomponenter kan väll hända i frakten?jag har själv set hur posten hanterar sakerna när jag praoade på transport. och vissa saker kanske går sönder på något annat sätt. Allt är inte perfekt i livet. vi ska vara nöjd som ens har råd med en dator och får det vi vill. Dom gör sitt jobb, javisst ibland kanske det blir fel men det är väll något man får ta. inget som du förlorar på om du spara kvitto kartong och allt sånt, vänta en vecka eller 2 om så behövs. Och att dom argumenterar mycket är väll för att dom vill visa att dom är aktiva och att dom försöker hjälpa, och bevisa att omogna folk försöker ge dom ett dåligt rykte. att ha ett företag kanske inte är det lättaste när det kommer många beställningar och sånt. Och som andra har sagt "Att man kan endera förlora 7000kr eller inte". Men vafan va lite ansvarig och spara kvitto och allt sånt och ha tålamod att vänta. ge dom en chans att bli störa på¨marknaden så kanske dom kan anställa fler ge bättre datorkomponenter. Inte så lätt för dom att sälja om folk ger falska rykten. Det är ju därför dom argumenterar. hade dom get korta kommentarer hade du/ni säkert suttit och klagat på att dom är oansvarig för att dom knappt skriver något. men om du läser riktigt så kommer du se att dom kan det dom gör. ett företag hade inte bara slängt ihop något, hur bra skulle de gå för dom då?vad jag menar är att om dom inte ger bra saker säljer dom inte så bra. Du kanske bara är en liten kille som har kollat runt och sett olika datorpaket från "Inet" Och tyckt att den är bra. Dom på Greattech vet säkert vad dom gör.
Mvh//snubbenistubben