Permalänk

GTA V ?

Hejsan, jag undrar bara om något vet när GTA V så komma ut, på Fast2Play står det den 31 december, samma med massa andra hemsidor, men kan det verkligen stämma?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lilleadis:

Hejsan, jag undrar bara om något vet när GTA V så komma ut, på Fast2Play står det den 31 december, samma med massa andra hemsidor, men kan det verkligen stämma?

Det finns inget release datum. Enda info vi fick var "hösten 2014". Bara att vänta.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk

Enligt tyska Amazon kommer den förbättrade versionen av Grand Theft Auto V släppas till Xbox One den 14 november. Vi får förmoda att samma datum gäller för PC och Playstation 4 - om nu inte Microsoft har någon tidsexklusivitet - men de formaten har inget datum angivet.

Permalänk
Medlem

Det är massor med handlare som satt releasedatumet till 14:e november, men det är nog snarare för att locka kunder än för att det är ett officiellt datum. Det har figurerat releasedatum och PC-versioner till salu/förhandsbokning långt innan det var officiellt också, med felaktiga datum/information.

Permalänk

Men om jag förbokar det på Fast2play, kommer jag få koden nu eller senare?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lilleadis:

Men om jag förbokar det på Fast2play, kommer jag få koden nu eller senare?

Testa! Du kommer få den inom 5 minuter efter den släpps när den släpps..

Du skapar en tråd och skiter i att läsa vad folk skriver..

Permalänk
Medlem

Hoppas det släpps snart för är så himla laggigt på konsol

Permalänk
Medlem
Skrivet av Drasteroid:

17/9 2014

Källa: R*N

vad betyder "Källa: R*N"?

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Inaktiv

Jag orkar inte vänta
kan nån skaffa en, fråga mig inte hur bara göra det
100 spänn

Permalänk
Medlem
Skrivet av Drasteroid:

Rockstar North. http://sv.wikipedia.org/wiki/Rockstar_North

Dom som utvecklade GTA V.

Då är jag med. Men du får gärna länka vart dom sagt ett datum.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Drasteroid:

Jag har aldrig påstått att det är officiellt. Kan ju vara privata källor!?

Alltså har du gjort ett antagande utan någon som helst fakta kring release-datumet?

Visa signatur

Corsair 750D | i5 4670k | ASUS Z87-a | 8GB Corsair Dominator | Asus GTX770-DC2OC | Samsung 840 EVO 250GB | WD 500GB X2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Drasteroid:

Jag har aldrig påstått att det är officiellt. Kan ju vara privata källor!?

En privat källa spelar tyvärr ingen större roll på ett forum.

edit: Såg dina andra trådar om GTA V så känns ju lite som vi ska ta dina "källor" sådär.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Drasteroid:

Absolut. Denna privata källa som jag känner, säger sig ha kontakt med en medarbetare på Rockstar North.

Sen om den informationen är felaktig eller inte, kan inte jag svara på.
Dock har jag fått se två bilder ifrån vad som sägs vara Pc versionen, och dom kan jag garantera inte var fejk!

Mina andra trådar är också ganska så gamla, och denna källan, har jag inte vetat så mycket om, förens nu.

Känns ganska meh. Är det en nära vän i din bekantskapskrets som du inte visste samarbetade med rockstar för att göra GTA V eller någon ny superduperhemlig youtubekille? Jag är ledsen. Jag tror din "källa" snackar skit. "säger sig ha kontakt med" är ledordet i hela diskussionen nu.

Hur kan du ge någon garanti för att bilderna inte var fejk? Det är vad du ska fråga dig.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Drasteroid:

Bilderna jag såg, finns inte någonstans på nätet. Tro mig.. har letat!
Dom var högupplösta och absolut inte fejk. Min källa är absolut inte en youtube kille. Och snackar heller ingen skit.
Jag vet mycket väl vem denna personen är, och har med sin tidigare information aldrig haft fel iallafall.

Okej, 17/9 ska alltså spelet komma ut. En månad kvar och dom har inte hypat upp att spelet ska släppas till xbone, ps4 och PC. Jag har tvivel, men kommer det inom ramen där +/- 5 dagar så..

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Skrivet av Cooling23:

Det finns inget release datum. Enda info vi fick var "hösten 2014". Bara att vänta.

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av Joakimbeijer:

Augusti September & Oktober räknas som höst månader. November är en vinter månad.
I slutet av Augusti.. Kanske i början av September, då kan du räkna med att ett datum finns på http://www.rockstargames.com/newswire

Ganska säker på att dec, jan och feb räknas som vinter, mars, april och maj som vår, juni, juli och aug som sommar och sep, okt och nov som höst.

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 5900X MB: ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero GPU: GIGABYTE Radeon RX 6900 XT AORUS Ultimate Xtreme WaterForce WB RAM: 32GB 3200 MT/s CL 16 Trident Z RGB SSD: WD Black SN750 1 TB PSU: ASUS ROG Loki 1000W SFX-L Skärm: Alienware AW3423DW