Hur får man plats med två korvar i ett bröd?

Permalänk
Medlem

Hur får man plats med två korvar i ett bröd?

Häromdagen försökte jag mig på att göra en Truckerkorv, men jag hade en del problem med att få korven att ligga på plats. Om jag lade korvarna bredvid varandra så gick brödet sönder och lade jag dem ovanpå varandra så rullade den översta korven av. Vet ni hur man ska göra för att få ner två korvar i samma bröd? Finns det några specialbröd man kan köpa? Tar tacksamt emot svar då jag har googlat och letat runt efter ett svar i nästan en halvtimme nu.

Visa signatur

Processor: AMD FX-8350 Grafikkort: AMD Radeon 290 Primärminne: 16 GB Corsair Vengeance Sekundärminne: 1x1TB WD Black 7200RPM, 4x2TB WD Green 5400 RPM

Permalänk
Medlem

Med tanke på rubriken så hade jag förväntat mig ett något mer snuskigt innehåll i denna tråd..

Sätt två korvar mellan två hamburgerbröd kanske ?

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem

1. Grovt bröd.
2. Holka ur.
3. ???
4. Prosit.

EDIT: Det är alltså ingen instruktion i hur man skaffar sig STI på enklast sätt.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Hedersmedlem

Tog bort ett onödigt inlägg.

Permalänk
Avstängd

Köp de största korvbröd du kan hitta och holka sedan ut lite i brödet tills två korvar får plats.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Speldator: CPU: i5 3570k @ 4,6 ghz, kyls av Be Quiet Dark Rock Pro 2 Moderkort: ASUS P8Z77-V GPU: Gigabyte GTX 670 WF OC Chassi: Fractal Design Arc PSU: Fractal Design Newton R2 800w SSD: Corsair Force GT 120 gb RAM: Corsair Vengeance 8 gb HP HDD: 1 tb 7200 rpm Ljudkort: ASUS Xonar DX

Permalänk
Medlem

Köp Pågens korvbröd, de är större och godare än tex "korbrödsbagarens" små vita.

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk
Avstängd

Dessa brukar jag köpa (finns även i "mörk" variant om du föredrar det).

http://www.pagen.se/matbrod/korv-och-hamburgerbrod/Pagen-Stor...

Permalänk
Medlem

Mycket räksallad/gurkmajjo är svaret.
En korv i botten, något kladdigt ovanpå och sen lägger du en till korv ovanpå det.

Klart och betalt!

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Vik ut brödet mer än vanligt, lägg i två korvar och sedan klämmer du ihop. Brukar funka för mig.

Visa signatur

Bra, snabbt, billigt; välj två.

Ljud
PC → ODAC/O2 → Sennheiser HD650/Ultrasone PRO 900/...
PC → S.M.S.L SA300 → Bowers & Wilkins 607