Ska man ha BF hardline eller skippa?

Permalänk
Medlem

Går också i tankar på att köpa detta.
Såg att siba har det billigt nu 249kr kanske är värt det?

Permalänk
Medlem

Spelade knappt en vecka

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk
Medlem

Köpte det för 99kr, till mig och en kompis, som så många andra. Vet inte riktigt vad man ska säga, spelade betan och kände att det här kan nog vara okej, annorlunda och ganska fast paced, men känslan var ju rutten. Tog några sessioner, men nu har man tröttnat, på vadå, rank 12-14? Tillbaks till bf3.

Plockade även upp bf4 till mig och kompisen när det kostade 49kr, har inte hunnit prova än, hur står sig det egentligen mot bf3? Sett en hel del åsikter som tycker att bf3 är bättre, spelade även bf2: bad company som jag tyckte var skoj på sin tid.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

Ja var f-n är/finns dom aktiva servrar.Har väl snart bockat i att jag kan spela med hela jordklotet.:)
Men annars gillar jag spelet skarpt iallafall vissa av kartorna.
Men jag är premium så man får ju hoppas på bra framtida kartor.
Men kan ju hålla med om att vapentillgången är rätt mager.fast man har cash och shoppa för.

Visa signatur

Chassi.Corsair Obsidian 750 D.Moderkort Asus Maximus XI Hero Processor Intel I7 8700K Med kylare Fractal design Celsius S36.Grafikkort MSI Gaming X trio 2080.SSD.1 Samsung 850 Pro 256 GB.SSD.2 Samsung 840 Evo 500 GB till spel.Nätagg Evga 850 G2.Minne 16 gb corsair vengeance 3200 mhtz.Skärm. Asus PG278QR.
2×596 gb.Mekaniska hårddiskar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kronwalled:

Köpte det för 99kr, till mig och en kompis, som så många andra. Vet inte riktigt vad man ska säga, spelade betan och kände att det här kan nog vara okej, annorlunda och ganska fast paced, men känslan var ju rutten. Tog några sessioner, men nu har man tröttnat, på vadå, rank 12-14? Tillbaks till bf3.

Plockade även upp bf4 till mig och kompisen när det kostade 49kr, har inte hunnit prova än, hur står sig det egentligen mot bf3? Sett en hel del åsikter som tycker att bf3 är bättre, spelade även bf2: bad company som jag tyckte var skoj på sin tid.

Skickades från m.sweclockers.com

Vart hitta du det så billigt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av mattemaz:

Vart hitta du det så billigt?

Bf5 för 99kr hos electroworld för några veckor sedan. Bf4 hos discshop för 49kr på utförsäljning någon vecka senare. Gissningsvis finns inget av de kvar till det priset, men discshop hade en massa andra spel (köpte själv även bo2 för 49kr). Osäker på om de fortfarande kör kampanjen, orkar inte kolla på mobilen.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av mattemaz:

Går också i tankar på att köpa detta.
Såg att siba har det billigt nu 249kr kanske är värt det?

Förvänta dig inget av multiplayern bara.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av kronwalled:

Plockade även upp bf4 till mig och kompisen när det kostade 49kr, har inte hunnit prova än, hur står sig det egentligen mot bf3? Sett en hel del åsikter som tycker att bf3 är bättre, spelade även bf2: bad company som jag tyckte var skoj på sin tid.

Skickades från m.sweclockers.com

Jag spelade mycket av både bf3 och bf4. Jag tycker att det finns mycket mindre close quarter-banor i battlefield 4. Det är mycket mer fordon och sånt. Men med dlcs som Dragons Teeth så blev det mycket bättre. På release hade dem mycket problem som de nu fixat. De ska även lägga in en bana snart från battlefield 2, det blir rätt spännande.

Permalänk
Medlem

Okej får hålla ett öga öppet om det dyker upp till bra pris igen då.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av kronwalled:

Köpte det för 99kr, till mig och en kompis, som så många andra. Vet inte riktigt vad man ska säga, spelade betan och kände att det här kan nog vara okej, annorlunda och ganska fast paced, men känslan var ju rutten. Tog några sessioner, men nu har man tröttnat, på vadå, rank 12-14? Tillbaks till bf3.

Plockade även upp bf4 till mig och kompisen när det kostade 49kr, har inte hunnit prova än, hur står sig det egentligen mot bf3? Sett en hel del åsikter som tycker att bf3 är bättre, spelade även bf2: bad company som jag tyckte var skoj på sin tid.

Skickades från m.sweclockers.com

Jag själv föredrar BF3 men det är en hel del som gillar 4an mer. Jag har runt 600 timmar spelade i BF4 och får du ut så mycket utav 49:- så är det ju en helt okej deal. Spelet i sig känns mer random ifall man dödar fienden man skjuter men det har blivit mycket bättre sedan de senaste patcherna och det känns mer som att den bättre oftast vinner. Har ni ändå spelet tycker jag ni ska ge det en chans i alla fall. Se till att alltid ha någon att spela med dock, det kan bli riktigt tråkigt om du sitter själv, värre än i många andra spel (bf3 included). Bry er inte om premium, de banorna du får med spelet från start är de bästa och mest populära och vapnen du får är knappt värt utan det finns redan såna som är lika bra.

edit: Tror du menar Bad Company 2, det är inte samma sak som Battlefield 2.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.