Laddare till Oneplus One köpes

Permalänk

Laddare till Oneplus One köpes

Halloj!

Jag är på jakt efter en, eller ett fåtal, laddare till Oneplus One. Är endast ute efter äkta laddare och inga kopior. Det borde ju finnas någon/några här på forumet med trasiga telefoner och laddare/kabel som därför ligger och skräpar.

Jag vet att ebay, aliexpress och allt möjligt finns men jag har inte tid att vänta flera veckor i nuläget. Att jag missade att OnePlus nu i helgen reade ut sina laddare för 10kr/st vet jag också om, så ni behöver inte strö salt i några sår här nu

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Surf:: FD Define R3 | W10 Pro | Corsair TX650W | MSI P67A-GD65 B3 | i5-2500K@4.2GHz | 16GB Corsair Vengeance 1600MHz | GTX1060 | Be Quiet Pure Rock |
Htpc:: FD Node 304 | W10 Pro | CM Silent Pro M2 420W | ASRock H77M-ITX | Intel i5 2400 | Asus GT 630 | 8GB Corsair Vengeance 1600MHz | Arctic Cooling Alpine 11+
Server:: HP Proliant N54L | ESXI | XPEnology | 1SSD + 6HDD | 6Gb RAM

Permalänk

Min vän OneplusOne kör vanlig micro USB på 5v. Ta vilken som helst med rätt strömmängd..?

Visa signatur

Betalningsalternativ: Swish/Nordea

Med vänlig hälsning,
Razmus Daun

Permalänk
Skrivet av Rallerazhan:

Min vän OneplusOne kör vanlig micro USB på 5v. Ta vilken som helst med rätt strömmängd..?

Jodå, det går ladda med vilken android-laddare som helst. Men jag vill ha just en original-laddare. Dels för att det är jäkligt bra kräm i dem (2,1A om jag minns rätt) och sen vill jag ha rätt laddare till rätt telefon, inte ett mischmasch. Men jag tackar för din input

Visa signatur

Surf:: FD Define R3 | W10 Pro | Corsair TX650W | MSI P67A-GD65 B3 | i5-2500K@4.2GHz | 16GB Corsair Vengeance 1600MHz | GTX1060 | Be Quiet Pure Rock |
Htpc:: FD Node 304 | W10 Pro | CM Silent Pro M2 420W | ASRock H77M-ITX | Intel i5 2400 | Asus GT 630 | 8GB Corsair Vengeance 1600MHz | Arctic Cooling Alpine 11+

Permalänk
Medlem
Skrivet av marmeladov:

Jodå, det går ladda med vilken android-laddare som helst. Men jag vill ha just en original-laddare. Dels för att det är jäkligt bra kräm i dem (2,1A om jag minns rätt) och sen vill jag ha rätt laddare till rätt telefon, inte ett mischmasch. Men jag tackar för din input

Hej, fortfarande intresserad av en original-laddare till one plus one?
Min display gick sönder för en månad sen och har använt en reserv telefon, oklart om jag ska fixa displayen eller skaffa en ny telefon.

Köper jag ny display kan jag lika gärna skaffa ny laddare så du kan få köpa min laddare.
Jag bor i Linköping så en affär kan vi lösa smidigt, hör av dig vid intresse.

Permalänk
Skrivet av Kvarnis:

Hej, fortfarande intresserad av en original-laddare till one plus one?
Min display gick sönder för en månad sen och har använt en reserv telefon, oklart om jag ska fixa displayen eller skaffa en ny telefon.

Köper jag ny display kan jag lika gärna skaffa ny laddare så du kan få köpa min laddare.
Jag bor i Linköping så en affär kan vi lösa smidigt, hör av dig vid intresse.

Absolut intresserad! Jag skickar PM

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av marmeladov:

Absolut intresserad! Jag skickar PM

Om du inte har fått tag på en ännu, så ska OnePlus ha 90% på "utvalda tillbehör" till One enligt http://www.swedroid.se/oneplus-slopar-inbjudningskravet-for-2...

Visa signatur

Bästa trådstarten någonsin.

Asus Zenbook UX430: 8550U, MX150, 16 GiB, 1 TB

Permalänk
Skrivet av MakeCoke:

Om du inte har fått tag på en ännu, så ska OnePlus ha 90% på "utvalda tillbehör" till One enligt http://www.swedroid.se/oneplus-slopar-inbjudningskravet-for-2...

Utmärkt!
Jag har mest troligt fått tag på en laddare, men om Oneplus kör samma rea som de hade black friday, då de körde One-laddaren för 11kr (90% rabatt) så kommer jag köpa ett gäng. Bästa laddarna jag ägt utan ens tillstymmelsen av konkurrens

Stort tack för tipset!

Visa signatur