Permalänk
Medlem
Skrivet av setupit:

Ge mig gärna lite feedback tack!

Skrivet av setupit:

EDIT: Eftersom det är en .PSD fil så kan ju all text redigeras/tas bort, så snälla sluta klaga "WE DO WHAT WE CAN BECAUSE WE CAN"

Du bad ju om feedback och det var just det folk gav

Visa signatur

Stationär: Fractal Design Meshify 2 Compact, Ryzen 7 5700x, MSI MAG B550 Tomahawk, Kingston HyperX Fury 32GB 3600Mhz CL18, Sapphire Radeon RX 5700 Pulse, Kingston KC3000 1TB, Kingston A2000 1TB, Seasonic Focus GX 650W, Noctua NH-U14S

NAS: Fractal Design Define R5, Ryzen 3 1200AF, Asus Prime B450M-A, 32GB ECC DDR4 @ 2133Mhz, 5x WD Red 4TB (Raidz2), WD Red 2TB (stripe), TrueNAS 12.0

Permalänk
Avstängd

Ser ut som ett ordentligt ihop plock..
Hoppas ingen betalade för det.

Visa signatur

-

Permalänk
Medlem
Skrivet av setupit:

När jag gjorde banner inspirerade jag mig denna youtube kanal https://www.youtube.com/user/NEO2012anonymous

Ok! Vilken intressant kanal. Verkar vara en rätt stor grej att låtsas vara en del av anonymous på youtube

Då antar jag att min kritik snarare är riktad mot dom.

Permalänk

Slogan bör istället vara: "Don't do stupid shit, otherwise we'll threaten you with bullshit that we're incapable of doing, and then we'll just DDoS you; consequently making your server go down for a couple of days... at best."

Meh.

Permalänk
Inaktiv

Hmmm, jag tycker att det är en fin banner.

Den påminner mig om när jag på min första bil klistrade jag fast en stor banner i framrutan som helt enkelt lydde "Fear THIS!". Jag tog bort den efter ett par dagar, men att jag ens hade den på bilen så länge gör att jag kallsvettas av ångest så fort jag tänker på det.

Permalänk
Medlem

Mycket cringeworthy. Sen "jag har ju gjort hela skiten" snälla, du har satt ihop andras bilder de delat med sig av gratis sen tagit betalt för resultatet. Snarare "jag har ju klippt ihop hela skiten". Inte lite fräck.

Visa signatur

Intel Core i7-11700K / Asus ROG Strix Z590-F / Asus 1070 Dual OC / G.Skill Trident Z RGB 32GB (4x8) 3200MHz CL14 / Corsair RM750x / Samsung 980 PRO 1TB / Lian Li PC-O11 Dynamic EVO / custom loop 3x360 / Asus ROG Swift PG278Q / Ducky Shine 5 RGB MX Red / Sennheiser HD660S / FiiO E10K / Audio-Technica AT2020USB+

Permalänk
Moderator
Moderator

*Tråd låst.*

Med tanke på att det inte angetts att det faktiskt är andras verk som använts så finns knappast tillstånd för att göra detta heller.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.