Suddigt sniper-sikte i BF4

Permalänk

Suddigt sniper-sikte i BF4

Jag spelar en hel del recon när jag spelar BF4 och jag har börjat irritera mig en hel del på en bugg(?) med siktet. Crosshairet på 7x och högre är suddigt för mig och jag har sett att flera har samma problem. Ibland är det skarpt men allt som oftast är det suddigt.

Är detta en bugg eller är det meningen? Det är hur som helst jobbigt. Det gäller inte ACOG, RDS osv.

Visa signatur

Chassi: Antec Three Hundred | CPU: Intel i5 2500K @ 4,5GHz | GPU: PowerColor Radeon HD 7970 | Mobo: Asus P8P67 | Skärm: BenQ GL2450 | Nätagg: Corsair TX650

Permalänk
Medlem

Jag har testat nästan alla sniper sikten i BF4 och inget har sett suddigt ut, vilka grafikinställningar har du?

Visa signatur

| i7-2600k @4.6Ghz | GTX TITAN | Asus P8P67 B3 | Antec HCG 900W | 16GB DDR3 | 2TB HDD | 128Gb SSD|
#Framtiden

Permalänk
Skrivet av Drewol:

Jag har testat nästan alla sniper sikten i BF4 och inget har sett suddigt ut, vilka grafikinställningar har du?

Rätt så låga men det är flera som maxar det som har samma problem.

Visa signatur

Chassi: Antec Three Hundred | CPU: Intel i5 2500K @ 4,5GHz | GPU: PowerColor Radeon HD 7970 | Mobo: Asus P8P67 | Skärm: BenQ GL2450 | Nätagg: Corsair TX650

Permalänk
Medlem

Går det screenshotta?

Visa signatur

i5 4670k|GTX 780

Permalänk
Medlem

var nyss in i spelet och testade alla sniper sikten, skulle inte personligen kalla något av dem suddiga, 7x kanske.

inget av dem var väl 100% skarpa men det är väl ganska personligt vad man uppfattar som suddigt. Har du på motion blur och/eller DoF?

Visa signatur

| i7-2600k @4.6Ghz | GTX TITAN | Asus P8P67 B3 | Antec HCG 900W | 16GB DDR3 | 2TB HDD | 128Gb SSD|
#Framtiden

Permalänk
Skrivet av Drewol:

var nyss in i spelet och testade alla sniper sikten, skulle inte personligen kalla något av dem suddiga, 7x kanske.

inget av dem var väl 100% skarpa men det är väl ganska personligt vad man uppfattar som suddigt. Har du på motion blur och/eller DoF?

Varken motion blur eller Weapon DoF.

Visa signatur

Chassi: Antec Three Hundred | CPU: Intel i5 2500K @ 4,5GHz | GPU: PowerColor Radeon HD 7970 | Mobo: Asus P8P67 | Skärm: BenQ GL2450 | Nätagg: Corsair TX650

Permalänk
Medlem

Hoppas det är meningen då snipers inte tillför något ändå.

Visa signatur

Jag ser ner på folk som särskriver!