Permalänk
Medlem

Såld: AsRock Z77 Extreme 4

Säljer ett AsRock Z77 Extreme 4. Moderkortet är av ATX-storlek. Moderkortet stödjer SLI och Crossfire. Moderkortet är ca 2 år gammalt och har haft gott luftflöde under hela gången. Kartonger och manualer finns med och moderkortet ligger i en antistatic bag.

Säljes till högstbjudande när jag är nöjd med budet. Skickas helst inte.
Moderkortet finns i Skåne.

Mch Jonas

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

@Jonas h: Börjar på 400 Mitt moderkort gick sönder i lördags (komiskt nog samma dag som garantin gick ut, lite skumt det där) så jag skulle verkligen behöva det!

Visa signatur

Mobo: MSI MAG X570 Tomahawk | CPU: 3900X | CPU Kylare: Noctua NH-D14 SE2011 | RAM: 32GB G.Skill TirdentZ Neo | GPU: ASUS 3080 ROG STRIX OC White Edition | | PSU: Corsair RM750X | SSD: Silicon Power US70 | Chassi: Fractal Design Define C | Skärm: AOC CQ32G1
Samsung S22

Permalänk
Medlem
Skrivet av mille666:

@Jonas h: Börjar på 400 Mitt moderkort gick sönder i lördags (komiskt nog samma dag som garantin gick ut, lite skumt det där) så jag skulle verkligen behöva det!

Noterat, bjuder ingen annan är det ditt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonas h:

Noterat, bjuder ingen annan är det ditt!

Åhh det vore så perfekt! Är inte sugen på att punga ut nån större summa på ett moderkort hos företag jag litar mindre på. Svårt att få tag i något vettigt

Visa signatur

Mobo: MSI MAG X570 Tomahawk | CPU: 3900X | CPU Kylare: Noctua NH-D14 SE2011 | RAM: 32GB G.Skill TirdentZ Neo | GPU: ASUS 3080 ROG STRIX OC White Edition | | PSU: Corsair RM750X | SSD: Silicon Power US70 | Chassi: Fractal Design Define C | Skärm: AOC CQ32G1
Samsung S22

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonas h:

Noterat, bjuder ingen annan är det ditt!

Då bjuder jag 450

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R4. Nätaggregat: Corsair AX 760W 80+ Platinum.
Moderkort: Asus Z97-WS. CPU: Intel i7 4970K. CPU-Kylare: Noctua NH-U14S.
RAM: 4x8GB Corsair Vengeance 1600mhz CAS9 LP. GPU: Asus GTX 970 Strix.
Ljudkort: Asus Xonar Essence STX. SSD: Samsung 830 250GB.
OS: Win 10 Pro. Hörlurar: Sennheiser HD-595. Display: Samsung S27850T. Display: Asus ROG Swift PG279Q.

Permalänk
Avstängd

Orkar inte babbla om frakten så 520 kr inklusive frakt. Lägg i ett lager Skånska Dagbladet så är det bara att slå in moderkortskartongen och skicka till Borås

Visa signatur

Höghastighetsfiber är livet :)

Permalänk
Medlem

Lägger mig fortfarande på 400 då jag kan hämta Då du föredrog att man hämtade

Visa signatur

Mobo: MSI MAG X570 Tomahawk | CPU: 3900X | CPU Kylare: Noctua NH-D14 SE2011 | RAM: 32GB G.Skill TirdentZ Neo | GPU: ASUS 3080 ROG STRIX OC White Edition | | PSU: Corsair RM750X | SSD: Silicon Power US70 | Chassi: Fractal Design Define C | Skärm: AOC CQ32G1
Samsung S22

Permalänk
Medlem

Det är sant. Jag föredrar upphämtning, då jag där kan garantera att det inte går sönder. Men tjänar jag mer på att skicka det så måste jag ju välja det alternativet om köparen accepterar de risker som finns

Permalänk
Medlem

Höjer mig då till 450 så blir det nog likvärdigt med 520 med frakten inräknad

Visa signatur

Mobo: MSI MAG X570 Tomahawk | CPU: 3900X | CPU Kylare: Noctua NH-D14 SE2011 | RAM: 32GB G.Skill TirdentZ Neo | GPU: ASUS 3080 ROG STRIX OC White Edition | | PSU: Corsair RM750X | SSD: Silicon Power US70 | Chassi: Fractal Design Define C | Skärm: AOC CQ32G1
Samsung S22

Permalänk
Medlem

Hittills leder alltså mille666 budgivningen då han kan hämta det för 450 kr

Mvh Jonas

Permalänk

Jag köper den för 600kr bor i helsingborg

Permalänk
Medlem

Jag budar 650kr

Visa signatur

Mobo: MSI MAG X570 Tomahawk | CPU: 3900X | CPU Kylare: Noctua NH-D14 SE2011 | RAM: 32GB G.Skill TirdentZ Neo | GPU: ASUS 3080 ROG STRIX OC White Edition | | PSU: Corsair RM750X | SSD: Silicon Power US70 | Chassi: Fractal Design Define C | Skärm: AOC CQ32G1
Samsung S22

Permalänk
Medlem

@Jonas h: Avslutar budgivningen nu. Är nöjd med buden och är ledsen till er som inte får chansen.

Mvh Jonas

Permalänk
Medlem

Är moderkortet sålt ?

Visa signatur