UX32VD-R3001V skärmuppgradering

Permalänk
Medlem

UX32VD-R3001V skärmuppgradering

Jag är intresserad på att byta skärm i min laptop då den har fått lite "ljusa fläckar" här och var. Tänkte då passa på att byta upp till en 1080p skärm då jag har sett andra gjort detta lyckosamt. Min T5-nyckel är dock utsliten så att jag inte kan öppna datorn just nu för att kolla hur många pins skärmanslutningen använder. Denna information behöver jag för att utbytesskärmarna specificeras som att ha antingen en 30 eller 40 pin-anslutning. Känner ni till vilken typ av anslutning denna modell använder?

Visa signatur

ASUS Z170A | i7 6770k | ASUS STRIX 3080 OC | Kingston HyperX Fury 16GB | Corsair HX750W | Corsair Force 3 F120

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av oizon89:

Jag är intresserad på att byta skärm i min laptop då den har fått lite "ljusa fläckar" här och var. Tänkte då passa på att byta upp till en 1080p skärm då jag har sett andra gjort detta lyckosamt. Min T5-nyckel är dock utsliten så att jag inte kan öppna datorn just nu för att kolla hur många pins skärmanslutningen använder. Denna information behöver jag för att utbytesskärmarna specificeras som att ha antingen en 30 eller 40 pin-anslutning. Känner ni till vilken typ av anslutning denna modell använder?

Hej,

Jag kollar, men just nu har jag inte tillgång till systemet som listar delarnas modellnummer. På måndag har jag ett svar till dig. Återkommer...

Visa signatur
Permalänk
Inaktiv
Skrivet av oizon89:

Originalskärmen på din UX32VD har P/N: 90R-NPO1L2000Y
Dock kan vi inte se i systemet om det är en 30- eller 40-pin. Men googlar man på den så listar återförsäljare 30-pin. Jag rekommenderar starkt att du först öppnar och tittar på kontakten innan du beställer en ny skärm.

Visa signatur