Inga leveranser från Sweburn.com

Permalänk
Medlem

Update:

Sweburn kör manipulering och nu blivit nedstängda av prisjakt samt handelsbanken har brutit avtalet med elektroniskt överföring till sweburn.com ....Allla som är drabbade med pengar kan få tillbaka dem genom din bank genom att visa köp på sweburn.com

Du kan inte handla där mer då alla translationer nu är brutna.....
Det har nu fallit i EU reglerings verk att org: HRA6060KI är nu under utredning..
Säg adjö till sweburn.......

Permalänk
Avstängd
Skrivet av AmiDonk:

Update:

Sweburn kör manipulering och nu blivit nedstängda av prisjakt samt handelsbanken har brutit avtalet med elektroniskt överföring till sweburn.com ....Allla som är drabbade med pengar kan få tillbaka dem genom din bank genom att visa köp på sweburn.com

Det har nu fallit i EU reglerings verk att org: HRA6060KI är nu under utredning..

Bra, har du källa på det?

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk

Min Varning för Sweburn rubrik skulle ha varit kvar ser jag nu...

Permalänk
Medlem
Skrivet av AmiDonk:

Update:

1. Fortfarande sökbara på Prisjakt - så hur kan de då vara nedstängda?
2. Har aldrig funnits någon automatisk överföring via deras hemsida från Handelsbanken. Vad du gjorde var att lägga en vanlig banköverföring till ett Handelsbankskonto via din Internetbank. Och det verkar fungera fortfarande.
3. Vad i jösse namn är "EU reglerings verk" för något?

Permalänk
Medlem

Tja, hur går det? Har tidigare bara haft goda erfarenheter av Sweburn, snabba och smärtfria reklamationer etc. Visst kan man köpa från WesellCD, Nierle, Amazon.co.uk, men jag tänkte man kunde stödja diskförsäljning på svenska om det gick. Jag tillhör dem som fortfarande menar optiska media fyller en viktig funktion, om inte annat så för backup. Orka göra backup på 197GB bilder och film till DVD liksom. Snackar om extern backup nu alltså som ska lagras utanför hemmet för eventuell brand/inbrott. Molntjänster javisst, men då får man väl ha gigabitlina känns det som...:) Optisk media är dessutom ganska bra då virus, åska, trojaner, etc inte kan förstöra lika enkelt som om man har sin enda backupdisk ständigt inkopplad i datorn...

Visa signatur

ASUS P8Z68-v Pro i7 2600K@4.5, 32GB RAM, RX 580, 4K Samsung u24e590, Intel SSD, Seagate SSHD, LG BH16NS55 BD/RW, MacOS Sonoma, Win 10+11, Linux Mint
***gamla grejor duger***
Macbook Pro 2009, 8GB RAM, SSD, MacOS Catalina + Windows 10; Macbook Pro 2015 16GB RAM 512GB SSD Radeon Mojave