Permalänk
Medlem

Vedbo bygge

Jag har altid gillar att se moderkorten i mina darorer så jag tänkte den här lådan skulle bli ett öppet chassi så sagt och gjort ut i garaget (uräkta min stavning) med ut följde 3 st gammla cassi 1 Chiftek Draggon 1 Simens och 1 Aser har inte så jag kann få snygga bockar. Tyvärr tog jag inga bilder när jag byggde den. Första bilderna är som den såg ut från början med luft kylning dom sensre med vatten kylning. Komponent lista mb MSI 87Z Mpower, Cpu i5 4670, minnen Hyper X 2x8, nätdel 650w, 2st hott svapp, intel 120 ssd, dvd, 1 st HD på en terra
Colormaster Nepton 140, ASUS 6870, den ena hott svappen kommer erättas med en panel med usb 3 och ljud anslutningar den har även e sata, fläkt contoll och kortläsare. Jag kommer att sleeva om kablarna detta var några spill bitar som jag hadde liggande.

Besök galleriet här

Permalänk
Medlem

schysst bygge, men din stavning! du kan behöva jobba lite på den med

Synd du missade bilder under bygget, men jag gillar den färdiga produkten.

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk
Medlem

Tack för komentaren tyvär inget att göra åt stavningen lol

Skrivet av Xcym:

schysst bygge, men din stavning! du kan behöva jobba lite på den med

Synd du missade bilder under bygget, men jag gillar den färdiga produkten.

Permalänk
Medlem

Snyggt bygge

Permalänk
Frida 🥐

Häftigt bygge, hade gärna velat se fler bilder dock!

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Skrivet av cny60:

Tack för komentaren tyvär inget att göra åt stavningen lol

Bara använda google när du blir osäker på ett ord, sen sitter det, dyselexi eller ej
Sen har man problem med stavningen kan man ju läsa igenom 1-2 gånger, va ganska jobbigt att läsa tur texten inte var allt för lång.

Visa signatur

Kittlee

||||| >>>>>CITERA<<<<< ||||||

Permalänk
Frida 🥐
Skrivet av jaeger90:

Bara använda google när du blir osäker på ett ord, sen sitter det, dyselexi eller ej
Sen har man problem med stavningen kan man ju läsa igenom 1-2 gånger, va ganska jobbigt att läsa tur texten inte var allt för lång.

Riktigt onödigt att klaga på någons stavnings när man förstår vad det står... Kom på något vettigt att göra istället.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tack för den Zoyadog

Skrivet av Zoyadog:

Riktigt onödigt att klaga på någons stavnings när man förstår vad det står... Kom på något vettigt att göra istället.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Zoyadog:

Meningen med det var att TS framöver skulle se det som ett tips inte för att jag skulle sitta och dryga. Om ingen någonsin "klagar" så lär man sig inte eller hur?

Skrivet av cny60:

Tack för den Zoyadog

Som nämnt ovan.

Visa signatur

Kittlee

||||| >>>>>CITERA<<<<< ||||||