Permalänk
Medlem

Dator!

Här är min gamla dator och lite info om den!
Grafikkort: Nvidia GeForce G210
Proccesor: Intel Pentium 2.6 ghz
HDD: 500GB
RAM: 4GB

Dator!

Permalänk

Funderat på att uppgradera hela datorn?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Arc mini l Nätdel: Corsair CX750 l Moderkort: ASRock Fatal1ty Z77 Professional-M l Processor: Intel core i5 3570K (4.5GHz @ 1,128Volt) l Minnen: Corsair 16GB Vengeance l Grafikkort: Msi GeForce GTX 670 sli l Hårddisk: Seagate Barracuda 1TB l SSD: Kingston V300 120GB l Citera för snabbare svar.

Permalänk
Medlem

Kan du inte lägga ut en bild utanpå datorn så man får se hur den ser ut? Inte bara delarna på insidan

Visa signatur

Chassi: Silverstone Raven RV02-E Moderkort: Asrock Z68 Extreme3 Gen3 CPU: i5 2500k @ 4.2 GHz Ram: Corsair Vengeance 8GB LP GPU: GTX 660 DirectCUII OC PH SLI PSU: Fractal Design Newton R3 600W Kylning: CM hyper 212+

Permalänk
Medlem

kör den crysis?

Visa signatur

| Temjin TJ08B-E | Asus Xonar Essence STX | i5 2500K @ 4GHz | Asus 1070 | Asus Gene-Z | Dominator 8GB 1600mhz | Samsung 250GB + WD 2TB | RM750W | Cooler Master V8 utan plastkåpa, + Enermax-fläkt | Asus 144Hz | Logitech Vertical | Filco Minila MX Brown |

Permalänk
Avstängd

Detta måste vara ett skämt eller?

Permalänk

Vilket nätverkskort? Kör du det helt passivt?

Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"

Permalänk

Sluta klanka på datorn!
Galleriet är bra, bra bilder! Skulle dock vilja se utsidan med
ps har hört dåliga saker om nätdelen, skulle kanske byta den till en kvalitetsdel.

Visa signatur

Desktop: Ghost s1 Limestone, 5800x3d, RX 6700, 64gb RAM, KC3000 2tb, Kubuntu 22.04
Peripherals: Superlight, Artisan Hien, Ducky one 2 mini, O2+ODAC, HD6XX, Rode Podcaster
Laptop: Macbook Pro M1 Pro

Permalänk
Medlem

Fina bilder med bra skärpa tagna ur bra vinklar. Välskriven beskrivning till varje bild, kort och informativ. Och rättstavat, bara det liksom!
Jag skiter i prestandan, jag ger 5p.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av fillew0w:

Här är min gamla dator och lite info om den!
Grafikkort: Nvidia GeForce G210
Proccesor: Intel Pentium 2.6 ghz
HDD: 500GB
RAM: 4GB

Dator!

funkar den eller? för på bilderna du visar minnerna ser det nästan ut som ett minne inte sitter rikigt i

Visa signatur

Intel core i7 3770k 4,6ghz - 16gb ddr3 - 4tb lagring ,256gb SSDhd - gtx 670
testat SLI och fick i 3dmark 15600 på performens

Permalänk
Medlem

Tack så mycket!

Permalänk

ÅÅHH!! Kärlek!
Hade en väldigt snarlik dator med samma specs fast med en amd athlon x2 istället för intel. Den såg exakt likadan ut på insidan måste jag tillägga.
Det var min första helt egna dator och var helt överlycklig när jag insåg att jag kunde spela cs 1.6 hur mycket jag ville på MIN alldeles egna dator
Ta hand om din väl, min ligger slaktad, snyfft....

5/5 bara för att jag ägt en likadan

Visa signatur

"Skillnaden mellan manlighet och idioti är hårfin"

Asrock 970extreme4, Corsair 8Gb Vengance 1600Mhz, AMD 965BE @4ghz, Zotac gtx580, Corsair cx600, Fractal design arc och självklart ingen ssd.

Permalänk
Medlem
Skrivet av biorrith:

Fina bilder med bra skärpa tagna ur bra vinklar. Välskriven beskrivning till varje bild, kort och informativ. Och rättstavat, bara det liksom!
Jag skiter i prestandan, jag ger 5p.

Brukar du ge mer poäng för att datorn har bra prestanda annars eller?

Visa signatur

Chassi: Silverstone Raven RV02-E Moderkort: Asrock Z68 Extreme3 Gen3 CPU: i5 2500k @ 4.2 GHz Ram: Corsair Vengeance 8GB LP GPU: GTX 660 DirectCUII OC PH SLI PSU: Fractal Design Newton R3 600W Kylning: CM hyper 212+

Permalänk
Medlem
Skrivet av Theposjo:

Brukar du ge mer poäng för att datorn har bra prestanda annars eller?

Haha nej, jag ger poäng för galleriet. Andra verkar ju poäng efter slangar, socket 2011 och Titan