Medal of honor - Warfighter segt?

Permalänk
Medlem

Medal of honor - Warfighter segt?

Ska multiplayer verkligen kännas så segt? Känns som man springer runt i sirap på världens minsta bana med världens sämsta vapen.. Är nog ett av dom sämsta spelen i klass med WarZ

Visa signatur

[AMD Ryzen 7 2700X][MSI X470 GAMING PRO CARBON] [Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3000MHz 2x8GB ] [MSI Radeon RX 5700 XT Mech OC] [Fractal design Define R2] [Asus VP278] Logitech G502][Razer Ornata chroma]

Permalänk
Skrivet av Copa:

Ska multiplayer verkligen kännas så segt? Känns som man springer runt i sirap på världens minsta bana med världens sämsta vapen.. Är nog ett av dom sämsta spelen i klass med WarZ

Spela något av dom nyare cod spelen då?

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Medlem

Kikade på en massa på Youtube om spelet och tyckte inte det såg alls segt ut.. Just därför man är lite smått besviken.. Drivs ju av frostbite 2 så borde ju kunna vara mkt bättre..

Visa signatur

[AMD Ryzen 7 2700X][MSI X470 GAMING PRO CARBON] [Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3000MHz 2x8GB ] [MSI Radeon RX 5700 XT Mech OC] [Fractal design Define R2] [Asus VP278] Logitech G502][Razer Ornata chroma]

Permalänk
Medlem

du är inte den ända som känner sig lurad av EA och Danger Close... både multiplayer och singelplayer är en stor besvikelse

Permalänk
Medlem

Singel player har jag inte testat än men multiplayer är ju rätt dåligt. Tur att man bara betalade runt 190 kr för spelet och att man får beta tillgång till BF4. Det är ju rena lotteriet ifall man lyckas döda fienden.. ibland kan man skjuta flera skott mitt i prick och fienden skjuter 1 och man dör.. Igår sköt jag en från inte mer än 2 meter i huvudet med 5 skott och han sköt i skott och jag dog..

Visa signatur

[AMD Ryzen 7 2700X][MSI X470 GAMING PRO CARBON] [Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3000MHz 2x8GB ] [MSI Radeon RX 5700 XT Mech OC] [Fractal design Define R2] [Asus VP278] Logitech G502][Razer Ornata chroma]

Permalänk
Medlem

Gav spelet en dag till ifall det kanske skulle vara kul men icke, Finns inget i spelet förutom att det inte är fullt av campers som är bra.

Synd att det inte går att ge bort via origin annars hade jag gärna gett bort den

Visa signatur

[AMD Ryzen 7 2700X][MSI X470 GAMING PRO CARBON] [Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3000MHz 2x8GB ] [MSI Radeon RX 5700 XT Mech OC] [Fractal design Define R2] [Asus VP278] Logitech G502][Razer Ornata chroma]