tjoho!
jag har fått lite problem med min bruk sen jag stoppade i en till HDD (WD 120Gb), får väldigt ofta bluescreens (fick typ alldrig det innan) med olika medelanden, men oftast är det KERNEL STACK ERROR.. och innan så låter det om hårddisken, typ säger *tjof* typ som strömmen laddas ur eller nått (väldigt svårt att beskriva hur det låter!!) 2 ggr innan bluescreenen kommer upp...
sen har det hänt 2-3 gånger att hdd:n har låtåt så där 2 ggr och sen kommer det upp "fördröjd skrivning misslyckades" hela tiden och om man försöker öppna nån fil från HDDn så funkar det inte... fast bootar man om så funkar det igen, men det konstiga är att det inte är på den nya HDD:n utan den gammla (WD 100Gb) som jag har haft typ 8 månader och har funkat hur bra som helst innan....
övrig info på burken: AMD Tb 1200, 256 DDR (hade 768 innan, men 512:an pajade, typ 4 dagar efter att jag plockat i den nya, men det var typ väntat att den skulle sluta fungera för mig, för hade köpt den av en polare som den hade slutat fungera för *mysko minne, JA!*), GeForce 3 64 Mb, IBM 75GXP 40Gb, WD 100Gb, WD 120 Gb mm
Tack på förhand!