Tävla och vinn Intel Z97-moderkort med MSI

Permalänk
Avstängd

Mitt Bidrag Haha 5 min i paint är som nya Leonardo

Visa signatur

Intel Core i7 2700K CPU @ 3,50 GHz

Permalänk
Medlem

(1) MOM-Anslutning för extern hjälm för att utnyttja den oslagbara simultankapaciteten och hastigheten hos
mammans hjärna.
(2) KIDS-Silencer dämpar igenom neuro-impulser barnens ljudvolym. Hjärtformade kapacitorer har visat sig vara
stabilare sa mamma, hon vet bäst så det är ingen som ifrågasätter.
(3) MOM-Cooler. Finns ingen coolare än mamma, ingen vet hur men denna kylare utnyttjar detta för
oslagbar kylning av chipsetet. Radarn aktiverar funktion för att dölja alla installerade spel för barn och make.
(4) Ny socket för Core-iLove processorn som kan arbeta med MOM-anslutningen för otroliga klockningar.
HUNK-Chippet ersätter samtliga bilder på oattraktiva män med klart attraktivare utan någon prestandaförlust för en förbättrad datorupplevelse för
mamman
(5) Mother-Mode knappen aktiverar en funktion som gör att datorn vägrar göra något som någon annan
än vad mamma vill. Inbyggd fingeravtryck-läsare gör att enbart hon kan använda den.

Permalänk
Medlem

Shengli's Moderkort

Här är mitt förslag. Allt görs även i Ps

Stor version ---> http://s27.postimg.org/9exepp481/version_4.jpg

Visa signatur

Intel 5820k @ 4,7 Ghz| Asus X99-s | GTX 1080TI | 16 GB G.skills Ripjaws DDR4-2400 | WD Black M.2 512GB OS drive | Samsung 860 EVO 1TB Game drive | NZXT H440 | Watercooled, 2 x Alphacool ST30 360mm radiator, 7 x Nb E-loop B12-PS | EK - Supremacy EVO - Acetal + Nickel (Original CSQ) | Dell S2716DG

Permalänk
Medlem

http://i58.tinypic.com/24eruo1.png

Permalänk
Proffsmoddare

Jag tänkte bidra med ett morsdags-moderkort som sammarfattar min mor!

Vi har bakning, matlagning, hår-fixeri (fön och spegel) lite te och kaffe mm.
Allt detta ihopsnidat på ett bräde där varje del representerar en komponent.

Det minsta jag kan göra för min mamma!

/Tim

Visa signatur

CRATER | VISION | TILT | CORE X | IRIS | TORQUE | AVOID | BLACKOUT | ISO
Instagram: timpelay Facebook: timpelay

Permalänk

Ett moderkort specialdesignat för min fru, mina barns mamma. Innehåller allt hon behöver och är dessutom framtidssäkrat!

Permalänk

Och vinnaren är? Alla

Visa signatur

Tänk om en val gör valet att bli vald till val på valnatten.

Permalänk
Avstängd

Ja, vilka är vinnare?

Va rätt lite bidrag i denna tävlingen

Permalänk
Medlem

Är det ingen som vunnit?!

Har junästan gått 10 dagar

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Medlem
Skrivet av arision:

Är det ingen som vunnit?!

Har junästan gått 10 dagar

Brukar ta runt en månad tills en vinnare är vald. Så lugna könet nån vecka till så ska du se