SweClockers [SweC] - GW2 Guild

Permalänk
Avstängd

Tar gärna en invite till gillet.
-Chelseá

Permalänk
Skrivet av ThePreToriaN:

Skicka invite till Thepretorian !

Invita min alt med då jag spelar mer på den just nu Dödskyss

Permalänk
Medlem

jag joinar gärna då jag spelar ensam just nu och blir ganska drygt i längden heter jerka in game

Visa signatur

Hugger man yxan i båten får man ro som fan!

Permalänk

Jag joinar gärna, spelar på Far Shiverpeaks och heter "Ker Onna". Är registrerad på webbsidan också.

Permalänk
Medlem

Jag är reggad på sidan & tar gärna en invite "Ringu" på "Far Shiverpeaks"

När jag kan logga in igen

Permalänk
Medlem

Tar gärna en invite, heter watafu och är på far shiverpeaks.

Visa signatur

Server: Hp Microserver Gen8, Xeon E3-1265V2 , 16gb RAM

Permalänk
Medlem

Jag tar också gärna en invite. Heter Kittira på shiverpeaks

Visa signatur

Intel Core i7 4770k || Asus Z87-Pro || 16GB DDR3 1600MHz || Gigabyte GTX 970|| EVGA Supernova G2 750W || BenQ XL2420T

Permalänk
Medlem

Jaktfyren på Shiverpeaks tar gärna emot en invite!

Permalänk
Avstängd

Tjenare! Kör på far shiver och tar gärna en invite. Namnet på den karaktär jag är inne mest på är Musta.

Sen en fråga som kanske blivit besvarad men det är så många inlägg att gå igenom.
Är det bara medlemmar på swec som får joina eller kan man dra med sig ett par polare?

Permalänk

Hej.. Får man joina fast man inte har nån tidigare erfarenhet av sådana här spel ? .
Kan ju vara kul att ha folk att lära sig av om inte annat :)..

Visa signatur

PC + XBOX360 + WII U + PS4

Permalänk
Medlem

Tar gärna en invite, Theknugen på Shiverpeaks.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Mr_mister:

Hej.. Får man joina fast man inte har nån tidigare erfarenhet av sådana här spel ? .
Kan ju vara kul att ha folk att lära sig av om inte annat :)..

Alla är välkomna att gå med, oavsett erfarenhet. Då guilderna är buggade just nu så kan inga guild leaders se sin egen guild så ni får whispra Kalium eller Amecyst så får ni en invite.

Skrivet av mungo_skata:

Tjenare! Kör på far shiver och tar gärna en invite. Namnet på den karaktär jag är inne mest på är Musta.

Sen en fråga som kanske blivit besvarad men det är så många inlägg att gå igenom.
Är det bara medlemmar på swec som får joina eller kan man dra med sig ett par polare?

Du kan invita ett par vänner om de pratar svenska, de kommer dock att få ranken "friendly" istället för member.

Skrivet av inkui:

Är målet någon slags raiding? Eller bara, som här, en nice community?

När folk kommer upp lite i lvl så kommer nog dungeon runs/wvwvw bli lite mer aktuellt, det är dock inget krav att folk ska göra sådant och inga tider etc att passa utan det är för skojs skull isåfall. Målet är att guilden ska rikta sig till en så bred grupp som möjligt och ha roligt tillsammans, dvs "en nice community"

Permalänk

[quote="EpicBlobfish;12629030"]Alla är välkomna att gå med, oavsett erfarenhet. Då guilderna är buggade just nu så kan inga guild leaders se sin egen guild så ni får whispra Kalium eller Amecyst så får ni en invite.

Härligt. Då reggae jag mig på eran sida sen när jag fått spelet

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

PC + XBOX360 + WII U + PS4

Permalänk
Medlem
Skrivet av mungo_skata:

Tjenare! Kör på far shiver och tar gärna en invite. Namnet på den karaktär jag är inne mest på är Musta.

Sen en fråga som kanske blivit besvarad men det är så många inlägg att gå igenom.
Är det bara medlemmar på swec som får joina eller kan man dra med sig ett par polare?

Skrivet av Knugen1:

Tar gärna en invite, Theknugen på Shiverpeaks.

Skickades från m.sweclockers.com

Invites skickade.

