Windows 7 kraschar / blåskärm

Permalänk

Windows 7 kraschar / blåskärm

Har haft dessa problem tidigare men de senaste dagarna har min dator börjat krascha varje gång jag startar den, efter kanske 5 minuter fryser pilen och om ljud är på börjar det hacka, och en liten stund senare visas då en blå skärm med vit text, dock hinner jag inte direkt läsa allt innan skärmen blir svart. Har försökt kolla upp det här men med tanke på hur oerhört oteknisk och okunnig gällande datorer jag är är det jag hittar knappast nån hjälp. Jag förstår om jag behöver bifoga mer information.

Har nu datorn i felsäkert läge och nu kraschar den inte. Det är dock inte så skoj att ha den i felsäkert läge konstant. Uppskattar all hjälp jag kan få.

Permalänk
Medlem

Ladda ner Whocrasched så får du mer information om vad som orsakar dina problem.

Visa signatur

Fractal Sesign R5 | i5 2550K @3.5GHz CM Hyper 612 | ASUS H61 M-F | Crucial 8Gb 1333MHz | MSI R9 390 Gaming | Aerocool Integrator 600W | Dell Ultrasharp U2212HM | ASUS MG278Q | Mionix NAOS 8200 | Filco Majestouch 2 Ninja MX Brown | Edifier C2 2.1 | Steelseries 5Hv2

Permalänk
Inaktiv

Ladda ner någon BSOD Viewer och kolla. Kan vara någon drivrutin eftersom det flyter "fint" i safe-mode.