Pengar försvunna via spelsida [visade sig inte stämma]

Permalänk
Medlem

Har också haft polare som varit mytomaner, det är alltid spännande att se hur de bränner igenom bekantskaper.

Visa signatur

7800X3D - 7900XTX - QD-OLED 34" AW3423DW

Permalänk
Medlem
Skrivet av kronwalled:

De kan vinna pengar på det? Risken att åka dit är väldigt liten. Regelverk och kontroll av dessa aktörer är väldigt dåliga.

Och det är precis det jag menade.

Visa signatur

MSI B450 | Ryzen 7 5800X3D, Hyper 212 EVO | 16GB 3600MHz | GTX 1070 | Seasonic 750w | Asus MG279Q | Sony MDR-1A

Permalänk
Medlem
Skrivet av lossah:

Och det är precis det jag menade.

Läste precis om din post. Jag som gjorde en total feltolkning när jag ögnade igenom den första gången, på något oförklarligt sätt tog jag det som att du ställde dig frågande.

Hela copy paste'n i första inlägget lät fishy från första början...

Permalänk
Medlem

Dock hade det varit intressant att veta vad TS fått reda på nu såhär i efterhand.

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Som framgår av några av de sista inläggen i tråden, har trådskaparen meddelat att den person som sagt sig ha blivit av med pengarna inte talade sanning. Trådskaparen har bett om att få tråden raderad, men jag har inte gått med på det, eftersom det vore orättvist mot alla andra som lagt ner tid på att skriva inlägg i tråden. Även om det inte var på allvar den här gången, kan inläggen kanske vara till hjälp för andra som drabbas av liknande problem.

Jag hade hoppats att trådskaparen skulle redigera in ett förtydligande i det första inlägget i tråden, men tyvärr togs i stället informationen bort från alla inlägg. Därför har jag återställt inläggen och låst tråden.