Om ni ska kontakta mig in-game så heter jag INTE Kalium, utan det är någon annan person som har det namnet. In-game så heter jag antingen Lanayha eller Phogg.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

invite tack nick: Aldorgan på far shiverpeaks

Permalänk
Medlem

Skulle gärna få en invite
In-game namn: Chwiz (@Far Shiverpeaks)

Permalänk
Medlem

Hej!

Spelar på Far Shiverpeaks, invite gärna Llevina heter min ranger!

/Chili

Visa signatur

Hem/Main: i9 13900KF @ Stock | ASUS RTX 4090 TUF Gaming OC | Corsair RM1200w Shift x | Kingston Fury Renegade 32GB DDR5 CL32 6400mhz | Phanteks G500A | Arctic Liquid Freezer II 360 | ASUS Rog Strix Z790 Gaming-F | 2st Kingston Fury Renegade M2 Gen4 Heatsink 2TB | Acer 27" Predator XB271HU G-sync IPS 165Hz 1440P | Acer Gsync 24" XB240HA | Logitech G Pro X 2 lightspeed | Razer Adder Pro 3 | Corsair K70 RGB
Telefon: Iphone 13 Pro Max Konsol: Playstation 5 w/2TB SSD, Nintendo Switch, Wii U, Xbox One X w/500GB SSD Laptop: Acer Aspire 7 717-71G

Permalänk

Tjao!
Kör på Gandara! Finns det några där? Finns guilden där med? Sjukt sugen! Är en liten Asura Mesmer!

Nickar, Fous.

Permalänk

Köper spelet nu och låter det laddas ner under natten.
Servern ligger på Shiverpeaks eller?

Permalänk
Skrivet av rapparsven:

Köper spelet nu och låter det laddas ner under natten.
Servern ligger på Shiverpeaks eller?

Guilden ligger på Far Shiverpeaks, bara att skicka ett whisper till mig när du kommer in så får du en invite.

Permalänk
Medlem

löste sig

Visa signatur

| Core i7-9700k | 32 GB Ram | RTX 2080 |

Permalänk
Medlem

bara jag som ej kan joina far shiveR?

Permalänk
Medlem

Även fast guilden är huvudsakligen på shiverpeaks så kan man gå med i den även fast man är på andra servrar, så vitt jag vet.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Avstängd

Kommer inte in, står att det är fel på min firewall?? Jag har även provat att stänga av den.

Permalänk
Medlem

tack för invite

lyckades inte heller komma in via launchern, får meddelande om firewall/game server

Visa signatur

Hem/Main: i9 13900KF @ Stock | ASUS RTX 4090 TUF Gaming OC | Corsair RM1200w Shift x | Kingston Fury Renegade 32GB DDR5 CL32 6400mhz | Phanteks G500A | Arctic Liquid Freezer II 360 | ASUS Rog Strix Z790 Gaming-F | 2st Kingston Fury Renegade M2 Gen4 Heatsink 2TB | Acer 27" Predator XB271HU G-sync IPS 165Hz 1440P | Acer Gsync 24" XB240HA | Logitech G Pro X 2 lightspeed | Razer Adder Pro 3 | Corsair K70 RGB
Telefon: Iphone 13 Pro Max Konsol: Playstation 5 w/2TB SSD, Nintendo Switch, Wii U, Xbox One X w/500GB SSD Laptop: Acer Aspire 7 717-71G

Permalänk
Medlem

någon som kommer in ?

Permalänk
Medlem

Tjenare, jag är en väldigt aktiv spelare som skulle vilka ha en invite till eran Guild.
Spelar som Ranger i Far shiverpeaks.

Min karaktär heter: Borg

Permalänk
Skrivet av ringu:

någon som kommer in ?

Jag kom in till character select saken men kunde inte klicka på play och nu fungerar det inte att logga in ens, verkar som att servrarna är nere.

Skrivet av Levon:

Tjenare, jag är en väldigt aktiv spelare som skulle vilka ha en invite till eran Guild.
Spelar som Ranger i Far shiverpeaks.

Min karaktär heter: Borg

Skickar en invite när servrarna kommer upp igen.

Permalänk
Medlem

Kul att se en Swec guild i GW2
Sett några av er här och var och hoppas det går bra framöver.

Permalänk
Medlem

Skulle gärna vilja ha en invite till SweC guilden. Spelar på Far Shiverpeaks

Skicka en invite till: Eizor, Spelar som Warrior